Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Herregud, som det svangerskapet ditt flyr. Venta ikke du akkurat på ultralyd da? :klo: Synd at formen er dårlig. Husk å lytte på kroppen nå, det blir bare tyngre (dagens oppmuntring :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for 29 uker :danse: Tiden går fort nå :sjokkert:

Jeg syns det høres ut som du kanskje burde trappe litt mer ned på jobb? :klem: Så får du mer tid til å slappe av, og kanskje du da igjen får overskudd til å gjøre noe hjemme etterhvert? :)

Kjenner godt til den stressa følelsen, og at mannen ikke gjør noe stort hjemme :dry: Her er han veldig flink til å hjelpe til med "hverdagslige" ting, som middag, oppvask og å gå ut med søppel, da :) Men så skal jo han fikse vogga, siden den må pusses ned og males før mini kan ligge i den, og den har vi hatt her i 15 uker (!) nå, og han har ikke fått flyttet den dit den skal stå når den jobbes på engang :dry:

Tiden går fort og sakte om hverandre! :bond: Jeg er jo allerede 50% sykemeldt, og ser ikke for meg å gå noe mer sykemeldt enn det jeg er nå. Skal snakke med sjefen sånn at jeg kanskje kan få kortere vakter og slipper å gå alene.

Haha, har han ENDA ikke malt den!?!?!? :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, som det svangerskapet ditt flyr. Venta ikke du akkurat på ultralyd da? :klo: Synd at formen er dårlig. Husk å lytte på kroppen nå, det blir bare tyngre (dagens oppmuntring :fnise: )

Hehehe, jo, stortsett nettopp! (bare 11 uker siden!) :D Jeg tar det med ro i dag, det eneste produktive jeg har gjort er å legge sammen håndklær og vaske opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jo, stortsett nettopp! (bare 11 uker siden!) :D Jeg tar det med ro i dag, det eneste produktive jeg har gjort er å legge sammen håndklær og vaske opp :ler:

Bare? Det er mer enn jeg pleier i løpet av en dag :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare? Det er mer enn jeg pleier i løpet av en dag :ler:

Hahaha! Men det er lov :fnise: Kan jo trøste deg med at jeg IKKE gidder å ta ut pappen i dag allikevel. Selv om det var planen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiiiin! :hjerte: Det er nok lurt å høre på kroppen missdior, bedre å gjøre det nå enn å slite masse med det når babyen er ute :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Du er så utrolig flott, missi! :klem:

*popper litt inn og ut her gitt, mye som.skjer for tiden ;) *

Lytt til.kroppen din, ingen grunn til å slite deg ut mer enn nødvendig! Du blir sliten nok når lillemann kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 29 uker og flotte babymagen! :hoppe:

Du får be gubben ta seg sammen og gjøre litt mens du tross alt bruker all energien din på å produsere en arving til ham ;) Og i forhold til jobben er jeg enig med de andre her. Det høres ut som om du trenger mer fri fra jobb, så du ikke er helt ødelagt når lillemann kommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...