Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Godt noen har litt fornuftige drømmer.. Jeg drømte at jeg skulle på bilferie med en bil som var stappfull av bananer.. :sjenert: de var blå og ikke modne, så jeg lurer på om det er alt snakket om modning her inne som påvirker meg.

:fnise::fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sååå spennende å følge med nå! :D jeg er innom å prøver å henge med i svingene. Får ikke sett bildene her, men så på face, du er nydelig! :hjerte: kler virkelig å være gravid :-)

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men min jordmor strippet ihvertfall meg da jeg var på kontroll, men da var jeg over termin.

Hm, ja, vi får se! Under et døgn til neste kontroll ; )

åh! så spennende, tror faktisk ikke du blir klar før han er der, :D

liten bebiiiii, så søte, og nydelige, også vokser de så alt for fort.. :\

ps, for en amøbe av en "venn", blir så irritert når jeg hører om sånne folk som skal blande seg opp i alt. Voks opp, dama er nesten 39uker. ok! sånn, jeg sa det.

Nei, det tror ikke jeg heller! Og uansett hvor mye man forbereder seg så er det nok et sjokk uansett, hoho. Er så utrolig spent på hvordan han ser ut, og hvor stor han er.. Ligner han på pappaen sin? Ligner han på meg? Er han søt ? (ja, seff!)

Jeg fatter heller ikke hvorfor folk blander seg.. Det er sånne ting man fint klarer å ta avgjørelser om sel, hehe. Heldigvis hadde mrdior sagt i fra til han at han syns det var unødvendig : p

Klart de stripper før termin. Bare man spør om det med en adekvat forklaring. ;)

Hm!!! Interessant... Skal me sjååå... :ler:

Jeg grøsser når jeg tenker på stripping.. Men kanskje hvis jeg enda er gravid om 4 uker at jeg blir desperat nok :fnise:

Jeg har hele tiden tenkt at neeesj, ingen skal strippe meg, det ekke nødvendig for jeg kommer ikke til å være utålmodig, ei ha særlig vondt på slutten (assa, dette var tanker som svirra FØR uke 33 og hodefesting og piss : p )

Må bare si at moderne familie er dødsfunny!

Og at jeg nå øyner håp for tippedatoen min 6 februar

Ja, det er moro! Elsker Phil, skulle ønske han var onkelen min (ikke pappaen min, det hadde vært for flaut...)

Ser ikke så aller verst ut for datoen din nei! Tar gjerne en fødsel da assa :jepp:

Haha, jeg visste Silfen kom til å komme med fasiten.

Veeet! Silfen er sånn fødeleksikon :jepp:

Min jm har planer om stripping på neste kontroll, som er til torsdag og da er det enda noen dager til termin. Jeg er annengangs. Har masse kynnere og murringer.

Men du driver jo sikkert og føder akkurat nå duuu, din luring :D

Jeg har ikke særlig tro på tippedatoen min sjøl, altså :P

Men hvem vet, kanskje vi jager han ut med kald milkshake? :nigo:

Hehehe, nei, det kom ingen baby i går, enn så mye vi surra rundt og drakk milkshake :D Takk for i går! Megakoselig :jepp:

:fnise: Ser det for meg!

Jaaa, jeg syns Biiirgeer kan komme ut og hilse på oss alle sammen!

DET syns jeg også!!! :D

Strippe? Hva er det....?

Spennende tid uansett nå❤️ Tenk at du snart er mamma

Ser silfen har svart deg... stakkars du, rimelig nygravert også kommer du inn hit og får det verste servert på sølvfat! Hahaha. Det er veldig spennende! Og jaggu, det er maks 22/23 dager så er jeg mamma okkesom. Så rart, og så fint! Vil du tippe dato? :nigo:

Putte fingrene i glufsa og røske løs hinnene fra cervix.

Du legger INGENTING i mellom når du forklarer :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripping høres godt ut ... 8-/

Tror ikke det er såååå ille.. eller... å sjekke om jeg var moden var ikke vondt iallefall, men er vel mer action ved stripping !

Nesten som fisting kombinert med SM.

Herrejesus. Fister fødselen i gang liksom. Satan :ler:

Stripping er nå i grunn bare en "Sånn føles det" for når de skal sjekke åpningen underveis uansett, er det ikke vel? :fnise:

...Sa hun som har født to barn og brått følte seg særs cocky og erfaren. Det var ikke meningen :ler:

:sjokkert: gosj, kjente jeg kanskje ikke var SÅ klar for fødsel allikevel!!

