Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Alle her er like dårlige på å tippe som du er til å ha sex, skal jeg si deg! Kanke skylde på oss for ikke-utført egeninnsats :ler:

Enig!!

Duh ... å møte jordmor på butikken er ingenting.

Å møte kjekk, ung gynekolog på studentutested same dagen som han har klådd i glufsen din for å stadfeste svangerskap, nå DET er kleint.

Å herregud!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har allerede drukket sexy max av ny koppen. Dette er 2 gang jeg handler på jobben din på 2 uker. Var koselig å se deg igjen å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ikke å strippe førstegangsfødende(takk til Silfen for å ha gitt meg mareritt og grusomme bilder som aldri kan slettes!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for ikke å strippe førstegangsfødende(takk til Silfen for å ha gitt meg mareritt og grusomme bilder som aldri kan slettes!)

Hehe, stripping er uansett frivillig! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo ....

Kan jo legge til at jeg hadde armene fulle av øl. Han visste jo ikke at jeg hadde kjøpt til resten av gjengen ...

Herregud nå måtte jeg le høyt!

MissDior, større sjangse på fødsel er virkelig kjør på med sex du som er så moden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine jordmortimer varer i en time, så det tar litt tid å få svart her, og komme seg hjem osv Men det gikk fint hos jordmor! 3+ på leuk og litt høyere blodtrykk enn sist, men alt i alt var hun fornøyd mtp at jeg er i siste uke av svangerskapet. Skal til legen i morgen med ny urinprøve, og om det er utslag da også så sendes den til dyrking. Satser på at det ikke er noe mer utslag

Angående stripping så gjør ikke jordmoren min det før termin! Og hun gjør det ALDRI på førstegangsfødende Så da ble det ikke slike aktiviteter i dag. Hun sa at jeg er jo veldig moden, og at hvile og masse mat var det beste for å få i gang fødselen. Og sex. Og da må jeg ligge med bena høyt en halvtime etterpå sånn at livmorhalsen blir dynka i sperm. Åh, så sexy! Og dette burde gjøres flere dager på rad. Hun sa også at det ikke var nødvendig å følge veninna mi sitt råd om å gå mye, for bebisen er så langt ned i bekkenet som han kommer seg uten å komme ut Hun hadde fortsatt tro på baby før termin, så vi får se! 10 days to go

Alle vil ha litt av tisset til MissDior :fnise: Bra det gikk fint hos jordmor, selv om hun ikke vil strippe deg/førstegangs :) Satser på lavere BT igjen og ingen utslag ;)

Haha, jaja, du får ha sex først, og så ligge og hvile deg og spise mens du bader i sperm :fnise: Han er nok bare gentleman og venter på at lillemor skal bli klar også, så de kan komme samtidig ;P

Duh ... å møte jordmor på butikken er ingenting.

Å møte kjekk, ung gynekolog på studentutested same dagen som han har klådd i glufsen din for å stadfeste svangerskap, nå DET er kleint.

Jo ....

Kan jo legge til at jeg hadde armene fulle av øl. Han visste jo ikke at jeg hadde kjøpt til resten av gjengen ...

:ler:

Helsepersonell har jo ikke lov til å vise at de kjenner deg eller hilse først, så er man redd for en flau situasjon er det jo bare å late som man ikke ser dem ;)

Ooh, neat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har sniklest litt i dagboka di, men aldri lagt igjen kommentar tror jeg. Veldig kjekt å lese, og spennende nå på slutten da! :). Har ikke barn selv, men er ganske verpesyk, så er kjekt å følge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo ....

Kan jo legge til at jeg hadde armene fulle av øl. Han visste jo ikke at jeg hadde kjøpt til resten av gjengen ...

