Gå til innhold

Flere og flere menn forblir barnløse, og jeg hater norske damer for det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi dere kan forsørges som singelmødre og barn dere har valgt frem uten en fars samtykke. Derfor skal kvinner betale nettopp for dette,

De kvinnene som drar til utlandet og blir inseminert med donorsæd betaler dette selv. De har utdanning og jobb og klarer seg selv økonomisk. Ikke alle alenemødre lever på overgangstønad og bidrag fra fedrene, utrolig mange er i full jobb og noen av dem tjener bra også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke dumt, ikke dumt :) Hadde sikkert vert fint for dem faktisk, helt ærlig. Spesielt Japan virker jo relativt fint.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

I Japan er det jo enda færre som får barn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror i vertfall mange flere kommer til å ta livet sitt i et samfunn der flere og flere havner utenfor på denne måten ... Av og til lurer jeg på om vi ikke hadde det bedre til sammen for 60 år siden.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Og hvordan hadde vi det da?

Anonymous poster hash: 8f622...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av tidenes aller dårligste argumenter.

Det er et viktig og uunngåelig argument, men kanskje ikke spesielt relevant for denne tråden.

Et annet er risikoen for Downs syndrom og andre misdannelser som øker jo eldre både mor og far er i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er rapportert. Vi trenger ikke enda en "jeg hater kvinner"-tråd. Disse trådene er bare støy som forsøpler forumet, og jeg har håper at KG-ledelsen gjør noen grep for å begrense dette snart.

Det ser ikke ut som de er spesielt interessert i det, dessverre.

Jeg spurte ts tidligere i tråden om det var han som sto bak denne http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=836992&page=1

og liknende tråder og innlegg. Noe han innrømmet, som under her.

Mitt innlegg og hans bekreftende svar er moderert vekk og kalles spekulasjoner og svar til dette.

Vi er nok veldig mange (også menn) som er enig med deg i at dette forsøpler forumet. Jeg vil tro en av grunnene til at mange seriøse brukere sletter seg, og andre deltar mindre og mindre, er fordi kvinneforakt/hat (og trolling om kvinnehat) tar mer og mer plass og forsurer et ellers bra forum.

Hvorfor, det er jo bare en person som skriver de. Meg.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et viktig og uunngåelig argument, men kanskje ikke spesielt relevant for denne tråden.

Et annet er risikoen for Downs syndrom og andre misdannelser som øker jo eldre både mor og far er i.

Menneskerettigheter er noe folk bare har blitt enige om seg imellom, så ser ikke noen grunn til at de i seg selv er et gyldig argument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som far til flere barn, og glad for det, hater jeg overhodet ikke kvinner. Tvert imot :danse:

Men kan forstå, om jeg skal prøve, frustrasjonen til menn som ønsker familie men blir valgt bort. Hvor mange det er står det ikke noe om.

Men hvis tallene i aftenposten stemmer finnes det 426.000 menn som ikke er fedre.

Mange av disse mennene opplever å bli valgt bort (skrotet) men at de alikevel må betale for andres moro.

Barnehage, kontantstøtte, fødselspermisjon, kulturtilbud, off.fritidstilbud, skolebusser, babysvømming, barneidrett osv.

Dette er off, betalte /subsidierte tilbud spesielt rettet til barn . Dvs indirekte subsidier til vinnerene på kjøttmarkedet som de forkastede må være med å sponse. Har jeg sett endel har skrevet. Jeg kan ha empati med tankegangen.

Og jeg kan på en måte forstå at endel er bitre. Noen får kone, barn og a4 familien (alt DE ønsker seg). Og de som ikke er valgt må bli med på spleiselaget.

Slik er jo sosialdemokratiet.

I Kina er det ufattelig mange menn som ikke noensine vil finne seg en kvinne og man frykter at dette kan føre til sosial uro.

Om utviklingen fortsetter og 1 av 3 menn blir valgt bort om noen år vil det antagelig ikke føre til opptøyer, men det ikke sikkert denne gruppen menn vil betale sin skatt med glede og kreve endringer. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noe i mot kvinner før jeg hørte om dette, og aldri drevet på å skrivet noe stygt på internett om dem. Men en ting er sikkert, jeg har lagt norske kvinner helt for hat etter jeg hørt om dette. Håper ingen gidder å bo i dette landet av de med hankjønn! Nok er nok, først får dere hjelp og hjelp og mere hjelp. Så att på til dette. Må djevel ta dere!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Hva-skjer-om-de-ikke-far-barn-7584732.html#.U4nlxvl_vgc

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Menns utseendefaktor ikke nevnt = Blåpille-artikkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som far til flere barn, og glad for det, hater jeg overhodet ikke kvinner. Tvert imot :danse:

Men kan forstå, om jeg skal prøve, frustrasjonen til menn som ønsker familie men blir valgt bort. Hvor mange det er står det ikke noe om.

