Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Jeg er også allergisk mot katt, men jeg har en hund som ser litt ut som og i blant oppfører seg som en katt..best of both worlds? :fnise:

Det gjør min også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha til bildet av katten i uteklær! :skratte: Og stakkars dere som er allergiske mot katt :(

vi feira liksågodt glukoseresultatene ute på restaurant i dag. mrdior overrasker stadig, og spanderte både middag og dessert på "roast". fantastisk deilig mat, og flott utsikt. på tur hjem handla vi med oss ei julegave til tantebarna, så nå er vi i gang.

ellers kjenner jeg M overalt i magen, og det bekymrer meg. på alle apper og ukesoppdateringer står det at nå begynner det å bli trangt i magen og babyene rører seg mindre.. kan dette bety at M er liten? siden jeg kjenner han både oppe og nede,og på sidene... :sukk: alt man bekymrer seg for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Skal vi se .... For noen uker siden var bekymringen at det ikke var noen spark ... :fnise:

Det er mye nytt hele tiden når en går gravid første gangen, men mye liv er vel egentlig ingen grunn til bekymring? Er vel nettopp det at det er trangt som gjør at småtten dulter borti hver gang han prøver å strekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å bekymre seg over! :) Du skal ikke kjenne mindre liv i løpet av svangerskapet. Du vil derimot etter hvert oppleve at bevegelsene endrer karakter. Og selv om det nå begynner å bli trangere, så er det ikke sånn kjempetrangt enda. :) Jeg kjenner forresten også bevegelse i hele magen. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bare en aktiv liten friskus du ruger på, tenker jeg, som ikke ser poenget i å slappe av i tide og utide :nigo:

Hurra for førsteklasses prøvesvar på glukosetesten! Kunne vel ikke vært bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente bevegelse i hele magen helt til hun var ute, så det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for :) Alle babyer er også forskjellige, ligger forskjellig og da kan man oppleve dette ulikt. Så lenge du kjenner liv så kos deg med det :) Jeg gleder meg til å kjenne liv igjen! Det er nok enda noen uker til.

Er enig med deg i at det er synd på de som er allergisk mot katt. Katt er det beste! Før min datter kom var pus babyen min, men ble nedgradert til katt etter fødsel :fnise:

Dattera mi elsker pusen og sier "pus pus" til henne hele tiden :) Det er kos!

Endret av Dyregod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du husket å sende papirer til NAV for foreldrepenger? Tror det er vanlig åsende etter uke 26 men i god tid før termin fordi behandlingstid varierer fra sted til sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aAV6jBo_460s.jpg

Hold deg unna dette

Haha, skal prøve! :ler:

Skal vi se .... For noen uker siden var bekymringen at det ikke var noen spark ... :fnise:

Det er mye nytt hele tiden når en går gravid første gangen, men mye liv er vel egentlig ingen grunn til bekymring? Er vel nettopp det at det er trangt som gjør at småtten dulter borti hver gang han prøver å strekke ut.

Ja, men assaaaaa, denne gravidteten er jo fylt av bekymringer :ler: Tror det var bedre før i tida, da det ikke fantes apper og sånt styr! Jo, du har rett. Også sa Saraby at han sikkert slår litt også. Hehe!

Ingenting å bekymre seg over! :) Du skal ikke kjenne mindre liv i løpet av svangerskapet. Du vil derimot etter hvert oppleve at bevegelsene endrer karakter. Og selv om det nå begynner å bli trangere, så er det ikke sånn kjempetrangt enda. :) Jeg kjenner forresten også bevegelse i hele magen. :)

Takk for beroligende ord :) Jeg får skikkelig spark nå, sånne som gjør at hånda hopper litt hvis den ligger akkurat der han skal sparke, og det er så koselig! Men ikke F om han skal servere sånne spark når mrdior skal kjenne...

