Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å skjønner mer siden du nettopp har vært rotete selv, ble sikkert litt feil på en måte selv om det er bra at du har blitt ryddig :) Og bra at dere har pratet sammen, viktig det ;)

Er alt klart nå så du kan føde i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ordnet seg igjen m dere ;) Og kaaanskje jeg har tippet rett for aller første gang?? Håperhåper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jepp, da tipper vi på nytt og jeg har mistet troen, ønsker å være litt original og unik og håper jeg tar feil.

13. Februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fikk snakket om ting og at du føler at du kan slappe av litt mer :)

Håper han lagde ferdig middagen mens du hvilte deg! Hvordan føler du deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper på nytt: 8. februar :)

Godt dere fikk snakket ut, håper du får justert litt på rote-filteret ditt og at MrDior tar i litt mer. Ha en fin søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt dere fikk snakket litt om det!

Nå må det skje noe om jeg skal få riktig ;)

Ja, det syns jeg også! Er mektig lei av å være hybelvert :lol:

Vår løsning på den evige irritere-seg-over-at-mannen-ikke-bidrar greien har vært vaskehjelp. Det har vært helt fantastisk. Nå har jo jeg en utfordring eller to, som jeg føler vi kan forsvare det med, men for å være helt ærlig, så er det bare utrolig deilig at huset blir vasket skikkelig en gang i uken. Og da rydder vi sammen dagen før hun kommer, fordi vi vet at hun ikke kan vaske når det er rotete :P

Skulle gjerne hatt vaskehjelp ass! Trenger ikke noen god grunn engang, grunn nok at det er kjipt å vaske. Men vi har bare 80 m2, så det virker litt bortkasta.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer han i morgen kan han hete Birger Seahawks

BabySeahawksJersey.jpg

Haha! Heia Seahawks! (gjør som alle år, heier på det motsatte laget som mrdior heier på. Har skaffet meg seier de siste tre årene :lol: )

Å skjønner mer siden du nettopp har vært rotete selv, ble sikkert litt feil på en måte selv om det er bra at du har blitt ryddig :) Og bra at dere har pratet sammen, viktig det ;)

Er alt klart nå så du kan føde i dag? :)

Jepp, helt klart. Og det har skifta på bare en måned eller to. Eller, altså jeg har vært mer ryddig enn han, men har ikke stressa så mye med å rydde og sånt : p

Ja, alt er klart! Men den ungen her er en luring. Han driver å henger nederst i bekkenet, og dytter på så mora får åpning, men å komme ut? Neeeeeeeeeeeeh : p

Godt det ordnet seg igjen m dere ;) Og kaaanskje jeg har tippet rett for aller første gang?? Håperhåper!

Jeg håper også det! :nigo: Mrdior derimot er supersikker på at han kommer på torsdag :D

nei miss, du må få satt igang riene idag.

makeupsex?

Ja, det hadde gjort seg! Prøvde i natt, men det vakke stemning for det. Mistenker at jeg ikke var så veldig søt med snørr og tårer i hele trynet (når jeg først begynner så klarer jeg ikke slutte :ler: ) Nytt forsøk i kveld!

Jepp, da tipper vi på nytt og jeg har mistet troen, ønsker å være litt original og unik og håper jeg tar feil.

13. Februar.

Hehe, skal skrive deg opp ;) Jeg har også mista troen! Tror du det går an at åpninga lukker seg igjen? :ler:

Så bra at dere fikk snakket om ting og at du føler at du kan slappe av litt mer :)

Håper han lagde ferdig middagen mens du hvilte deg! Hvordan føler du deg nå?

Han lagde ferdig middagen! Glemte seff en hel rekke greier (jeg er nazi på risottoen min!) men han er absolutt tilgitt. I dag har han bare vært snill og kosete, så jeg tror det gjør noe med mannfolka å se dama oppløst i snørr og tårer ;)

Føler meg ok, men er sliten. Skikkelig sliten. Vil bare ha ungen ut, for jeg får jo ikke soooooove. Føler at uansett hvordan jeg ligger så er han der og ødelegger for meg :ler: Får bare fortsette med teen min og nyte kynnerne, og få litt påfyll av mrdior i kveld :ler:

Tipper på nytt: 8. februar :)

Godt dere fikk snakket ut, håper du får justert litt på rote-filteret ditt og at MrDior tar i litt mer. Ha en fin søndag! :)

Skal skrive deg opp :D

Takk det samme!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahah! vet du miss, det spurte jeg faktisk om når jeg var i fødsel...

begynte å bli sliten, og husker jeg spurte om han kunne rygge tilbake, eller angre, eller om han var der han var eller kom lenger frem

de mente visst han ikke kunne gå tilbake, så da tenker jeg vi sier det om modninga og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sikker på at jeg hadde tippa 3 februar!

