Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

:popcorn:

Hehe, muuuligens "litt" tidlig å ta frem popcornet, men hjertelig velkomment likevel :fnise:

Så bra!! Håper det er et tegn, og ikke bare sånn luring som jeg hadde forrige uke! Løs mage i to-tre dager før det plutselig stabiliserte seg. :P

Og ja, Big hero 6 eller hva den heter er kjempebra!

Det BURDE pinadø være ett tegn! :P Jeg har vært på do en gang til, da var det ikke fullt så splisj splosh noe mer, men jeg spylte jo godt gjennom i stad :ler:

Mmmhmmm :nigo:

Oi oi oi! Så spennende :biggrin:

Håper det er grunn til å være spent, altså :fnise: Måtte ringe mamma og spørre om hun hadde hørt om at noen ble litt skjelven før fødsel, og det hadde visst bestemor blitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Splisj!!! :hoppe: :hoppe:

Nåååå blir det action! Det er bare i overtidsgravidbøker at man går inn og håper at noen har vondt også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde løs mage hele mitt svangerskap, men det skal jo egentlig være et tegn

Hehe, jeg har vært ganske bra i magen hele tida, faktisk, men vært litt hard i magen iblant da :P

Her er det enten full stopp eller stri strøm TMI, kanskje? Haha.

Du er fortsatt i en graviditetsdagbok, så tmi er innafor :nigo:

Oi. Øyner jeg en liten mulighet for at du føder før tippingen min?

Jeg har mistet alt håp om å føde noensinne igjen :dry:

Følger med!

Dessverre intet nytt å melde *snufs* :(

Altså... :filer:

Skulle ikke vi få på samme dag? Hæ?

Joda, det kan vi enda, tydeligvis :Nikke: Skal vi prøve på i morra? :P ...

Nåå skjer det noe følger spent med

Ikke enda, tydeligvis, men forhåpentligvis snaaart? :)

Lykke til om du føder!!!

Takk, men den gang ei :(

Splisj!!!

Nåååå blir det action! Det er bare i overtidsgravidbøker at man går inn og håper at noen har vondt også

Hahaha, ja, du har et poeng der :fnise:

Dessverre så kan fraværet mitt forklares med at jeg har spist middag og ligget i senga og slappet av :dry: Var lenge småuggen og også litt svimmel i stad, og var helt bleik i trynet :P Var også litt skjelven og urolig i kroppen, så håpet jo at noe var på gang! Hadde ett par kynnere som jeg kjente litt godt også, men de var langt unna hverandre, og ikke så sterke som jeg forventer at riene skal være.. Men uggenheten gikk hvertfall for det meste bort etter å ha slappet av, og svimmelheten/bleikheten har også kommet seg.. Men håper fremdeles at løsmagen var et tegn på at NOE er i ferde! :opplyser: Nå er jeg så heldig at det kjennes ut som at jeg skal få halsbrann igjen... Blææææh!

På en "good note" så har vi fått ammestolen i hus og på plass, nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, jeg som så for meg full fødsel nå! Hvilken ammestol har dere gått for? Jeg har kikka på en fra IKEA, og jeg har veldig lyst på den :P

Halsbrann er USJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver på i morra ja. Jeg vil ikke ha på fredag den 13, ikke på valentinsdagen og jeg gidder ikke vente til søndag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm der sier du noe. Jeg vil heller ikke ha på fredag den 13 eller valentinsdagen. Men tar gjerne i morgen eller søndag. :nigo:

Heldige dere som er SÅ nært fødsel altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Aaah, jeg som så for meg full fødsel nå! Hvilken ammestol har dere gått for? Jeg har kikka på en fra IKEA, og jeg har veldig lyst på den :P

Halsbrann er USJ!

Jeg kunne også sett for meg full fødsel nå! :P Men neeeidaaa, for hun skal visst aldri komme ut av magehuset, den ungen her :dry: Vi fikk en beige recliner i stoff av svigers :) Den var veldig god å sitte i! Men hvis jeg skal slå ut fothvileren så må jeg sette stolen lenger ut i rommet, og det tror jeg ikke at jeg gidder ^^

Ja, kan ikke si jeg er noen fan av halsbrann, altså! ;P Heldigvis ble jeg ganske godt "herdet" for halsbrann for noen år siden, gikk på voltaren pga en betennelse og gikk i cirka en uke med helt j**lig halsbrann 24/7 :dry: Jeg er en raring, da, for når jeg legger meg ned så går halsbrannen ofte bort, men det er kanskje fordi jeg får halsbrann av at magen trykker opp magesyra nå, så når jeg legger meg blir det bedre plass i magen ^^

Vi prøver på i morra ja. Jeg vil ikke ha på fredag den 13, ikke på valentinsdagen og jeg gidder ikke vente til søndag :ler:

Ja, nå må vi bare skyte fart! :P Hadde ikke gjort meg noe å få henne på Valentine egentlig, for da har jeg og gubben vært forlovet i 3 år, så hadde vært en fin måte å feire på :nigo: Men jo fortere fødselen starter, jo bedre! Jeg har vel og merke lyst til å være ferdig til klokka 21 i kveld, for da skal jeg jo se Hundepatruljen Oslo :fnise:

Hmm der sier du noe. Jeg vil heller ikke ha på fredag den 13 eller valentinsdagen. Men tar gjerne i morgen eller søndag. :nigo:

Heldige dere som er SÅ nært fødsel altså!!

Hehe, du skal bare holde deg bak i køen og pent vente til jeg har født, du! :jolie: Vet ikke om heldig er ordet jeg føler på, for jeg vil ikke være NÆRT fødsel, jeg vil være iiii fødsel :P .. *Innehaver av kg sin bitreste dagbok* :fnise:

Er ikke fredag den 13. en lykkedag da? :P Kanskje det blir det etter følgende fredag :danse:

Hehe, kanskje den blir det, ja :P Men da går jeg jo glipp av kake og kaffe, for det er jo svigermor sin bursdag på fredag, så blir vel en liten feiring ^^

Popcooorn !!! Har ikke ikoner på telefonen ;-)

Dessverre ingen grunn til å poppe noe popcorn her, enda :fnise: Grrr, kan ikke bare vannet gå eller noe? Jeg bryr meg ikke om det går i stoffsofaen vår, engang :fnise:

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt å melde om? :popcorn:

Nei, dessverre :( Har ikke vært noe mer løs mage heller, nå, men vet ikke om det er fordi jeg ble så godt tømt i går? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å ikke snike i køen altså! :) Tror i grunn du kan føle deg rimelig trygg der. :P

Hehe :P Du kan vel strengt tatt ikke noe for det HVIS du sniker i køen, da :sjenert: ... Men jeg håper såklart på at jeg er neste som skal føde nå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...