Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Åååå neeei, lurte meg inn i juleforumet her... Julemusikk på full guffe nååååå :sjenert: Har også lyst til å pakke inn julegavene..

Har du ikke begynt enda..? :plystre::fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt med innpakking av det jeg har kjøpt til nå. Er alltid stresset på slutten, selv om jeg vanligvis har greit med tid, så da begynner jeg heller nå. Og da har jeg tid til litt mer pynt hvis jeg vil :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt med innpakking av det jeg har kjøpt til nå. Er alltid stresset på slutten, selv om jeg vanligvis har greit med tid, så da begynner jeg heller nå. Og da har jeg tid til litt mer pynt hvis jeg vil :nigo:

Hehehe, jeg mååååå spare til desember begynner! Men det er jo ikke lenge igjen til desember da! Under to uker til første søndag i advent liksom, og daaa skal jeg hamstre pepperkaker og julebrus. Herregud som jeg gleder meg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg på masse reiseprogrammer fra London. For jeg har skikkelig Londonsavn, sånn at det gjør litt vondt liksooom :sjenert: Vil til London.....

29 uker i morgen, og fødselsforberedende kurs på onsdag! Mrdior er så nervøs for at det skal være sånn som i friends :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke en gang hva jeg skal kjøpe i gave lengre.

Jeg har kontroll på alt, bortsett fra til mrdior!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bah, i dag funker IKKE kroppen! Sleit lenge i natt med å få sove, for det gjorde vondt å ligge på siden, på ryggen, på andre siden, på magen.... Har vondt i korsryggen og hoftene uansett hvordan jeg sitter, så nå prøver jeg en helt mongo liggestilling på sofaen. Angrer sjuuukt på at jeg satt på en maskin med håndklær, for de er snart ferdige og da må jeg henge de opp..... Blææææææh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med deg nå?

Ikke så veldig mye bedre! Kjenner godt at jeg var på jobb i går for å si det sånn. Dette er jo årets travleste tid, og alle leddene mine bare hyler etter litt avslapning! Men føler ikke at jeg får slappa av når jeg er hjemme, for det er så mye her jeg vil ordne, og jeg blir stressa av å ikke få gjort det, og alt bare flyyyter rundt for mannen fikser ingenting.. Kjenner at stresshodepinen er på vei tilbake!!

Der høres virkelig ikke godt ut! Håper rygg og hofter gir deg litt fri fra vondter så du får slappet av litt.

Foreløpig lystrer de ikke! Vi må være strenge tror jeg :)

Kjedelig med ryggvondt! :tristbla: Håper det gir seg snart!

Ja, jeg også :( Det suuuger!

-----------------------

29 uker i dag! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig mye bedre! Kjenner godt at jeg var på jobb i går for å si det sånn. Dette er jo årets travleste tid, og alle leddene mine bare hyler etter litt avslapning! Men føler ikke at jeg får slappa av når jeg er hjemme, for det er så mye her jeg vil ordne, og jeg blir stressa av å ikke få gjort det, og alt bare flyyyter rundt for mannen fikser ingenting.. Kjenner at stresshodepinen er på vei tilbake!!

Foreløpig lystrer de ikke! Vi må være strenge tror jeg :)

-----------------------

29 uker i dag! :bond:

Hurra for 29 uker :danse: Tiden går fort nå :sjokkert:

Jeg syns det høres ut som du kanskje burde trappe litt mer ned på jobb? :klem: Så får du mer tid til å slappe av, og kanskje du da igjen får overskudd til å gjøre noe hjemme etterhvert? :)

Kjenner godt til den stressa følelsen, og at mannen ikke gjør noe stort hjemme :dry: Her er han veldig flink til å hjelpe til med "hverdagslige" ting, som middag, oppvask og å gå ut med søppel, da :) Men så skal jo han fikse vogga, siden den må pusses ned og males før mini kan ligge i den, og den har vi hatt her i 15 uker (!) nå, og han har ikke fått flyttet den dit den skal stå når den jobbes på engang :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...