Kanskje han bare trodde du skulle feire graviditeten? :nigo:

Var ikke flaut å møte jordmor ;) Jeg smilte men vet ikke om hun kjente meg igjen siden det er over 15 mnd siden jeg var hos henne sist. Jeg har en tendens til å automatisk si hei til folk jeg kjenner igjen som jeg ikke har møtt på lang tid, siden jeg husker fjes så godt, men da ser mange rart på meg så prøver å slutte med det :P

Ja, jeg sier også hei til folk : p Jeg traff ene dyrlegen som sjekka pusi en gang, på butikken da, og jeg bare "Heeei!!" og hun bare "..." så rart på meg. :ler:

Helsepersonell har jo ikke lov til å vise at de kjenner deg eller hilse først, så er man redd for en flau situasjon er det jo bare å late som man ikke ser dem ;)

Haaar de ikke? Så nais :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birger! I dag er dagen altså! :pisk: Du har å lade opp til styrtfødsel a la bildet over innen kl 24 :regler:

Soriii, må bare beklage på vegne av den stae ungen min :takke:

Enig!!

Å herregud!! :skratte:

Skal jeg mase på deg ellah om at du må ha sex??? :snurt:

Han kommer imorraaaaa :nigo:

Ja, da har han ikke så alt for mange timene på seg! Men taim vill shåw :D

Jeg har allerede drukket sexy max av ny koppen. Dette er 2 gang jeg handler på jobben din på 2 uker. Var koselig å se deg igjen å.

funka den bra til det eller? Jeg utsetter inndrikkingen av den, må se meg ferdig på den først.. Hvor har du gjort av taket?

Hvor blir det av Birger? Tipper 30. Januar.

Han er bare treig og sånt.... skal skrive deg opp :nigo:

Hurra for ikke å strippe førstegangsfødende(takk til Silfen for å ha gitt meg mareritt og grusomme bilder som aldri kan slettes!)

Jeg skulle helst sett at hun strippa meg jeg da :ler:

Herregud nå måtte jeg le høyt!

MissDior, større sjangse på fødsel er virkelig kjør på med sex du som er så moden!

Ja, jeg veeet.... Får lure mannen i dag, for i dag har han ingen unnskyldninger noen vei! Og i morra klarer han sikkert ikke siden han skal til tannlegen igjen ;)

Har ikke jeg tippa? Da sier vi førstkommende søndag. Blir første februar gjør det ikke?

Tror ikke det! Kan ikke finne deg på lista iallefall. Skal skrive deg opp! (love you, som tipper tidlig fødsel <3 )

Han kommer vel 1.februar. Så kan du kalve til Super Bowl

Tror du vi får se på på sykehuset? Æsj., får vralte meg ned til Smiths, så møtes vi der og spiser burger? :5:

Alle vil ha litt av tisset til MissDior :fnise: Bra det gikk fint hos jordmor, selv om hun ikke vil strippe deg/førstegangs :) Satser på lavere BT igjen og ingen utslag ;)

Haha, jaja, du får ha sex først, og så ligge og hvile deg og spise mens du bader i sperm :fnise: Han er nok bare gentleman og venter på at lillemor skal bli klar også, så de kan komme samtidig ;P

:ler:

Ooh, neat :P

Ja, dumme jordmor som ikke gidder å være slem med underlivet mitt! : p Ingen dum ide! Få mrdior til å komme med ei brødskive med leverpostei mens jeg ligger og venter... :lol: Men jeg driiiiter i om han er gentleman, det kan han være senere i livet, nå trenger jeg at han kommer uuuuuuuuuuuuuuut!! : p

Hei! Har sniklest litt i dagboka di, men aldri lagt igjen kommentar tror jeg. Veldig kjekt å lese, og spennende nå på slutten da! :). Har ikke barn selv, men er ganske verpesyk, så er kjekt å følge :D

Hellu!!!! :) Ja, spennende og spennende fru blom, det skjer jo iiiingenting her ;) Uh, da ser vi deg snart i prøverdagbøkene da?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i morges med litt tiss, og fikk 1+ på leuk. Så prøven ble sendt inn til dyrking. Er visst mye sykdom der, så jeg hadde vikar for vikar for vikaren til legen min. Aldri sett dama før, men hyggelig nok. Hun sa at hun ikke stressa med å få meg på antibiotikakur siden jeg var stortsett på termin, og ikke var i fare for å føde for tidlig :ler: Jeg for min del tror bare jeg har fått med utflod eller noe i tisset mitt, for jeg har jo ingen symptomer på verken det ene eller det andre, whatsoever.