Men døh, jeg liker at folk som har født og erfarne skriver her ;)

Jeg tipper 3 februar ;)

Skal skrive deg opp :D

Har jeg ikke tippa!! :sjokkert: Han kommer selvfølgelig til helgen. Tipper på lørdag etter litt kosemat og soffasløving :nigo: Så 31 januar altså.

SELVFØLGELIG gjør han det ja :fnise: Skal føre deg opp. Du har forøvrig helt rett angående planene for helgen.. :ler:

5 februar er fullmåne; DA KOMMER HAN

Det tror mrdior også!

Jeg synes også sjekking av åpningen var skikkelig vondt. Det ble også vondere jo lenger ut i fødselen jeg kom. Så da to jordmødre og en lege en etter en sjekket og styrte oppi der samtidig som de diskuterte hvordan fontanellen lå fordi de prøvde å finne ut om han var stjernekikker,så gikk jeg glatt under Mafaldas apebegrep. :ler:

Gurimaluri, jeg er glad dere skriver sånt, for jeg har vært så redd for fødselen at jeg har sett for meg at den skal foregå på en råsa sky. Den gjør altså ikke det.. Hm... Tror nok det er flere som kommer til å være ape under fødsel.. :sjenert:

I natt drømte jeg at du fødte 13 februar! Sååeh.. han kommer 13 :danse:

Skal jeg endre tippinga di? :)

Hvordan går det med modningen? :nigo::lur:

Eh, tja, si det! Haha. Føler verken mer eller mindre enn de andre dagene : p Lå lenge våken i natt og var kjempekvalm! Ordentlig spyklein, også var jeg seff på dass 99 ganger, 97 av dem uten resultat. Disse deilige siste ukene, hvaaaaaaa.

Har fått tips om å gå masse, så jeg skal gå i dag. Selv om det tar livet av meg... : p

Godt noen har litt fornuftige drømmer.. Jeg drømte at jeg skulle på bilferie med en bil som var stappfull av bananer.. :sjenert: de var blå og ikke modne, så jeg lurer på om det er alt snakket om modning her inne som påvirker meg.

Hahaha, what! Jeg drømte at masse folk på facebook skulle ha barn, og alle fikk tvillinger.

Hnmm jeg drømte at vi skulle kjøpe et nytt, digert hus til bare 2,5 mill. :P

Hvor finner du dette huset daaa, for jeg vil også ha :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå spennende å følge med nå! :D jeg er innom å prøver å henge med i svingene. Får ikke sett bildene her, men så på face, du er nydelig! :hjerte: kler virkelig å være gravid :-)

Så koselig sagt av deg! :hjerte: Ja, bildene forsvinner her inne, aner ikke hvorfor :klo: Men du får følge med både på face og på insta, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helå uke 39! :vinke:

Som skrevet lenger opp her så har jeg ikke sovet godt i natt. Har vært skikkelig kvalm og varm og ekkel i hele kroppen. Kom meg allikevel opp i nitida og fikk spist litt, før jeg sovna på sofaen og sov frem til tolv ca. Har ingen store planer for dagen, men har hengt opp rene klær og vaska opp litt gryter og sånt fra i går. Også kom Askmeagain89 innom med pakke til bebisen! :hjerte: Superkoselig å få gave på en slik en slapp og sliten dag :jepp:

10947510_10155172435415311_1126243791_n.

Burde dra på apoteket i dag og kjøpe flere tisseglass, hvor mange flere trenger jeg? Har 1 eneste igjen nå :ler: Skal innom jobb i ettermiddag, for de har lagt av den nye mummikoppen til meg.. :sjenert: Litt hverdagsgleder må man få!!

Jordmortime i morgen klokka 09. Så må tidlig opp. Håper en rolig kveldstur i dag og kanskje litt... modningsaktiviteter gjør meg trøtt :biggrin: :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset lå i nærheten av Saltstraumen. Det hadde ei diiiger, hvit stue. Grått panel da, så det tenkte vi å male. Badekaret var digert! Det var så langt at selv R kunne ligge helt utstrakt, men selve dusjhodet lagde rare lyder. Vet ikke hvordan resten av huset var, men husker jeg var sykt fornøyd med å skulle flytte inn i et hus som ikke var fra 1953 :fnise:

Edit: Og ja, det stemmer, du er jo 39 uker i dag! :hoppe: Du er akkurat der jeg vil være, for det er da jeg har "sagt" til lillebror at han får lov til å komme.. :P