Og apropos menn, nå måtte jeg fortelle om dette til min- som står og vasker opp etter middag, som han som vanlig lagde. Han er elendig på å se rot, men flink til å gjøre som han blir bedt om. Skjønner at jeg er heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med påfyllet! ;) Og det høres ut som om teen fungerer, så jeg skal kjøpe meg lakrisrotte (haha, te, altså, ikke noen rotter) og gå igang med drikkinga av den etter fredag ;) Tar jo gjerne litt tid å modnes, så da begynner jeg så snart hun er moden (ifølge boka jeg fikk på helsestasjonen)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gidder ikke engang prøve å få HerrN til å gjøre husarbeid, men han hjelper til i ny og ne. Som i dag da jeg skulle ha opp noen bokhyller, insisterte han på å henge de opp :ler: Helt greit, men jeg måtte presisere at de da skulle opp i DAG :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg tipper jo aldri riktig jo. Da tipper jeg 7. for det er veldig typisk at jeg er på hytta og ikke får med meg spenningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri sett super bowl

:sjokkert:

hahahah! vet du miss, det spurte jeg faktisk om når jeg var i fødsel...

begynte å bli sliten, og husker jeg spurte om han kunne rygge tilbake, eller angre, eller om han var der han var eller kom lenger frem

de mente visst han ikke kunne gå tilbake, så da tenker jeg vi sier det om modninga og :P

haha, godt jeg ikke er den eneste som tenker på sånne ting da :laugh:

Jeg var sikker på at jeg hadde tippa 3 februar!

Og apropos menn, nå måtte jeg fortelle om dette til min- som står og vasker opp etter middag, som han som vanlig lagde. Han er elendig på å se rot, men flink til å gjøre som han blir bedt om. Skjønner at jeg er heldig!

Nå har du det! Har skrevet deg opp på lista :D Hehee, godt min kan være til skrekk og advarsel ;)

Lykke til med påfyllet! ;) Og det høres ut som om teen fungerer, så jeg skal kjøpe meg lakrisrotte (haha, te, altså, ikke noen rotter) og gå igang med drikkinga av den etter fredag ;) Tar jo gjerne litt tid å modnes, så da begynner jeg så snart hun er moden (ifølge boka jeg fikk på helsestasjonen)!

Takk!! :ler: Ja, det blir jo lakrisrotte, hahaha. Men i dag smakte den stygt, i går var den bare søt. Måtte kjempe den i meg! Blærghhhh : p

Jeg gidder ikke engang prøve å få HerrN til å gjøre husarbeid, men han hjelper til i ny og ne. Som i dag da jeg skulle ha opp noen bokhyller, insisterte han på å henge de opp :ler: Helt greit, men jeg måtte presisere at de da skulle opp i DAG :ler:

Haha , du har offisielt gitt opp? ;) Det er vel det som er problemet for menn flest, de kan gooodt gjøre ting, men det skal gjøres i eget tempo, altså, dritsakte : p

Argh, jeg tipper jo aldri riktig jo. Da tipper jeg 7. for det er veldig typisk at jeg er på hytta og ikke får med meg spenningen...

Du er ikke den eneste, henviser til den eviglange lista med datoer som er strøket :fnise: Greit, skal føre deg opp! Håper du har rett egentlig, er jo termindato :D

Jeg tipper 6. februar, samefolkets dag!!

Har ført deg opp :nigo:

Lykke til med innspurten søta :)

Jeg tipper 10 februar :danse:

Takk for det :hug: Skal skrive deg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kryssa ut datoen i dag, for det må bli en helvetes styrtfødsel!

Tippeliste fødsel! :babygutt: Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar

12.januar

- RompeRusk

14.januar

- Pingting

- Boks

19.januar

- LittDiva

21.januar

- MissStiles

- EryMax

- Blondie65

24.januar

- Pentu

- Spiremor

25.januar

- Enamorada

- Askmeagain89

26.januar

- RavenEmerald

- LilleNinja

27.januar

- blomst12

- La Traviata

- Sitronkake

28.januar

- Kardinal

- Nautika

29.januar

- FruN

- Tekola

- Kaffemor

- Amilie

30. januar

- Malicious

- Blondie65

31.januar

- Ulzzang

- Kaospåtobein

1.februar

- Doh

- Tusle

2.februar

- Lillemeg90

- Skyblue

- Daenerys

- Kvakk

3.februar (menstermin)

- Frøkenanonym

- Porcelain

4.februar (tidlig UL-termin)

- Yesterday

- Teriyaki

- LaTraviata

5.februar

- Mrdior

- Saraby

- Havmus

6. februar

- Studenten

- Androide

7.februar (OUL-termin)

- RavenEmerald

- Bippo

- Doh

8.februar

- Poppsilopp

- Nuttapia

- solsikke84

- Nesevisa

- Nautika

9.februar

- Spiremor

- Dyregod

10.februar

- missdior

- runforit

- Tekola

- Kakaoen

11.februar

- Nepenthe

- Melodiana

12.februar

- fionel

13.februar

- Blondie65

14.februar

- Maneo

17.februar

- Kisskissbangbang

18.februar

- me2u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg servert deeeilig afrikansk kyllinggryte til middag, lå på sofaen og daffa under hele middagslaginga :5: Til gjengjeld vaska jeg opp. That's fair! Har vaska alle bamsene til babyen, for hånd, siden vaskemaskinen allerede var opptatt med håndklær. Fikk noen saftige kynnere av det, men det skjer jo ikke noe meeer,. NÅ har jeg tvunget i meg en kopp med lakrisrot-te, og er klar for superbowl! Blir pølse i brød til nattmat, og jeg gleder meg allerede, for jeg er suulteeeen... :biggrin::lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...