Gå til innhold

Flere og flere menn forblir barnløse, og jeg hater norske damer for det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er vel fordi kvinner blir bare mer og mer kresne til menn? De skal være slanke, de skal ha six pack, de skal ha millioner av kroner osv. Vi vanlige menn med ikke slank mage og vanlig lønn sliter da med å finne oss en partner, enda verre for oss som lever av nav og ikke jobber. Kvinnfolk ser visst ut til å mislike menn som ikke jobber O:

Kvinner blir mer og mer kresne? Hvorfor er det da slik at den gjengse mann syns dama maser noe så jævlig om å bli fridd til? At menn er møkk lei kvinnfolket som maser så innmari om bryllup og baby? Hvorfor er det slik at jenter i følge gutter maser så voldsomt om å "definere forholdet" og at jenter forventer at de eier gutten når man har hatt sex? Høres ikke akkurat ut som om menn har så innmari lyst til å forplikte seg spør du meg...

Anonymous poster hash: 1c8ef...bec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinnfolk kan vell bare bli gravid med på lik måte med at menn kan bare gjøre noen gravid? Det som tells med en person er personlighet ikke utseende, du får ikke et langt og lykkelig liv med en du bare liker kroppen på men ikke personligheten

Hele 1 av 10 kvinner er sterile. 10% har PCOS og 10% har endometriose. Er også veldig mange andre sykdommer som fører til at man sliter med å bli gravid. Så nei, man kan ikke bare bli gravid.

For å være i et forhold må man nok finne partneren attraktiv. Selvsagt betyr personlighet aller mest, men man må tenne på partneren sin. Det er en grunn til at jeg grer håret og kler meg skikkelig når jeg skal ut f.eks. Jeg antar du også ordner deg litt før du går ut døra? ;)

Anonymous poster hash: f370f...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, flere av mine venninner ble dumpet av samboere i begynnelsen av 30-årene, fordi mennene fikk kalde føtter når de skjønte at dama vil ha barn. Jeg vet ikke, vil du vite hva som skjedde etterpå? Joda, de damene fikk jo seg både nye kjærester og barn, men de mennene.. Lever godt singellivet og er foreløpig fornøyde, men hva skjer når de bikker over 40?

Anonymous poster hash: e4d57...b6a

Fortsetter å nyte singellivet og er fornøyde? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å nyte singellivet og er fornøyde? :fnise:

Ja jeg tror mange menn trives med å være barnløse. Men enkelte menn her inne, som TS, mener at det er utelukkende kresne kvinners feil at ikke samtlige menn har kone og barn.

Anonymous poster hash: 1c8ef...bec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg synes ikke man skal hate damer selv om flere og flere menn blir barnløse.. Man burde sette seg skikkelig inn i saken og forstå hva som egentlig skjer.

Hvis man vil øke sine egne sjangser så burde man jobbe for å bli noe. Det er slik det funker. Enten gjør man det som trengs eller så faller man utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal hate damer selv om flere og flere menn blir barnløse.. Man burde sette seg skikkelig inn i saken og forstå hva som egentlig skjer.

Hvis man vil øke sine egne sjangser så burde man jobbe for å bli noe. Det er slik det funker. Enten gjør man det som trengs eller så faller man utenfor.

Helt enig. Og det gjelder for begge kjønn.

Anonymous poster hash: 1c8ef...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Og det gjelder for begge kjønn.

Anonymous poster hash: 1c8ef...bec

Vel nå trenger ikke kvinner jobbe så mye for det da men er enig at man kan ikke skylde på kvinner for dette. Det meste har sin gode grunn. Ting er aldri som man tror.

Anonymous poster hash: d3b26...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel nå trenger ikke kvinner jobbe så mye for det da men er enig at man kan ikke skylde på kvinner for dette. Det meste har sin gode grunn. Ting er aldri som man tror.

Anonymous poster hash: d3b26...0d3

Kvinner kan få seg type uansett hvilken posisjon de er i fordi vi menn er desperate ;)

Anonymous poster hash: 482d2...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel nå trenger ikke kvinner jobbe så mye for det da men er enig at man kan ikke skylde på kvinner for dette. Det meste har sin gode grunn. Ting er aldri som man tror.

Anonymous poster hash: d3b26...0d3

Kvinner trenger ikke å jobbe så mye for å få seg et ligg, men de sliter med å finne en mann som er i interessert i å forplikte seg. Uendelig med mannfolk som syns dama maser altfor mye om å definere forholdet, som syns dama maser om å få gifte seg, menn som er lei babymas. Så ja, kvinner har kanskje lettere for å få seg et ONS men å få seg et forpliktende forhold er langt verre.

Anonymous poster hash: 1c8ef...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele 1 av 10 kvinner er sterile. 10% har PCOS og 10% har endometriose. Er også veldig mange andre sykdommer som fører til at man sliter med å bli gravid. Så nei, man kan ikke bare bli gravid.

For å være i et forhold må man nok finne partneren attraktiv. Selvsagt betyr personlighet aller mest, men man må tenne på partneren sin. Det er en grunn til at jeg grer håret og kler meg skikkelig når jeg skal ut f.eks. Jeg antar du også ordner deg litt før du går ut døra? ;)

Anonymous poster hash: f370f...123

Virkelig?

Kvinner blir mer og mer kresne? Hvorfor er det da slik at den gjengse mann syns dama maser noe så jævlig om å bli fridd til? At menn er møkk lei kvinnfolket som maser så innmari om bryllup og baby? Hvorfor er det slik at jenter i følge gutter maser så voldsomt om å "definere forholdet" og at jenter forventer at de eier gutten når man har hatt sex? Høres ikke akkurat ut som om menn har så innmari lyst til å forplikte seg spør du meg...

Anonymous poster hash: 1c8ef...bec

Går fra person til person

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Mange menn venter med å få barn for å lykkes både hjemme og i yrkeslivet. Fordi menn slipper å tenke på den biologiske klokken, kan de prioritere karrière og egne interesser så lenge de vil. Dermed utsettes det å starte familie så lenge at de ender opp som barnløse.

Menn tror at de kan vente så lenge de vil-med å få barn?Vell jeg prøvde å få barn med en eldre fyr ..dessverre var potensen hans så dårlig.At vi klarte ikke å ha sex.Og som sagt-uten sex,blir man heller ikke gravid....

Så menn bør sørge for å bli fedre-før de blir impotente og sædkvaliteten blir elendig,ca mellom 40 og 50 års alderen.Helst før det-for etter den alderen-kan det være for sent-å bli far..Selv om du finner en langt yngre kvinne....

Anonymous poster hash: bdbca...434

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Menn tror at de kan vente så lenge de vil-med å få barn?Vell jeg prøvde å få barn med en eldre fyr ..dessverre var potensen hans så dårlig.At vi klarte ikke å ha sex.Og som sagt-uten sex,blir man heller ikke gravid....

Så menn bør sørge for å bli fedre-før de blir impotente og sædkvaliteten blir elendig,ca mellom 40 og 50 års alderen.Helst før det-for etter den alderen-kan det være for sent-å bli far..Selv om du finner en langt yngre kvinne....

Anonymous poster hash: bdbca...434

 

 

Hvor står det at alle menn tror at de kan vente så lenge de vil?

Tror du må lese resten av innlegget fra 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...