Gå til innhold

Flere og flere menn forblir barnløse, og jeg hater norske damer for det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, ikke ufrivillig barnløse kvinner, de er vel en del av unntaket. Det er heller ikke så mange av dem.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Men jeg og flere venninner er noen av dem. Vi kommer aldri til å få barn for det er ingen menn som vil binde seg. Det er veldig trist.

Anonymous poster hash: 407b3...253

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags "grunnleggende" er du enig med meg i da? At du som kvinne skal slippe å betale for singelmødres avkom? Vel, hvordan tror du det føles for menn å betale for singelmødres avkom når dette nettopp er grunnen til at mange menn vil ende barnløse? I det minste betaler du for noe du selv kan velge å få uten en manns samtykke. Eller å aborter uavhengig av hva han mener.

Hvordan tror du det er for kvinner å betale for voldtektsmenn som lever i luksus i norske fengsler på deres skattepenger?

Hvordan tror du det er å betale for voldtektsmenn når disse er grunnen til at kvinner aldri føler seg helt trygge?

I det minste betaler du for noe du kan gjøre uten en kvinnes samtykke,og du har et medfødt våpen å gjøre det med...

Ser du hvor langt ned denne diskusjonen blir nå? This is too stupid for me....

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg og flere venninner er noen av dem. Vi kommer aldri til å få barn for det er ingen menn som vil binde seg. Det er veldig trist. Anonymous poster hash: 407b3...253

Nei,en du vet jo at det er jo bare menna som lider. At man feks ikke får barn som en kvinne er bare pytt pytt,samme gjelder kvinner som er stygge og som ikke får kjæreste,det er også bare pytt pytt,imens mennene som får alt på et sølvfat griner som en drittunge bare det stilles litt krav til dem...

Satt på spissen;);)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du det er for kvinner å betale for voldtektsmenn som lever i luksus i norske fengsler på deres skattepenger?

Hvordan tror du det er å betale for voldtektsmenn når disse er grunnen til at kvinner aldri føler seg helt trygge?

I det minste betaler du for noe du kan gjøre uten en kvinnes samtykke,og du har et medfødt våpen å gjøre det med...

Ser du hvor langt ned denne diskusjonen blir nå? This is too stupid for me....

Er det noe morsommere for menn å betale for voldtektsmenn eller mordere tror du? Tror du de eneste ofrene for fengselsinnsatte er voldtektsofre? Hva med alle menn som er utsatt for justismord og sitte uskyldig dømt på falske voldtektsanklager? Dette blir for tullete. Hadde loven slått like hardt ned på kvinner som på menn og vi hadde fjernet alle kvinnekvotene osv hadde vi sett like mange kvinner stå for alvorlig kriminalitet. Derfor får vi begge betale for dette, mens abort og barnetrygd er ting kvinenr skulle betalt for pga overlegne muligheter og rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe morsommere for menn å betale for voldtektsmenn eller mordere tror du? Tror du de eneste ofrene for fengselsinnsatte er voldtektsofre? Hva med alle menn som er utsatt for justismord og sitte uskyldig dømt på falske voldtektsanklager? Dette blir for tullete. Hadde loven slått like hardt ned på kvinner som på menn og vi hadde fjernet alle kvinnekvotene osv hadde vi sett like mange kvinner stå for alvorlig kriminalitet. Derfor får vi begge betale for dette, mens abort og barnetrygd er ting kvinenr skulle betalt for pga overlegne muligheter og rettigheter.

Jaja, her har jeg enda en å legge til i blokkeringslista mi ser jeg,bakgrunnstøy liker jeg virkelig ikke....chau!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er rapportert. Vi trenger ikke enda en "jeg hater kvinner"-tråd. Disse trådene er bare støy som forsøpler forumet, og jeg har håper at KG-ledelsen gjør noen grep for å begrense dette snart.

Enig! Jeg ble faktisk så lei at jeg vurderte å kutte ut KG. Hensikten med dette forumet måtte vel være å ha et sted for kvinner til å dele meninger med hverandre? I motsetning til de fleste andre diskusjonsforum som er overbefolket med menn. Kvinnehatende poster har i hvert fall ingenting her å gjøre, og spesielt ikke når det er det samme useriøse vrøvlet om og om igjen!

Anonymous poster hash: b71b4...b05

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe morsommere for menn å betale for voldtektsmenn eller mordere tror du? Tror du de eneste ofrene for fengselsinnsatte er voldtektsofre? Hva med alle menn som er utsatt for justismord og sitte uskyldig dømt på falske voldtektsanklager? Dette blir for tullete. Hadde loven slått like hardt ned på kvinner som på menn og vi hadde fjernet alle kvinnekvotene osv hadde vi sett like mange kvinner stå for alvorlig kriminalitet. Derfor får vi begge betale for dette, mens abort og barnetrygd er ting kvinenr skulle betalt for pga overlegne muligheter og rettigheter.