Da jeg kom hjem igjen måtte jeg bare legge meg litt. Såååå trøtt! Fikk jo aldri sove i natt, for jeg hadde ekstreme luftsmerter i magen. Katta skrapa på døra og ble sendt på gangen og gnagde nytt hull i posen med kattesand :roll: Love her. Hun ble invitert inn i senga på powernap, men ikke faen om hun skulle det. Men HVER natt står hun utenfor soveromsdøra og hyyyler og skraper, og hvis døra er åpen så er hun veldig rask til å smette inn og gjemme seg i skapet mitt.. Men i dag, neeh.

Jeg drømte forresten at jeg fødte M. Men jeg var bevisstløs under fødselen, og da jeg fikk se han så han ut som en 4 år gammel jente de hadde klippet kort. Bestemoren min (hun hyggelige som sier jeg er tjukk) hadde tatt han i stua, og nekta å vise han til meg. Så jeg gikk på butikken og traff stebroren min, som spurte om jeg hadde lenge igjen. Og da ble jeg sur og sa at jeg hadde jo født i dag!!!! Så ringte mamma og sa at hun så bilder av M på instagram som bestemoren min hadde lagt ut, og hun var snurt fordi jeg ikke hadde sagt til henne at han var født. :bond: Er så GLAD jeg våkna fra det stressgreiene der ass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste fødsel! :babygutt: Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar

12.januar

- RompeRusk

14.januar

- Pingting

- Boks

19.januar

- LittDiva

21.januar

- MissStiles

- EryMax

- Blondie65

24.januar

- Pentu

- Spiremor

25.januar

- Enamorada

- Askmeagain89

26.januar

- RavenEmerald

- LilleNinja

27.januar

- blomst12

- La Traviata

- Sitronkake

28.januar

- Kardinal

- Nautika

29.januar

- FruN

- Tekola

- Kaffemor

- Amilie

30. januar

- Malicious

- Blondie65

31.januar

- Ulzzang

- Kaospåtobein

1.februar

- Doh

- Tusle

2.februar

- Lillemeg90

- Skyblue

- Daenerys

- Kvakk

3.februar (menstermin)

- Frøkenanonym

4.februar (tidlig UL-termin)

- Yesterday

- Teriyaki

- LaTraviata

5.februar

- Mrdior

- Saraby

- Havmus

6. februar

- Studenten

7.februar (OUL-termin)

- RavenEmerald

- Bippo

8.februar

- Poppsilopp

- Nuttapia

- solsikke84

9.februar

- Spiremor

- Dyregod

10.februar

- missdior

- runforit

11.februar

- Nepenthe

- Melodiana

12.februar

- fionel

14.februar

- Maneo

17.februar

- Kisskissbangbang

18.februar

- me2u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan fortsatt rekke riktig dato, da :nigo:

(Men for sikkerhetsskyld så tipper jeg 10. i tillegg, så blir'n et halvt år yngre enn Minsten :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fortsatt rekke riktig dato, da :nigo:

(Men for sikkerhetsskyld så tipper jeg 10. i tillegg, så blir'n et halvt år yngre enn Minsten :nigo: )

Du ække snau! Først tipper du over en uke før termin, så tipper du flere dager etter!!! :snurt: Hahhaa, men skal skrive deg opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ække snau! Først tipper du over en uke før termin, så tipper du flere dager etter!!! :snurt: Hahhaa, men skal skrive deg opp :ler:

Man skal da ikke bare være snill med førstegangsfødende? :nigo::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slæpp aaaaav Missdior! Det blir 4 februar. Rett og slett fordi det er en fin dato! Også skal jeg ha 14 februar. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...