Men hvis tallene i aftenposten stemmer finnes det 426.000 menn som ikke er fedre.

Mange av disse mennene opplever å bli valgt bort (skrotet) men at de alikevel må betale for andres moro.

Barnehage, kontantstøtte, fødselspermisjon, kulturtilbud, off.fritidstilbud, skolebusser, babysvømming, barneidrett osv.

Dette er off, betalte /subsidierte tilbud spesielt rettet til barn . Dvs indirekte subsidier til vinnerene på kjøttmarkedet som de forkastede må være med å sponse. Har jeg sett endel har skrevet. Jeg kan ha empati med tankegangen.

Og jeg kan på en måte forstå at endel er bitre. Noen får kone, barn og a4 familien (alt DE ønsker seg). Og de som ikke er valgt må bli med på spleiselaget.

Slik er jo sosialdemokratiet.

I Kina er det ufattelig mange menn som ikke noensine vil finne seg en kvinne og man frykter at dette kan føre til sosial uro.

Om utviklingen fortsetter og 1 av 3 menn blir valgt bort om noen år vil det antagelig ikke føre til opptøyer, men det ikke sikkert denne gruppen menn vil betale sin skatt med glede og kreve endringer. :vetikke:

Men hva mener du kvinner skal gjøre med dette da?

Skal de av medlidenhet få barn med en person som de ikke ønsker å få barn med, bare for at han skal få oppleve gleden av å bli far?

Anonymous poster hash: d5d6f...400

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man valgt bort hvis en kvinne ikke vil vente med å få barn til mannen har kommet i 40-årene og er klar for mer enn karriere, da tenker jeg på jevnaldrende par? Er det ikke mannen som har valgt det bort i de tilfellene? Jeg tror at forskjellen på 50- og 60-tallet og nå er at i dag så skal man oppleve så mye før man etablerer seg, det er så mye mer moro man kan være med på og som det har blitt "stuerent" å være med på idag. Hvis man ikke var gift innen man var 21 og hadde barn innen 23 på 50- og 60-tallet så var det noe "galt" med deg. Og hvilket liv levde man da, ikke noe forferdelig liv, det er ikke det jeg vil komme fram til. Men man hadde et spor å gå og det var ikke lett for den som prøvde å lage sine egne spor. I dag er man friere til å gjøre nesten hva man vil, ut i verden og utdanne seg eller bare ut i verden for å oppleve. Da velger både kvinner og menn å utsette familielivet. Hver tid sine forutsetninger og utfordringer.

Endret av NoFuss
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva mener du kvinner skal gjøre med dette da?

Skal de av medlidenhet få barn med en person som de ikke ønsker å få barn med, bare for at han skal få oppleve gleden av å bli far?

Anonymous poster hash: d5d6f...400

Det er vel heller ikke veien å gå, men tror kanskje både kvinner og menn kan bli litt mindre kresne for det er ikke til å komme fra at begge kjønn har krav til hvordan deres fremtidige livspartnere skal være og noen ganger urealistiske krav. Det igjen betyr ikke at vi skal ta til takke med hva som helst, det bør jo være interesse og følelser involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis TS starter en trend og alle de tragiske, despo, single festeguttene over 40 forlater landet. Så synd.



Anonymous poster hash: 50a76...6f6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel heller ikke veien å gå, men tror kanskje både kvinner og menn kan bli litt mindre kresne for det er ikke til å komme fra at begge kjønn har krav til hvordan deres fremtidige livspartnere skal være og noen ganger urealistiske krav. Det igjen betyr ikke at vi skal ta til takke med hva som helst, det bør jo være interesse og følelser involvert.

Har man urealistiske krav, har man bare seg selv å takke. Om noen ikke vil ha meg fordi jeg har appelsinhud, skjeve tenner, ikke fullført master osv. så er det verst for dem.

Anonymous poster hash: 8f622...9b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva mener du kvinner skal gjøre med dette da?

Skal de av medlidenhet få barn med en person som de ikke ønsker å få barn med, bare for at han skal få oppleve gleden av å bli far?

Anonymous poster hash: d5d6f...400

Nei. Men man skal ikke avfeie problemstillingen.

Det finnes "partygutter" som aldri blir fedre voksne, noen spiller på det andre laget og noen vil ikke ha barn.