Det er vel bare en aktiv liten friskus du ruger på, tenker jeg, som ikke ser poenget i å slappe av i tide og utide :nigo:

Hurra for førsteklasses prøvesvar på glukosetesten! Kunne vel ikke vært bedre! :)

Gosh, håper han legger dette søvnmønsteret igjen i magen... Han holdt meg oppe leeeenge i natt, sparka i blæra, så på sidene, deretter midt på, også sparka han i blæra igjen. Haha! Veldig nøgd med glukosetesten ja! Legesekretæren som jeg snakka med sa at "det var VELDIG bra , og du burde være fornøyd du som er overvektig!" og jeg bare "jada" :ler:

Jeg kjente bevegelse i hele magen helt til hun var ute, så det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for :) Alle babyer er også forskjellige, ligger forskjellig og da kan man oppleve dette ulikt. Så lenge du kjenner liv så kos deg med det :) Jeg gleder meg til å kjenne liv igjen! Det er nok enda noen uker til.

Er enig med deg i at det er synd på de som er allergisk mot katt. Katt er det beste! Før min datter kom var pus babyen min, men ble nedgradert til katt etter fødsel :fnise:

Dattera mi elsker pusen og sier "pus pus" til henne hele tiden :) Det er kos!

Takk for at dere roer meg ned! Jeg er en sånn tenker, som tenker på alt, og helst det aller verste. Koser meg veldig med sparking og dulting, det er helt magisk! Tenk at det er et lite liv inni magen min :hjerte:

:5: for det! Katter ER best! Pus kommer alltid til å være bebi assa, ingen kan ta hennes plass (sier jeg nå, hehehe). Hvordan reagerte katten deres på babyen når dere kom hjem ? Her er mannen redd for sjalusidrama, men jeg på min side tror det går helt fint. Gleder meg til å se pus og M sammen!

I går holdt hun på å hyle av seg hjertet tror jeg. Ville så veldig ut.. Hoppa i vinduskarmene og grov på vinduet, hyyyyla, så på meg med store øyne, hyla mer. Sprang tulling rundt om kring, hyla, kom og kosa for så å bite meg i hånda, løpe rett til døra med håp om å bli kasta ut :ler: Dumme pusi,... Vi får se til uka om hun får gå ut, jeg er skikkelig tuppemor når det gjelder pusi, så det blir vanskelig å slippe henne igjen.. MEN, hun har jo aldri stukket av HER hvor vi bor, kun hos faren min... :sjenert:

Har du husket å sende papirer til NAV for foreldrepenger? Tror det er vanlig åsende etter uke 26 men i god tid før termin fordi behandlingstid varierer fra sted til sted.

Neeej, snart! Er ikke så lang behandlingstid her, så vi skal sette oss ned med søknaden i neste uke en gang :) Har fått terminbekreftelse av legen, så trenger vel bare å sende inn lønnsopplysninger i tillegg til alt annet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, dag 200 av svangerskapet! Helt sykt! Feiret det med tidenes rareste drøm i natt. Jeg var tilbak på uni, og hadde fått meg ny kjæreste. I starten av drømmen visste jeg ikke hvem dette var, men mine medstudenter sa at han satt i trappa mellom to bygg og spilte gitar og sang, for det likte han best å gjøre. Så jeg gikk dit, og hørte masse jenter hyle, og alle ropte at de elsket han og at de ville dø for han. Ja, altså, jeg hadde jo en kjendiskjæreste må vite... Jeg var kjæresten til Ed Sheeran. Jeg fatter ikke hvor det kommer fra, jeg hater musikken hans (bortsett fra I see fire) og han er ikke akkurat min type..

ED_SHEERAN_PUB1_CREDIT_BEN_WATTS.jpg

Men der satt han og ventet på meg. Jeg hadde ikke nummeret hans, eller var venn med han på facebook. Vet ikke hvorfor. Plutselig måtte vi gå til en stor samlingssal, der de skulle kåre vinner av prosjektet. Min gruppe vant, har du sett. Aner ikke hva slags prosjekt det var, men vi vant. Det kom masse ballonger fra taket, og det stod "will you marry me?" på alle sammen. Jeg tenkte med en gang at de var til meg, så da Ed tok tak i meg og sa noe sa jeg bare "nei!!" tilbake. Plutselig var mamma der, og sa at jeg hadde såret han, for han hadde spurt om jeg elsket han. Og jeg bare wtf skjer i denne verden, og plutselig var jeg i en matbutikk for å kjøpe ost?!?! som mrdior hadde glemt å handle på butikken. Jeg var altså kjæreste med begge på en gang! HÆHÆH!? Fyfaen, er så glad jeg våkna da jeg gjorde, for jeg kjenner jeg er sliiiiten etter denne drømmen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk veldig fint med baby og pus i starten. Pusen min er verdens snilleste og har bare vært beskyttende mot datteren min. Pus satt og passet på baby i sofaen og reagerte på babyknirking, men ikke på en dårlig måte.

