Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jamen dere, ro ned!!!! :bond: Dette betyr jo ikke at han kommer med en gang, det betyr jo bare at han er klar og kroppen min er også det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen dere, ro ned!!!! :bond: Dette betyr jo ikke at han kommer med en gang, det betyr jo bare at han er klar og kroppen min er også det :ler:

Jeg hadde 2 cm og var moden i hvertfall en uke. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller var det 4 cm? Anyways, jeg gikk 8 dager over termin. Hurra! 😛

Strippet ho, eller? :fnise: Strippet deg da, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun pella rundt oppi der også sa hun at jeg kom til å få en del kynnere i løpet av dagen. Tror ikke hun direkte strippa meg, nei :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel kynnere av stripping? Åffer sku du ellers få kynnere? :klo:

Endret av Maneo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får kynnere av normal pelling i glufsa også. Man kan fint kun sjekke åpning og ha vondter etter. Du hadde merket om hun strippet deg, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får kynnere av normal pelling i glufsa også. Man kan fint kun sjekke åpning og ha vondter etter. Du hadde merket om hun strippet deg, for å si det sånn.

Da tror jeg ikke hun strippa meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring er stripping fisting light. Mulig fordi cervix er noe bakover, men det kjennes iallfall ut som om de prøver å komme opp til albuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble strippa og kjente nesten ingenting. Og fødte påfølgende natt! :opplyser:

Lenge siden jeg har skrevet her, missdior, men jeg ønsker deg lykke til! Nå blir det unge snart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring er stripping fisting light. Mulig fordi cervix er noe bakover, men det kjennes iallfall ut som om de prøver å komme opp til albuen.

:skratte: nei å fysjom! hahhaa. Jordmor sa at åpningen var midt på og langt ned (regner med det var mormunnen hun snakka om? :klo:) Og det hadde hun ikke forventa! Hhahaha, følte meg skikkelig lur der jeg lå. Også ble jeg nesten sjalu da hun sa at hun tok han på hodet :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble strippa og kjente nesten ingenting. Og fødte påfølgende natt! :opplyser:

Lenge siden jeg har skrevet her, missdior, men jeg ønsker deg lykke til! Nå blir det unge snart! :jepp:

Takk for det! :kose: Ja, vi får se. Tror nok uansett jeg må ut og kjøpe dusjesko i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Det er godt å høre at alt står bra til med deg.

Birger, hei hel hei. Birger, hei hei hei.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...