Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enda ingen unge her altså! :ler:

Tippeliste fødsel! :babygutt: Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar

12.januar

- RompeRusk

14.januar

- Pingting

- Boks

19.januar

- LittDiva

21.januar

- MissStiles

- EryMax

- Blondie65

24.januar

- Pentu

- Spiremor

25.januar

- Enamorada

- Askmeagain89

26.januar

- RavenEmerald

- LilleNinja

27.januar

- blomst12

- La Traviata

- Sitronkake

28.januar

- Kardinal

- Nautika

29.januar

- FruN

- Tekola

- Kaffemor

- Amilie

30. januar

- Malicious

31.januar

- Ulzzang

1.februar

- Doh

2.februar

- Lillemeg90

- Skyblue

- Daenerys

- Kvakk

3.februar (menstermin)

4.februar (tidlig UL-termin)

- Yesterday

- Teriyaki

5.februar

- Mrdior

- Saraby

- Havmus

6. februar

- Studenten

7.februar (OUL-termin)

- RavenEmerald

- Bippo

8.februar

- Poppsilopp

- Nuttapia

- solsikke84

9.februar

- Spiremor

- Dyregod

10.februar

- missdior

11.februar

- Nepenthe

12.februar

- fionel

14.februar

- Maneo

17.februar

- Kisskissbangbang

18.februar

- me2u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp henta gubben hjem sjæl. :hoho:

Får håpe du får sove godt når tiden kommer :klemmer:

Hehe, sovna ganske med en gang faktisk! :D

En veldig fin ting med å ha barn, er at man ikke lenger kan hente kjæresten når han er på fest! :nigo: Savner det IKKE! :P

Det er nok helt sant, men han var i gangavstand fra hjemmet, så det er bare jeg som er sær som ikke får sove når han ikke er hjemme ;)

It's a meee! :nigo:

Det var veldig koselig at du kunne komme, og ikke var i fødsel ;D Skjønner ikke hva du mener med hormonell altsååå ^^

Er det ikke Modern Family som er så morsomt? :nigo:

Mulig å blande seg i hva andre velger å gjøre, eller? :dry:

Du får ikke lov til å føde på tippedatoen min, for da skal du jo på besøk til meg :nigo:

Modern Family er superføøønn!!!! Skal prøve å la vær å føde i løpet av de neste timene altså. Skriver til deg på feeeeis snart! :D

...Da tar man det som et tegn og spiser den opp i stedet :opplyser::ler:

Det syns jeg faktisk var et veldig godt tips!

Jobber med sakeeeen :nigo:

Tusen takk :hjerte:

MissDior, jeg skal prøve å ikke spise opp all kaka, sånn at du kan få litt i morra også :fnise:

Nå har jo jeg fått ny info om at det er tomt for kake... :ler:

Føder du nåå? Dette er spennende!!

Neida, ingen føding ;)

Ser ut som jeg tippa en altfor sen dato ;)

Nja, si ikke det! Har ikke trua på at han kommer ut, eveeer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg går i fødsel med det første. Og det er egentlig greit, er ikke heeeeeelt mentalt klar (blir man det? :ler: ) ser liksom ikke for meg at om to dager så har jeg en baby i armene. Er så rart! Men samtidig skulle jeg gjerne hatt han her i går. Veksler veldig mellom å nesten stikke armen inn og dra han ut, og å tenke at neida, han skal nå bare være der inne noen dager til. Har ekstra jordmorkontroll på onsdag pga høyt blodtrykk, så satser på at hun stripper meg da hvis han ikke har kommet. Håper bare hun er ei som vil strippe.. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øyner et håp for 4 februar! :nigo: Det er jo ikke så lenge til det. Bare en uke og to dager! :nigo:

Hm...Nei, tror det håpet er tynt jeg, men man vet jo aldri. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du likegodt knipe igjen til 14.februar! 😀

Nja, tror ikke de stripper før termin, men hva vet jeg? Vet de gjorde det på ei bekjent, men ho var annengangsfødende. Synes uansett det var rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyner et håp for 4 februar! :nigo: Det er jo ikke så lenge til det. Bare en uke og to dager! :nigo:

Hm...Nei, tror det håpet er tynt jeg, men man vet jo aldri. ;)

Så lenge han ikke drøyer til 18. er jeg fornøyd tror jeg. Enn så lei jeg er :ler:

Da kan du likegodt knipe igjen til 14.februar!

Nja, tror ikke de stripper før termin, men hva vet jeg? Vet de gjorde det på ei bekjent, men ho var annengangsfødende. Synes uansett det var rart.

Haha, men det er jo så leeeeeeeeeeenge til!!! :ler: Nei, du sier noe der! Det tenkte jeg ikke på. I mitt mentale hode er jeg jo en måned på overtid allerede... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh! så spennende, tror faktisk ikke du blir klar før han er der, :D

liten bebiiiii, så søte, og nydelige, også vokser de så alt for fort.. :\

ps, for en amøbe av en "venn", blir så irritert når jeg hører om sånne folk som skal blande seg opp i alt. Voks opp, dama er nesten 39uker. ok! sånn, jeg sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grøsser når jeg tenker på stripping.. Men kanskje hvis jeg enda er gravid om 4 uker at jeg blir desperat nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si at moderne familie er dødsfunny!

Og at jeg nå øyner håp for tippedatoen min 6 februar 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de stripper før termin. Bare man spør om det med en adekvat forklaring. ;)

Haha, jeg visste Silfen kom til å komme med fasiten. 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jm har planer om stripping på neste kontroll, som er til torsdag og da er det enda noen dager til termin. Jeg er annengangs. Har masse kynnere og murringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke særlig tro på tippedatoen min sjøl, altså :P

Men hvem vet, kanskje vi jager han ut med kald milkshake? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg går i fødsel med det første. Og det er egentlig greit, er ikke heeeeeelt mentalt klar (blir man det? :ler: ) ser liksom ikke for meg at om to dager så har jeg en baby i armene. Er så rart! Men samtidig skulle jeg gjerne hatt han her i går. Veksler veldig mellom å nesten stikke armen inn og dra han ut, og å tenke at neida, han skal nå bare være der inne noen dager til. Har ekstra jordmorkontroll på onsdag pga høyt blodtrykk, så satser på at hun stripper meg da hvis han ikke har kommet. Håper bare hun er ei som vil strippe.. :sjenert:

:fnise: Ser det for meg!

Jeg har ikke særlig tro på tippedatoen min sjøl, altså :P

Men hvem vet, kanskje vi jager han ut med kald milkshake? :nigo:

Jaaa, jeg syns Biiirgeer kan komme ut og hilse på oss alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Jeg tror ikke jeg går i fødsel med det første. Og det er egentlig greit, er ikke heeeeeelt mentalt klar (blir man det? :ler: ) ser liksom ikke for meg at om to dager så har jeg en baby i armene. Er så rart! Men samtidig skulle jeg gjerne hatt han her i går. Veksler veldig mellom å nesten stikke armen inn og dra han ut, og å tenke at neida, han skal nå bare være der inne noen dager til. Har ekstra jordmorkontroll på onsdag pga høyt blodtrykk, så satser på at hun stripper meg da hvis han ikke har kommet. Håper bare hun er ei som vil strippe.. :sjenert:

Strippe? Hva er det....?

Spennende tid uansett nå❤️ Tenk at du snart er mamma 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...