Pus har faktisk stor respekt for datteren min og tolererer alt fra henne! Nå blir hun jo dratt i halen, jaget og klasket på (vi prøver så godt vi kan å unngå det så hun får ikke vondt), men hun tar aldri igjen! Stakkars snille pusen... Vi prøver å skjerme pus så godt vi kan, og hadde jo håpet at pus kunne flytte seg når datteren min kommer, men neida, det gjør hun ikke ;)

Jeg er også veldig hønemor når det gjelder pus, men det forandret seg litt da jeg fikk barn.

Kjenner til det med å ville ut! Vi har hatt pus inne i to uker nå og hun holder på å gå på veggen her. Men imorgen prøver vi å ta henne ut, men kjenner jeg er nervøs!

Hvor lenge skal du holde pus inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha stakkars

Svangerskapsdrømmer er så morsomme :P :P

Hahahahaha, for en drøm :fnise::ler:

Syns drømmene mine er fæle! I natt drømte jeg at mamma bare var surrogatmor for meg, og at stemoren min var den egentlige mammaen min :overrasket::unsure:

Det gikk veldig fint med baby og pus i starten. Pusen min er verdens snilleste og har bare vært beskyttende mot datteren min. Pus satt og passet på baby i sofaen og reagerte på babyknirking, men ikke på en dårlig måte.

Pus har faktisk stor respekt for datteren min og tolererer alt fra henne! Nå blir hun jo dratt i halen, jaget og klasket på (vi prøver så godt vi kan å unngå det så hun får ikke vondt), men hun tar aldri igjen! Stakkars snille pusen... Vi prøver å skjerme pus så godt vi kan, og hadde jo håpet at pus kunne flytte seg når datteren min kommer, men neida, det gjør hun ikke ;)

Jeg er også veldig hønemor når det gjelder pus, men det forandret seg litt da jeg fikk barn.

Kjenner til det med å ville ut! Vi har hatt pus inne i to uker nå og hun holder på å gå på veggen her. Men imorgen prøver vi å ta henne ut, men kjenner jeg er nervøs!

Hvor lenge skal du holde pus inne?

Så kjekt å høre litt erfaring :jepp: Så koselig det hørtes ut, gleder meg virkelig til babyen kommer nå! Og så søt en pus som passet på! Blir jo helt på tuppa her ;)

Pus er ute i dette sekund. Hun har vært inne i ei uke i dag, og det var anbefalingen til dyrlegen. Hun er jo kjent her, hun har jo bodd her i flere år, men det knyter seg i magen :sjenert: Hun har vært ute i nesten en time nå, og jeg vil at hun skal komme hjeeeem :unsure:

edit: og i det sekundet jeg trykka post så stod hun ved døra og skrapa ! :hjerte:

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bah, ser på foreldrepengesøknadsskjema.... Gaaah, tiltaaaaak :ler: Må få scanna inn terminbekreftelsen også må jeg få jobben til å sende inntektsopplysninger til NAV? Står at de skal ha opplysinger fra de 10 siste månedene før fødsel, også regner de et gjennomsnitt av det? Håper det iallefall.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de skal se på de 6 beste av de 10 siste månedene, det som lønner seg mest for deg :)

Snakket med stefaren min og han sa jeg bare skulle sende inn alle lønnsslippene for 2014 ? :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå neeei, lurte meg inn i juleforumet her... Julemusikk på full guffe nååååå :sjenert: Har også lyst til å pakke inn julegavene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...