Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Hahaha, dere er så søte! :ler: Han er ikke kommet enda, og tror ikke det blir i dag altså. Har ikke hatt noe særlig kynnere i dag, kun "vanlig" nedpress og ømt i tissen :P Det kommer uante mengder utflod da, men det hører vel til i denne delen av svangerskapet uansett.

Har vært i babyshower til Lilleninja i kveld! Det var utrolig koselig. Spiste taco og massssse kake. Masse hyggelige damer, og en tydelig hormonell Lilleninja som pakka opp gaver ;):hjerte: Nå spiser jeg pottis og drikker p-max og skal sette på noen episoder av Modern Family. Mrdior er i bursdag hos en kompis, og fikk ta med seg hele TO flasker 0,33l tuborg øl :P Jeg var innom der en tur i sted for å hilse på, og han ene duden som var der (han har vært der før, og er skikkelig ekkel!) begynte å kjefte på meg fordi mrdior fikk lov til å drikke øl så nærme termin... Det må vel vi avgjøre selv? Og hadde jeg trodd det ble fødsel i natt, så hadde han aldri fått lov til det. Dessuten, to flasker øl gjør deg ikke dritings, og jeg tviler på at fødselen tar to timer fra jeg kjenner første antydning NÅ (eller helst for 20 minutter siden, mrdior hadde drukket en flaske før jeg dro :P ) og til ungen er ute. Nei, føler meg rimelig trygg, og han fyren er bare så utrolig ekkel og intim. Blah :P Han dreiv å tok tak i meg for å snakke mere med meg om at jeg var uansvarlig og greier, så jeg bare dro. Dust ass! Broren min kommer innom snart, for han skulle noen ærend i byen, så om det blir styrtfødsel så kan da vel han kjøre meg ;)

Anyway, god helg til alle som titter innom her :) Jeg tror jeg føder på termin kanskje. Ikke i dag iallefall, og ikke i morgen :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt morsomt å krysse ut datoer, vet ikke hvorfor :ler:

Tippeliste fødsel! :babygutt: Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar

12.januar

- RompeRusk

14.januar

- Pingting

- Boks

19.januar

- LittDiva

21.januar

- MissStiles

- EryMax

- Blondie65

24.januar

- Pentu

- Spiremor

25.januar

- Enamorada

- Askmeagain89

26.januar

- RavenEmerald

- LilleNinja

27.januar

- blomst12

- La Traviata

- Sitronkake

28.januar

- Kardinal

- Nautika

29.januar

- FruN

- Tekola

- Kaffemor

- Amilie

30. januar

- Malicious

31.januar

- Ulzzang

1.februar

- Doh

2.februar

- Lillemeg90

- Skyblue

- Daenerys

- Kvakk

3.februar (menstermin)

4.februar (tidlig UL-termin)

- Yesterday

- Teriyaki

5.februar

- Mrdior

- Saraby

- Havmus

6. februar

- Studenten

7.februar (OUL-termin)

- RavenEmerald

- Bippo

8.februar

- Poppsilopp

- Nuttapia

- solsikke84

9.februar

- Spiremor

- Dyregod

10.februar

- missdior

11.februar

- Nepenthe

12.februar

- fionel

14.februar

- Maneo

17.februar

- Kisskissbangbang

18.februar

- me2u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En veldig fin ting med å ha barn, er at man ikke lenger kan hente kjæresten når han er på fest! :nigo: Savner det IKKE! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Instagram er det babyshower for ei annen som har stor mage :opplyser:

It's a meee! :nigo:

Hahaha, dere er så søte! :ler: Han er ikke kommet enda, og tror ikke det blir i dag altså. Har ikke hatt noe særlig kynnere i dag, kun "vanlig" nedpress og ømt i tissen :P Det kommer uante mengder utflod da, men det hører vel til i denne delen av svangerskapet uansett.

Har vært i babyshower til Lilleninja i kveld! Det var utrolig koselig. Spiste taco og massssse kake. Masse hyggelige damer, og en tydelig hormonell Lilleninja som pakka opp gaver ;):hjerte: Nå spiser jeg pottis og drikker p-max og skal sette på noen episoder av Modern Family. Mrdior er i bursdag hos en kompis, og fikk ta med seg hele TO flasker 0,33l tuborg øl :P Jeg var innom der en tur i sted for å hilse på, og han ene duden som var der (han har vært der før, og er skikkelig ekkel!) begynte å kjefte på meg fordi mrdior fikk lov til å drikke øl så nærme termin... Det må vel vi avgjøre selv? Og hadde jeg trodd det ble fødsel i natt, så hadde han aldri fått lov til det. Dessuten, to flasker øl gjør deg ikke dritings, og jeg tviler på at fødselen tar to timer fra jeg kjenner første antydning NÅ (eller helst for 20 minutter siden, mrdior hadde drukket en flaske før jeg dro :P ) og til ungen er ute. Nei, føler meg rimelig trygg, og han fyren er bare så utrolig ekkel og intim. Blah :P Han dreiv å tok tak i meg for å snakke mere med meg om at jeg var uansvarlig og greier, så jeg bare dro. Dust ass! Broren min kommer innom snart, for han skulle noen ærend i byen, så om det blir styrtfødsel så kan da vel han kjøre meg ;)

Anyway, god helg til alle som titter innom her :) Jeg tror jeg føder på termin kanskje. Ikke i dag iallefall, og ikke i morgen :ler:

Det var veldig koselig at du kunne komme, og ikke var i fødsel ;D Skjønner ikke hva du mener med hormonell altsååå ^^

Er det ikke Modern Family som er så morsomt? :nigo:

Mulig å blande seg i hva andre velger å gjøre, eller? :dry:

Du får ikke lov til å føde på tippedatoen min, for da skal du jo på besøk til meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's a meee! :nigo:

Det var veldig koselig at du kunne komme, og ikke var i fødsel ;D Skjønner ikke hva du mener med hormonell altsååå ^^

Er det ikke Modern Family som er så morsomt? :nigo:

Mulig å blande seg i hva andre velger å gjøre, eller? :dry:

Du får ikke lov til å føde på tippedatoen min, for da skal du jo på besøk til meg :nigo:

:5:

Så ut som du var veldig fornøyd! :ler: Visste riktignok ikke at det var deg, men tenkte det var like greit å ikke poste noen navn her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5:

Så ut som du var veldig fornøyd! :ler: Visste riktignok ikke at det var deg, men tenkte det var like greit å ikke poste noen navn her ;)

Setter pris på det, da :nigo: Jeg var veeeldig fornøyd :laugh: Var jo så koselig :nigo:

Hånda var forresten strategisk plassert over en kremflekk jeg fikk på toppen etter å ha vært der i hele to minutter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å forsyne seg med kake om magen kommer i veien?

Det skjedde faktisk når jeg skulle sette kaka i kjøleskapet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde faktisk når jeg skulle sette kaka i kjøleskapet :P

Såpass, men den er jo litt i veien da. Å snart kommer hun. Kan hete Birgitte å så være kjæreste med Birger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...Da tar man det som et tegn og spiser den opp i stedet :opplyser::ler:

Jobber med sakeeeen :nigo:

Ååh, da har Lilleninja også fiiin mage!

Tusen takk :hjerte:

MissDior, jeg skal prøve å ikke spise opp all kaka, sånn at du kan få litt i morra også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...