Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må tippe på nytt! Hmm.. Kanskje 11.? Og så får vi håpe at jeg tar feil, og hun kommer 9. istedet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det nok ikke før 11 er jeg redd :)

Jeg må tippe på nytt! Hmm.. Kanskje 11.? Og så får vi håpe at jeg tar feil, og hun kommer 9. istedet? ;)

Siden dere er så enige, så håper jeg dere har rett! :P Eller at hun kommer før, såklart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste for lillemor sin ankomst :) :

1. februar:
Havmus

3. februar:
Spiremor

5. februar:
MissStiles

6. februar:
EryMax

7. februar:

Opprinnelig termin/menstermin
Internasjonal termin (40+0)
Tusle

8. februar:

LilleMeg90
Skyblue
*Bakepulver*

9. februar:
FrøkenAnonym

10. februar:

UL-termin
Frk.mh

Blomst12

11. februar:

Teriyaki
Havmus
Spiremor

12. februar:
La Traviata
Yesterday

13. februar:

Nautika
Mafalda

14. februar:
Androide

KaosPåToBein
MissDior

16. februar:
HopsiDeisi

17. februar:
KissKissBangBang

Jordmor tippet: Natt til 9. februar (hun har nattevakt da)
Gubben sier han har "snakket" med lillemor, og hun hadde visst "kick to confirm" at fødselen skulle starte søndag kveld klokka 19? :P

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har førstegjetning på 11 februar, så hvis det blir 11 februar, så er min tipping mer ærefull! :opplyser::nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uvanlig at det går opp, men det er jo fremdeles helt fint!:)

Forstår redselen din for overtid! Men i de aller aller fleste tilfeller så går det jo helt fint!:) Er det stor forskjell på ul og menstermin?:) mannen min ble født på overtid, 3 uker. Heldigvis er grensene endret!! Han var da begynt å bli mindre pga morkakesvikt, men han har ingen skader fra det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt blodtrykk har også steget litt i det siste, men så har jeg stresset litt på vei til kontrollene også, det jeg trodde bare var snø på bilen var stålis som jeg brukte en eevighet på å skrape vekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Jeg har bryllupsdag fredag 13., så da tipper jeg at Gubben og jeg får en ekstra grunn til å skåle! ;)

(ikke at det er det du ønsker deg, da, men... Ynnsil!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har førstegjetning på 11 februar, så hvis det blir 11 februar, så er min tipping mer ærefull!

Så sant, så sant :fnise:

Er ikke uvanlig at det går opp, men det er jo fremdeles helt fint!

Forstår redselen din for overtid! Men i de aller aller fleste tilfeller så går det jo helt fint! Er det stor forskjell på ul og menstermin? mannen min ble født på overtid, 3 uker. Heldigvis er grensene endret!! Han var da begynt å bli mindre pga morkakesvikt, men han har ingen skader fra det:)

Bra det fortsatt er innafor ^^

Det er ikke stor forskjell, nei, mensterminen fra legen (40+2) var i går, og UL-termin (40+3) er på tirsdag ^^ Så er eeegentlig bare 2 dager i forskjell... ^^

Oi, 3 uker? :sjokkert: Det går heldigvis som oftest bra, ja :) Men jeg tenker at hvis jeg går så langt som 41+3 og skal på overtidskontroll, så gir jeg dem valget mellom å sette meg i gang og at jeg utfører hjemme-keisersnitt! :P (Kanskje ikke fullt så dramatisk, men poenget står ;P)

Mitt blodtrykk har også steget litt i det siste, men så har jeg stresset litt på vei til kontrollene også, det jeg trodde bare var snø på bilen var stålis som jeg brukte en eevighet på å skrape vekk

Hehehe, ååh, det er så morsomt når isen ser ut som snø :dry: Nå har vi fått oss bil med varmetråder både i frontrute og bakrute da, så vi setter på de mens vi skraper siderutene *TADAAA* :nigo:

Du føder i morgen, sier jeg jo. Hallo, litt tiltro her!?

