Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og dette skal få babyen til å komme ut?

Skeptisk :/

Det frigjør hormoner som er med på å sette fødsel i gang, dersom forholdene ligger til rette for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Det frigjør hormoner som er med på å sette fødsel i gang, dersom forholdene ligger til rette for det.

Håper min kommer av seg selv! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripping er nå i grunn bare en "Sånn føles det" for når de skal sjekke åpningen underveis uansett, er det ikke vel? :fnise:

...Sa hun som har født to barn og brått følte seg særs cocky og erfaren. Det var ikke meningen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper min kommer av seg selv! :(

Tja, de gjør jo som oftest det. Men jeg er veldig treg i avtrekkeren og greit med så mye naturlig stimulering som man kan. For på sykehusene er de altfor glad i cytotec.

Stripping er nå i grunn bare en "Sånn føles det" for når de skal sjekke åpningen underveis uansett, er det ikke vel? :fnise:

...Sa hun som har født to barn og brått følte seg særs cocky og erfaren. Det var ikke meningen :ler:

Mye verre med åpningssjekk underveis syns jeg. Stripping er jo a walk in the park for min del i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putte fingrene i glufsa og røske løs hinnene fra cervix.

Nesten som fisting kombinert med SM.

Brutalt enkel forklaring :fnise::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye verre med åpningssjekk underveis syns jeg. Stripping er jo a walk in the park for min del i forhold.

Kommer sikkert an på hvordan det gjøres. Merka nesten ikke at de sjekka åpningen på meg jeg. Null pain. Stripping derimort, har jeg ikke gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert an på hvordan det gjøres. Merka nesten ikke at de sjekka åpningen på meg jeg. Null pain. Stripping derimort, har jeg ikke gjort!

Jeg blir ekstremt sensitiv i glufsen under fødsel. Det er type kunne slått noen ned om de peller mer enn de bør. :Knegg:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg ikke tippa!! :sjokkert: Han kommer selvfølgelig til helgen. Tipper på lørdag etter litt kosemat og soffasløving :nigo: Så 31 januar altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også sjekking av åpningen var skikkelig vondt. Det ble også vondere jo lenger ut i fødselen jeg kom. Så da to jordmødre og en lege en etter en sjekket og styrte oppi der samtidig som de diskuterte hvordan fontanellen lå fordi de prøvde å finne ut om han var stjernekikker,så gikk jeg glatt under Mafaldas apebegrep. :ler:

Endret av Teriyaki
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I natt drømte jeg at du fødte 13 februar! Sååeh.. han kommer 13 :danse:

Godt noen har litt fornuftige drømmer.. Jeg drømte at jeg skulle på bilferie med en bil som var stappfull av bananer.. :sjenert: de var blå og ikke modne, så jeg lurer på om det er alt snakket om modning her inne som påvirker meg. Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...