Så koselig med gave! Kjempestas! :jepp: Jeg synes nå aktiviteten du har hatt i dag har vært fornuftig. Greit å ta det med ro på slutten. Spesielt lurt å ikke stresse med alle mulige kjerringråd for å få fødsel i gang. Sliter deg bare ut det. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dårlig ut for dagens tipping også :ler:

Tippeliste fødsel! :babygutt: Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar

12.januar

- RompeRusk

14.januar

- Pingting

- Boks

19.januar

- LittDiva

21.januar

- MissStiles

- EryMax

- Blondie65

24.januar

- Pentu

- Spiremor

25.januar

- Enamorada

- Askmeagain89

26.januar

- RavenEmerald

- LilleNinja

27.januar

- blomst12

- La Traviata

- Sitronkake

28.januar

- Kardinal

- Nautika

29.januar

- FruN

- Tekola

- Kaffemor

- Amilie

30. januar

- Malicious

31.januar

- Ulzzang

- Kaospåtobein

1.februar

- Doh

2.februar

- Lillemeg90

- Skyblue

- Daenerys

- Kvakk

3.februar (menstermin)

- Frøkenanonym

4.februar (tidlig UL-termin)

- Yesterday

- Teriyaki

5.februar

- Mrdior

- Saraby

- Havmus

6. februar

- Studenten

7.februar (OUL-termin)

- RavenEmerald

- Bippo

8.februar

- Poppsilopp

- Nuttapia

- solsikke84

9.februar

- Spiremor

- Dyregod

10.februar

- missdior

- runforit

11.februar

- Nepenthe

12.februar

- fionel

14.februar

- Maneo

17.februar

- Kisskissbangbang

18.februar

- me2u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset lå i nærheten av Saltstraumen. Det hadde ei diiiger, hvit stue. Grått panel da, så det tenkte vi å male. Badekaret var digert! Det var så langt at selv R kunne ligge helt utstrakt, men selve dusjhodet lagde rare lyder. Vet ikke hvordan resten av huset var, men husker jeg var sykt fornøyd med å skulle flytte inn i et hus som ikke var fra 1953 :fnise:

Edit: Og ja, det stemmer, du er jo 39 uker i dag! :hoppe: Du er akkurat der jeg vil være, for det er da jeg har "sagt" til lillebror at han får lov til å komme.. :P

Så koselig med gave! Kjempestas! :jepp: Jeg synes nå aktiviteten du har hatt i dag har vært fornuftig. Greit å ta det med ro på slutten. Spesielt lurt å ikke stresse med alle mulige kjerringråd for å få fødsel i gang. Sliter deg bare ut det. :)

Hørtes slett ikke verst ut det der ;) Jeg har SÅ lyst på hus, men så har man dager som i dag der jeg så vidt orker å gå til badet, og det hadde vært verre med hus :P

Her får han komme når han vil, helst i går :ler:

Gave er toppen! Måtte grine litt selvfølgelig, haha. Døh, jeg føler meg sååååå slapp og teit og dårlig husmor som ikke får gjort så mye om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke vil komme ut, han vil bare sitte der inne å være kjedelig :snurt:

Ja, eller så sloss han veeeeldig med dragen... Spiremor sendte meg verdens morsomste bilde :ler:

1520627_10155182633080078_72321126817160

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eller så sloss han veeeeldig med dragen... Spiremor sendte meg verdens morsomste bilde :ler:

1520627_10155182633080078_72321126817160

Får håpe han ikke kommer ut med sånn eksplosiv kraft he he. Stakkars Birger og stakkars mamma. Men han kommer vel når han kommer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typisk om du må gå over termin nå som alle her venter at du skal føde hvert sekund :fnise: Kan ikke huske at å sjekke åpningen var veldig vondt, kanskje litt. Har kun blitt sjekket av en mannelig lege på føden :P Hadde egentlig tenkt å si ingen menn men der og da så dreit jeg i det. Jordmora og fastlegen min sa at de sjekker ikke åpning før termin og stripper heller ikke før da. De syns at man skal røre minst mulig der nede, men folk tenker forskjellig :) Jeg fødte 39+3, kanskje du og gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa for 39 uker :danse: Og så så koselig å ha fått en liten baby-pakke :nigo:

Det var veldig kos her om dagen, må gjentas, med eller uten barnevogn på slep :fnise:

Lykke til hos jordmor i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...