Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

For alltid? :P Hehe, neida. Men minst 1 uke, kanskje 2. Skal høre hva dyrlegen tenker om det når jeg skal dit i morra. Hun har ikke mast om å få gå ut enda da! Hun er vel lei av naturen.

Føles ikke såå skummelt å skulle slippe henne ut her, her har hun vært ut i maks 24 timer om gangen, hos pappa er hun borte i ... ja.. 83 dager :P

Jeg har aldri hatt katt før, men har hørt at når man flytter, så skal man holde katten inne i så mye som tre uker jeg. Sikkert lurt å høre hva dyrlegen sier. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hatt katt før, men har hørt at når man flytter, så skal man holde katten inne i så mye som tre uker jeg. Sikkert lurt å høre hva dyrlegen sier. :jepp:

Ja, men nå har hun jo ikke flytta akkurat, bare vært på rømmen :ler: Vi får se hva dyrlegen sier ja! Tenker at det egentlig er greit å få henne på do ute etterhvert, for kattedo er ikke noe jeg liker veldig godt :P Selvfølgelig tar mannen ansvarer for tømming og skifting av sand, men det er... ekkelt syns jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå har hun jo ikke flytta akkurat, bare vært på rømmen :ler: Vi får se hva dyrlegen sier ja! Tenker at det egentlig er greit å få henne på do ute etterhvert, for kattedo er ikke noe jeg liker veldig godt :P Selvfølgelig tar mannen ansvarer for tømming og skifting av sand, men det er... ekkelt syns jeg :P

Har du sele til henne? Da kan du gå tur med henne i alle fall, hehe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sele til henne? Da kan du gå tur med henne i alle fall, hehe. :P

Ja, men den er hos foreldrene til mannen desverre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag er perfekt! :hjerte: Pusi bare koser, og oppførte seg fantastisk hos dyrlegen. Hun har gått opp litt igjen, så nå veide hun 3,4 kg, og det var visst perfekt for hennes størrelse. Hun var i godt hold, og hadde fine verdier på alt, og tennene så bra ut. Dyrlegen syns også det var imponerende at hun var så ren, så hun har hatt et fint tilholdssted. Hun fikk vaskine og ormekur, og beskjed om å ikke stikke av igjen ;) Jeg og dyrlegen ble enige om at jeg holder henne inne til mandag iallefall, så kan jeg se selv om jeg vil slippe henne ut. Vurderer å bare ha henne litt på verandaen på mandag, for å venne henne til utelivet igjen :ler: Men MED seler (som vi fant igår, lå ikke hos svigers :ler: )

Hun har sovet på armen min i dag, akkurat som en baby :hjerte: Tror muligens hun kommer til å bli litt sjalu når M kommer, men mrdior mener at jeg ikke kommer til å klare å skille hvor mye jeg elsker dem. Babyene mine, W og M ;):hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så koslig! Her har jeg en kosehund i dag :hjerte:

Det er det beste som finnes! Kosete dyr :hjerte:

Heey, du er jo 28 uker og dermed nå i tredje trimester i dag! :hoppe:

Ja, jammen ta! :hoppe: Må vel få inn et bilde av 28ukersmagen !

Hurra for 28 uker :strix:

:strix:

Elsker det som står på tickeren din, frøken :ler:

Hipp hurra for 28 uker! :hoppe:

Hahaha, ja, den er så morsom! Elsker tickeren :ler: Mon tro om den finnes i sånn småbarnsversjon? Følge babyen liksom.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt pusi for en formiddagslur :fnise: Hun begynte å sutre og klage, og da er hun trøtt. (herregud, det er en katt, ikke en baby.... :sjenert: ) Så jeg bar henne inn på gjesterommet og la henne i senga og pakka dyna rundt henne. Tok to sekunder så sov hun :ler:

Hun har ikke hyla og skrapa utenfor døra til rommet vårt i natt da, hurra! Hun innser vel at det er en lost case så lenge mrdior er hjemme.... :ler:

Nå driver jeg med litt vasking og rydding, selv om ryggen ikke er så fryktelig enig i det. Hadde en tøff dag på jobb i går, og det kjennes godt. Mye varer som skulle pakkes ut, masse kunder og generelt bare rot og krøll hele kvelden. Fikk ikke satt meg ned i det hele tatt, og det var megakjipt! Har gjort litt øvelser i dag, men føler ikke at det hjelper. Oooooh well, 67 dager til perm, og jula er oppi der, så det går seg nok til :)

Ellers på planen i dag står det at jeg skal sette avokoadosteiner i vann, for å få de til å spire. Spennende prosjekt! Skal prøve samme med limesteinene. Ble så inspirert av veganmisjonen at jeg bare mååå prøve! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at pus er hjemme igjen :) Jeg har også en pus som vi nå må holde inne i to uker pga flytting. Det er ikke bare bare for en utekatt med jaktebehov ;)

Håper pusen din takler det bra å være inneen stund da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at pus er hjemme igjen :) Jeg har også en pus som vi nå må holde inne i to uker pga flytting. Det er ikke bare bare for en utekatt med jaktebehov ;)

Håper pusen din takler det bra å være inneen stund da :)

Nei, det er det som er :ler: Hun vil jo helst være ute og jakte hun også, but nooo. Så hun hyler litt foran verandadøra, og prøver å komme seg ut via det lukkede vinduet på soverommet :fnise: Men de er nå fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...