OMG. Ta deg ei bolle!! Alle vet at menn begår mest kriminalitet, det er jo bare å se på hvor mange idioter det er i denne tråden for å skjønne hva menn er kapable til å gjøre.

Anonymous poster hash: b71b4...b05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg ble faktisk så lei at jeg vurderte å kutte ut KG. Hensikten med dette forumet måtte vel være å ha et sted for kvinner til å dele meninger med hverandre? I motsetning til de fleste andre diskusjonsforum som er overbefolket med menn. Kvinnehatende poster har i hvert fall ingenting her å gjøre, og spesielt ikke når det er det samme useriøse vrøvlet om og om igjen!

Anonymous poster hash: b71b4...b05

Det er jo bare meg og Teeden som skriver. Ingen ting å ta så ille opp. Jeg skriver om dette fordi jeg synes det høres ganske trist ut og sliter med angst. Ikke for min egen del, barn er ikke så viktig for meg, men for resten av dem tenker jeg på. Som sikkert ikke får det helt godt da de går inn i en alderdom alene og i døden.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med alle de familieklare damene som ingen vil ha da? Er jo like mange av dem som av mennene. Forskjellen er at de forsmådde kvinnene har null håp etter fylte 40/45, mens menn kan bli fedre selv om de bikker både 50 og 60...

Anonymous poster hash: 1ee5e...abd

Skjønner hva du mener. Men ifølge statistikken er antall kvinner uten barn relativ stabilt og antall barnløse menn økende samtidig som antall barn er omtrent det samme. Så tråden handler i bunn og grunn om den økende mengden menn som velges bort, samtidig som andre menn resirkuleres som fedre.

Mener dermed ikke at ufrivilligebarnløse kvinner har mindre problemer. Men de er halvparten og ikke tema i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Skjønner hva du mener. Men ifølge statistikken er antall kvinner uten barn relativ stabilt og antall barnløse menn økende samtidig som antall barn er omtrent det samme. Så tråden handler i bunn og grunn om den økende mengden menn som velges bort, samtidig som andre menn resirkuleres som fedre.

Mener dermed ikke at ufrivilligebarnløse kvinner har mindre problemer. Men de er halvparten og ikke tema i tråden.

Du skal jo heller ikke si at det nødvendigvis er fordi de velges bort. Sånn realistisk sett, har de jo muligheter for å få seg ei kone fra eksempelvis Russland og slikt. Der det er færre menn. Så de hadde jo hatt muligheten, og enda akkurat nå til å finne seg noen, om de ønsker.

Skal også si at jeg ser på det som bedre, å finne seg ei jente fra et eller annet land og bli med henne, og oppdra ungene sammen. I steden for å få unger med flere damer slik som disse mennene og gi ungene dårlige oppvekstforhold.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe morsommere for menn å betale for voldtektsmenn eller mordere tror du? Tror du de eneste ofrene for fengselsinnsatte er voldtektsofre? Hva med alle menn som er utsatt for justismord og sitte uskyldig dømt på falske voldtektsanklager? Dette blir for tullete. Hadde loven slått like hardt ned på kvinner som på menn og vi hadde fjernet alle kvinnekvotene osv hadde vi sett like mange kvinner stå for alvorlig kriminalitet. Derfor får vi begge betale for dette, mens abort og barnetrygd er ting kvinenr skulle betalt for pga overlegne muligheter og rettigheter.

i hvilke yrker er det korrelasjon mellom kvinnekvotering og alvorlig kriminalitet? De menna som ikke får sitte i offentlige styrer, er det de som begår vold, ran, og kjøp/salg av narkotika?

Jeg er helt enig med deg ang kvotering, men at det kan linkes opp mot alvorlig kriminalitet begått av menn er jo helt ulogisk.

Anonymous poster hash: 4609b...c90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Kan legge til dette:

173916.png?_encoded=2f66666666666678302f

Dette er andelen barnløse menn og kvinner i Norge etter årstall. Det er jo usikkert hva som er årsaken, men det har i vertfall vert en sterkere økning i barnløsheten blant menn enn kvinner.

http://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/stadig-flere-menn-i-norge-er-barnlose

Så kanskje de enten må få ut fingeren og faktisk gjøre noen for å få noen, de kan prøve å gjøre seg selv attraktive (eksempelvis prøve å bli kvitt ting som angst og depresjoner), eller finne noen i utlandet. Om de ønsker barn da. Eller eventuelt overtale kona til å få et barn med han om han alt har noen.

Personlig tror jeg at det handler mest om at mange jobber i det private, noe som oftere er tøft. Har ikke like mye energi verken til å finne noen, eller få barn. Og har en tendens til å utsette og utsette, fordi det er så mye ansvar og forpliktelser. Kanskje barn generelt sett gjør kvinner lykkeligere også.