Jeg håper du har rett :nigo: Seriøst, jeg håååpeeeer! :fnise:

Hmmm. Jeg har bryllupsdag fredag 13., så da tipper jeg at Gubben og jeg får en ekstra grunn til å skåle!

(ikke at det er det du ønsker deg, da, men... Ynnsil!)

Hehe, jeg skal skrive deg inn :jepp: Det som er litt morsomt er at svigermor har bursdag den 13., så hvis lillemor kommer da så har de ikke bare samme bursdag, men begge blir født på FREDAG 13. ;) Håper ikke resten av omstendighetene rundt svigermor sin fødsel inntreffer da, det var storbrann på sykehuset på fødselsdagen hennes :fnise:

(Fun fact; Hun skulle egentlig hete Brenda, men moren hennes fant ut det ikke var helt passende med tanke på sykehusbrannen :hoho: )

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Så da heter hun kanskje... Wanda? :ler:

(og nei, vi får da virkelig håpe at brann på sykehuset er noe som skjer omtrent en gang hvert hundrede år eller så!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Så da heter hun kanskje... Wanda? :ler:

(og nei, vi får da virkelig håpe at brann på sykehuset er noe som skjer omtrent en gang hvert hundrede år eller så!)

Hahaha, det hadde vært veldig passende :ler: Dessverre, nei :P

Ja, eller sjeldnere! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Så da heter hun kanskje... Wanda? :ler:

(og nei, vi får da virkelig håpe at brann på sykehuset er noe som skjer omtrent en gang hvert hundrede år eller så!)

Sykehuset her brant i 1968, heldigvis ingen omkom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Fun fact; Hun skulle egentlig hete Brenda, men moren hennes fant ut det ikke var helt passende med tanke på sykehusbrannen :hoho: )

:hoho:

Så da heter hun kanskje... Wanda? :ler:

(og nei, vi får da virkelig håpe at brann på sykehuset er noe som skjer omtrent en gang hvert hundrede år eller så!)

:hoho:

Fantastisk!!

Håper du ikke er alt for lei av å vente da. Hold ut!! :kose: Hun kommer snart. Til lørdag :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Fantastisk!!

Håper du ikke er alt for lei av å vente da. Hold ut!! :kose: Hun kommer snart. Til lørdag :Nikke:

Må innrømme jeg fikk meg en god latter da jeg hørte historien, ja, og det opprinnelige navnevalget :fnise:

Jeg begynner å komme dit, og føler meg litt (veldig) snurt for at jeg ikke fikk feire morsdag i dag :(

Lørdag er jo eeeevigheter unna :sjokkert:

Den 12. kommer hun :)

Skal legge deg inn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden dette er en graviddagbok, så kan jeg nå meddele at puppene mine har begynt å lekke uprovosert også nå :fnise: Fortsatt ikke mye, men det kommer en dråpe eller to av hver pupp når jeg sitter her og slapper av... :P Så tørker jeg bort, og da kommer det igjen etter noen minutter :P

Ellers så har jeg hatt et par ganger i går kveld og i kveld at det "stikker/lyner" nedover låra, fra musa, på en måte? :fnise: Og så tror jeg at jeg har en del mer kynnere, samtidig som lillemor prøver å jobbe seg litt lenger nedover i bekkenet ("vondt" i nederste del av magen, samtidig som hun stanger nedover med hodet, deeeiiiliiig) :P Og har hatt sånn kynner-vondt nederst i magen samtidig som det gjør vondt/stråler ned i lårene, men jeg øyner likevel ikke noe håp om at det skal være starten på noe, tror jeg :P ...

Lillemor har forøvrig brutt "avtalen" med gubben om å starte fødselen klokka 19 i dag :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lenge til lørdag, bare seks små dager :Nikke: Men jeg kan fravike mitt krav om at du må føde den 14. altså :engel: (ser du, jeg er ikke så kjipt som Lillemor, som allerede brutt sitt løfte :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...