Men det finnes mange sjenerte/svake sosiale antenner/lite attraktive osv. som blir valgt bort og veit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man valgt bort hvis en kvinne ikke vil vente med å få barn til mannen har kommet i 40-årene og er klar for mer enn karriere, da tenker jeg på jevnaldrende par? Er det ikke mannen som har valgt det bort i de tilfellene? Jeg tror at forskjellen på 50- og 60-tallet og nå er at i dag så skal man oppleve så mye før man etablerer seg, det er så mye mer moro man kan være med på og som det har blitt "stuerent" å være med på idag. Hvis man ikke var gift innen man var 21 og hadde barn innen 23 på 50- og 60-tallet så var det noe "galt" med deg. Og hvilket liv levde man da, ikke noe forferdelig liv, det er ikke det jeg vil komme fram til. Men man hadde et spor å gå og det var ikke lett for den som prøvde å lage sine egne spor. I dag er man friere til å gjøre nesten hva man vil, ut i verden og utdanne seg eller bare ut i verden for å oppleve. Da velger både kvinner og menn å utsette familielivet. Hver tid sine forutsetninger og utfordringer.

Hvis man reelt sett vil ha barn så er ikke det å vente det samme som å gi uttrykk for at man er frivillig barnløs spør du meg. Uheldig for de som gjør det for lenge, sikkert. Men frivillig barnløs? Jeg mener nei.

Anonymous poster hash: 026eb...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Men man skal ikke avfeie problemstillingen.

Det finnes "partygutter" som aldri blir fedre voksne, noen spiller på det andre laget og noen vil ikke ha barn.

Men det finnes mange sjenerte/svake sosiale antenner/lite attraktive osv. som blir valgt bort og veit det.

Jeg avfeier ikke problemstillingen, men jeg avfeier "kvinner er den store syndebukken"-problematikken slik den blir lagt fram.

Jeg har selv en sønn i den uthevede kategorien, og jeg VET at om han blir ufrivilllig single eller barnløs, så er det ikke på grunn av manglende interesse fra kvinner som vil bli sammen med ham, for han er omsvermet.

Nå er dette ikke et problem for ham i dag, men det som eventuelt vil være hans problem er at han enten ikke oppfatter at de er interesserte (tro meg, jeg har sett titalls eksempler på at han ikke skjønner at han er ettertraktet), eller at han ikke er interesserte i de som er interesserte i ham (dette har jeg ikke oppdaget ennå, men hvem vet).

Uansett er ingen av delene "kvinnens" feil, et eventuelt problem ligger hos han.

Det er han som ikke opfatter interessen som vi alle rundt ham ser.

Eller også er det han som har så store krav at ingen av de interesserte er gode nok for ham.

Anonymous poster hash: d5d6f...400

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man reelt sett vil ha barn så er ikke det å vente det samme som å gi uttrykk for at man er frivillig barnløs spør du meg. Uheldig for de som gjør det for lenge, sikkert. Men frivillig barnløs? Jeg mener nei.

Anonymous poster hash: 026eb...188

Tror ikke jeg har påstått det heller, mer at det ikke er vi kvinnene som har valgt bort å få barn med akkurat disse mennene men mennene som selv har valgt bort en mulighet til å få barn den gangen, de ville vente. Å ikke bli far kan bli konsekvensen av å utsette det å få barn for lenge, men har aldri påstått at det er det samme som frivillig barnløs. Man tar et valg og velger å leve livet først, og blir ufrivillig barnløs, selv om det er konsekvensen av eget valg. Hvis du skjønner hva jeg mener? Det blir jo ikke mindre sårt selv om man forstår at noe av skylden er ens egen.

Endret av NoFuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avfeier ikke problemstillingen, men jeg avfeier "kvinner er den store syndebukken"-problematikken slik den blir lagt fram.

Jeg har selv en sønn i den uthevede kategorien, og jeg VET at om han blir ufrivilllig single eller barnløs, så er det ikke på grunn av manglende interesse fra kvinner som vil bli sammen med ham, for han er omsvermet.

Nå er dette ikke et problem for ham i dag, men det som eventuelt vil være hans problem er at han enten ikke oppfatter at de er interesserte (tro meg, jeg har sett titalls eksempler på at han ikke skjønner at han er ettertraktet), eller at han ikke er interesserte i de som er interesserte i ham (dette har jeg ikke oppdaget ennå, men hvem vet).

Uansett er ingen av delene "kvinnens" feil, et eventuelt problem ligger hos han.

Det er han som ikke opfatter interessen som vi alle rundt ham ser.

Eller også er det han som har så store krav at ingen av de interesserte er gode nok for ham.

Anonymous poster hash: d5d6f...400

Tror ikke det er noens "feil" at ting er blitt som de er.

Men for samfunnets prioriteringer kan endel ting endre seg. For å snu problemstillingen. Om 30% av kvinner forble barnløse ufrivillig. Ville de priortert utvidet støtte til alenemødre. Eller muligens noe som gagnet dem selv mer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dere kan forsørges som singelmødre og barn dere har valgt frem uten en fars samtykke. Derfor skal kvinner betale nettopp for dette,

Vil du ikke bli far, bruk kondom. ALLTID!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...