Kanskje det også kan bli lagt til at det mest sannsynlig er menn som er oppdratt av alenemødre og slikt som ikke greier seg, siden de ikke er blitt lært opp til å være mann.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i hvilke yrker er det korrelasjon mellom kvinnekvotering og alvorlig kriminalitet? De menna som ikke får sitte i offentlige styrer, er det de som begår vold, ran, og kjøp/salg av narkotika?

Jeg er helt enig med deg ang kvotering, men at det kan linkes opp mot alvorlig kriminalitet begått av menn er jo helt ulogisk.

Anonymous poster hash: 4609b...c90

Må det være direkte knyttet opp mot et yrke? Mener du virkelig at kvinnekvotering ikke er med på å gjøre arbeidsmarkedet trangere for menn og derfor får har større risiko for å havne ut i kriminalitet?

Endret av Teeden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, norske kvinners feil at mannfolk ikke blir voksne før de fyller 40.

Anonymous poster hash: 7c5e3...c89

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk er det vel damene som velger disse mennene og de av en eller annen grunn ønsker flere barn. Så det er vel ganske tosidig. Om det er årsaken selvsagt. Kari Skrede har jeg heller liten tro på, hun er så bastant og prøver ikke en gang å utfordre sitt eget verdensbilde. Har lest om dette før.

Og der innså du sannheten. Case closed.

Endret av Ultiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være direkte knyttet opp mot et yrke? Mener du virkelig at kvinnekvotering ikke er med på å gjøre arbeidsmarkedet trangere for menn og derfor får har større risiko for å havne ut i kriminalitet?

hvilket arbeidsmarked er det du prater om? Er det kvotering for å sitte i kassen på rema? Er det kvotering for å jobbe som telefonselger, eller som regnskapsfører? Hva med menn som vil jobbe i barnehage?

Har du statistikk som støtter påstandene dine? Eller er det din egen teori du lufter her?

Anonymous poster hash: 4609b...c90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du hater kvinner fordi disse mennene er ute av stand til å få seg en frivillig rugemaskin? Troller du, eller mener du dette seriøst?

Anonymous poster hash: 74791...d73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan du får til å tolke dette sitatet som noe annet enn at kvinner velger bort menn som er "ubrukt" er for meg forbløffende. Og et ganske klart tegn på hvorfor vi lever i en feminisert verden der vi tror på myter og holdninger som er totalt motsatt av den realiteten vi lever i, som utbredt misogyni og undertrykking av kvinner.

Ja for all del, alle kvinners drøm er en skilt mann som allerede har barn fra før av.

Endret av Ultiva
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket arbeidsmarked er det du prater om? Er det kvotering for å sitte i kassen på rema? Er det kvotering for å jobbe som telefonselger, eller som regnskapsfører? Hva med menn som vil jobbe i barnehage?

Har du statistikk som støtter påstandene dine? Eller er det din egen teori du lufter her?

Anonymous poster hash: 4609b...c90

Visste du ikke det? Norges mål er at om ti år så besitter kvinner 99 % av landets arbeidsplasser!! Og så skal de voldta alle landets menn som da blir kriminelle, føde barna deres og så kreve mennenes fengselslønn som bidrag! Og så skal de fraskrive farens foreldreansvar slik at han faller inn under statistikken barnløs, mohahaha :danse:

Anonymous poster hash: 1c8ef...bec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket arbeidsmarked er det du prater om? Er det kvotering for å sitte i kassen på rema? Er det kvotering for å jobbe som telefonselger, eller som regnskapsfører? Hva med menn som vil jobbe i barnehage?

Har du statistikk som støtter påstandene dine? Eller er det din egen teori du lufter her?

Anonymous poster hash: 4609b...c90

Når kvinner skal ha en bestemt kvote innenfor visse prestisjestillinger så strammer dette inn arbeidsmarkedet for menn, det skjønner du? De sosiale følgene for menn som kun jobber på rema er langt verre enn for kvinner i samme stilling. Det er grunner til at menn tyr til kriminalitet, blant annet pga den langt lavere sosiale statusen menn har om de ikke kommer seg opp og frem. Det at du ikke ser noen problemer med at menn må finne seg i å ta til takke med remajobber osv fordi kvotering presser dem ut fra høyere utdanning sier jo noe om hvor lav status menn har. Det er bare å se hvor mange flere studiepoeng kvinner tildeles for å være kvinner, til og med som førstegangssøker. Det er ikke greit at så mange menn har måttet avtjene verneplikt og funnet seg en dårlig jobb rett etter vgs fordi kvinner har førsteretten ved de prestisjefylte studiene. Det skjønner du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...