Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er noe "vits", da hun var veldig klar på at VI ringer DEG om det er noe galt :klo:

Jo, syns jo det!

Tjæ.. Husker ikke hva de sa til meg om hvor lang tid det ville ta, men jeg ringer alltid uansett. Kunne bare skylde på å være utålmodig gravid kjerring som ville vite om jeg måtte ta spesielle hensyn videre :P Ville ihvertfall ringt fredag om du ikke hører noe :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg tok glukosebelastning i vår måtte jeg også vente en uke på resultatet. Kjedelig. Satser på at verdiene dine er fine ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke merket noe til symptomene, så troooor jo ikke jeg har det. Og om jeg har det, så går det vel "fint" med noen ekstra dager ift venting på resultatet... :)

I dag er det finvær her! Har vært ute og gått meg en kort tur, ble bare 3 km. Glatt var det også, og ryggen min er sinna på meg nå. Mye nestentryning, og det får ryggen lide for. Nå skal jeg spise lunsj og se på SVU og hekle litt :nigo: Tror jeg har blitt smitta med fargeblindheten til mannen, for jeg har kjøpt garn i 3 forskjellige grånyanser.. Jaja, det går vel bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 km er bra i min verden for tiden.. :P Er til og med fornøyd med bare 1! :P Hehe.

Koselig med hekling og serie. :) Jeg ligger litt på sofaen nå før jeg må hive meg rundt igjen og få ryddet litt her også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 km er bra i min verden for tiden.. :P Er til og med fornøyd med bare 1! :P Hehe.

Koselig med hekling og serie. :) Jeg ligger litt på sofaen nå før jeg må hive meg rundt igjen og få ryddet litt her også. :)

Hehe, ja, egentlig er det vel det for meg også, spesielt på glatt føre :ler: Hører enda gymlæreren min i bakhodet når jeg går tur ;"5 km gjør ikke noe med vekta, det veit du". Bitch!! :lol:

Ble verken hekling eller serie, for broren min kom innom med den nye valpen deres. Utrolig fin og søt og snill liten bissevov :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SÅ lyst til å gjør noe med håret! Farge det i en fin farge, klippe det litt opp. Men pengene sier nei, og jeg sjøl er redd for at jeg skal angre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, egentlig er det vel det for meg også, spesielt på glatt føre :ler: Hører enda gymlæreren min i bakhodet når jeg går tur ;"5 km gjør ikke noe med vekta, det veit du". Bitch!! :lol:

Ble verken hekling eller serie, for broren min kom innom med den nye valpen deres. Utrolig fin og søt og snill liten bissevov :hjerte:

For det første; Alle monner drar! :)

For det andre så er du jo gravid og må ta hensyn til bekkenet! ;) Da nytter det ikke å prøve seg på fem km hvis kroppen sier stopp ved tre! :)

Kjenner igjen det med penger. ;) Skulle gjerne hettestripet håret mitt, men det er så langt, og da blir det så dyyyrt. Så det gidder jeg ikke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er flink som går jeg, uansett hvor langt! I forrige svangerskap klarte jeg ikke gå lenger enn 500 m pga bekkenløsning som ødela meg helt. Og det kan faktisk hjelpe på vekten! En kompis avmeg begynte å gå noen korte tturer hverkkveld, og gikk ned 5 kg på noen uker. All bevegelse er bra, så lenge man klarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SÅ lyst til å gjør noe med håret! Farge det i en fin farge, klippe det litt opp. Men pengene sier nei, og jeg sjøl er redd for at jeg skal angre....

Døh, nå har du snakka om at du har lyst til å gjøre noe med det håret ditt siden jeg ble kjent med deg. På tie å få det gjort nå!! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første; Alle monner drar! :)

For det andre så er du jo gravid og må ta hensyn til bekkenet! ;) Da nytter det ikke å prøve seg på fem km hvis kroppen sier stopp ved tre! :)

Kjenner igjen det med penger. ;) Skulle gjerne hettestripet håret mitt, men det er så langt, og da blir det så dyyyrt. Så det gidder jeg ikke. :P

Helt klart! Er jo godt å røre litt på seg også, selv om det ikke blir så alt for mye. Men dørstokkmila er sjukt lang i dag, lengre enn ever.

ÅH, hettestriping. Those were the days, ass! Da man bodde hjemme og ikke hadde utgifter :ler:

Jeg syns du er flink som går jeg, uansett hvor langt! I forrige svangerskap klarte jeg ikke gå lenger enn 500 m pga bekkenløsning som ødela meg helt. Og det kan faktisk hjelpe på vekten! En kompis avmeg begynte å gå noen korte tturer hverkkveld, og gikk ned 5 kg på noen uker. All bevegelse er bra, så lenge man klarer :)

Takk for det! Er fornøyd med å klare å bevege meg i det hele tatt egentlig. Jeg gikk ned en del kilo før graviditen med å gå hver dag, så det er veldig effektivt! Men da gikk jeg lengre og fortere enn jeg gjør nå :jepp:

Snart 3. Trimester, MissDior!!!! :strix:

Ja, 5 dager! :bond:

Døh, nå har du snakka om at du har lyst til å gjøre noe med det håret ditt siden jeg ble kjent med deg. På tie å få det gjort nå!! :jolie:

Joaa, men ikke sant. Snart jul... så... 2000 kroner til håret mitt som sikkert detter av når jeg ammer, elleeeeer julegaver til familien? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart! Er jo godt å røre litt på seg også, selv om det ikke blir så alt for mye. Men dørstokkmila er sjukt lang i dag, lengre enn ever.

ÅH, hettestriping. Those were the days, ass! Da man bodde hjemme og ikke hadde utgifter :ler:

Takk for det! Er fornøyd med å klare å bevege meg i det hele tatt egentlig. Jeg gikk ned en del kilo før graviditen med å gå hver dag, så det er veldig effektivt! Men da gikk jeg lengre og fortere enn jeg gjør nå :jepp:

Ja, 5 dager! :bond:

Joaa, men ikke sant. Snart jul... så... 2000 kroner til håret mitt som sikkert detter av når jeg ammer, elleeeeer julegaver til familien? :roll:

ønsk deg det i julegave av kællen! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lov til å være utålmodig ;) Vi vil vel alle møte de små vi går og bærer på? Jeg tenker på det som et ønske om å spole fram i tid. Er jo måneder igjen fremdeles..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg det er lenge siden vi møttes på kafe! :opplyser: Hva med å finne en dag neste uke? :)

Jeg er med hvis jeg er hjemme igjen, og det er utenom "avtalene" mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...