Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes alle barn skulle komme på termindatoen jeg :opplyser: håper hun kommer innen helgen :jepp:

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes alle barn skulle komme på termindatoen jeg :opplyser: håper hun kommer innen helgen :jepp:

Det hadde gjort det mye enklere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fniiis ♡ fryse skal bebisen ihvertfall ikke gjøre :-) bare husk å ta av noen lag når bilen blir varm ;-) de blir raskere varnm enn vi tror. Det gjelder hvertfall frøkna mi ;-)

Spennende dager nå ♡ hvis du sover godt, så nyt det nå ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for termindato.

Når har du neste kontroll da?

Ja, den kom og gikk den termindagen :dry: *Ikke furten i det hele tatt* Har ikke satt opp noen kontroll, så neste som er på agendaen blir overtidskontroll, som i utgangspunktet skal være 41+3 :) Men jeg lurer på å ringe føden i morra, og spørre om jeg kan få komme på sånn kontroll på fredag (40+6) i stedet, siden jeg nå av og til ligger våken i en liten stund på natta fordi jeg er så redd for at lillemor skal dø i magen :( ... Så ligger og tenker "Når kjente jeg liv sist, nå? Hvorfor sparker hun ikke nå?"..

Om hun kommer 13.feb, synes jeg hun burde få en svart katt.

Det går nok dårlig, siden mammaen hennes er allergisk ;)

Gratulerer med termin! Nå er det ikke langt unna uansett!

Takk! ^^ Lillemor hadde visst bestemt seg for å ikke bry seg om at termindagen var her i går! :P Forhåpentligvis ikke langt unna nå, nei! ^^

Termin!!! Nå kommer hun snart!

Ja, heldigvis! :fnise: Forhåpentligvis på eget initiativ, og forhåpentligvis før eller i helga ;P

*inne og sniker*

Så koselig at du legger igjen et spor når du sniker, da :laugh:

Nei nå kan hun komme!

Helt enig med deg! ^^ Lå og koste meg litt i går når hun hikket i magen, jeg kommer til å savne henne i magen, men nå vil jeg ha henne i armene i stedet! :hjerte:

Synes alle barn skulle komme på termindatoen jeg håper hun kommer innen helgen

Veldig enig i det! Eller så syns jeg neste steget i menneskets evolusjon kan være at vi får en nedteller på magen; "Fødselen din starter om x dager, x timer og x minutter" :fnise: Hadde vært kjekt! Takk takk, det håper jeg også ;D

Det hadde gjort det mye enklere!

Definitivt! Så hadde man også sluppet den gjetteleken "Er dette bare en kynner, eller starter endelig fødselen?!" :P ...

Kanskje vi får på samme dato? :glise:

Jaa, det hadde vært gøy, da :nigo:

Jeg bommer stadig på smileyene ja

Haha, det er lov! ^^

Jeg skjønner veldig godt at dere vil si det selv. Det har vi også planlagt, om at vi vil dele det selv

Ja, det er jo klart man vil dele det selv ^^ Positivt overrasket over hvor mange som har kommentert at det er bra jeg la ut en sånn status, og at det burde vært en selvfølge :)

Har du kommet til termindatoen allerede :O oioioi

JAAAA! Men lillemor har visst ikke fått med seg det :P ...

Oi så spennende!

Nåja, jeg er fortsatt intakt :fnise:

Fniiis ♡ fryse skal bebisen ihvertfall ikke gjøre :-) bare husk å ta av noen lag når bilen blir varm ;-) de blir raskere varnm enn vi tror. Det gjelder hvertfall frøkna mi ;-)

Spennende dager nå ♡ hvis du sover godt, så nyt det nå ♡

Hehe, nei, ingen fare for det ;P Dyna (og sannsynligvis pleddet) tenkte vi å ta av når vi kom inn i bilen da ^^ Skal mest ha det på fordi det blåser sånn i byen :) Ja, bilen blir jo også ganske fort varm også, men heldigvis tar det vanligvis bare maksimaaalt 10 minutter hjem fra sykehuset ^^

Heldigvis sover jeg veldig godt når jeg sover, men våkner cirka annenhver time for å gå på do, da.. Men! Jeg sovner fort igjen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er utålmodig nå altså, men snart er du ferdig :hjerte:

Ikke lett, men prøv å nyt de siste dagene, lytt til kroppen din og ta kun hensyn til deg selv. Snart har du ny sjef i huset :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er utålmodig nå altså, men snart er du ferdig :hjerte:

Ikke lett, men prøv å nyt de siste dagene, lytt til kroppen din og ta kun hensyn til deg selv. Snart har du ny sjef i huset :nigo:

Jaaa, snaaart :hjerter:

Jeg nyter de så godt jeg kan, eneste demperen er at kroppen er sliten og at jeg så gjerne vil holde henne i armene mine :rodmer: Men akkurat det å bare ta hensyn til meg selv nyter jeg veldig nå! Legger meg ned når det trengs og sånt, det er jo ikke bare bare når nysjefen kommer ;)

Har heldigvis en veldig snill mann også :) Han er en dust iblant, såklart, men for det meste er han fantastisk for tida :) Han er veldig opptatt av at jeg skal slappe av mest mulig, så han tar seg av å rydde av bordet, støvsuging og andre ting jeg eventuelt ber om hjelp til :) Kanskje litt vel snill iblant, sånn som da jeg ikke fikk lov å sette svinesteika på cirka 2 kilo i ovnen i går, for den var "for tung" ;) Men så skjemmer han meg bort på ordentlig fine måter også! Når jeg legger meg nedpå på ettermiddagen kan han plutselig komme inn med oppvarmet rispose til meg hvis jeg har nevnt at jeg har vondt i ryggen, og i går fikk jeg fotmassasje på sofaen :hjerter: Gode mannen min :hjerte: Jepp, i dag er en sånn "forelska i gubben"-dag :) Liker de dagene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når vi snakket om "hva hvis hun ikke har kommet enda til Valentines day" i går, så foreslo han forresten at vi skulle dra på kino :P ... Han vet jo hvor lyst jeg har til å se Fifty Shades of Grey, men jeg vil ikke risikere å måtte gå midt i filmen, altså! :fnise: Jeg foreslo at vi heller kunne se om vi lagde sjokoladefondant eller noe sånt hjemme og koste oss i stedet :) Tror mer på brownies da, Toro :hjerte:

Her om dagen koste vi oss forresten skikkelig! Vi satte på Big Hero 6 (ANBEFALES :nigo: ) på tven, og spiste potetgull :) Ble som en liten date i stua :hjerte: Jeg er faktisk nesten mer glad i "date" hjemme enn ute, for hjemme betyr det mer at man VELGER å ta den tiden med hverandre. Hvis man er ute sammen så har man jo ikke noe annet alternativ enn å være oppmerksom på hverandre :P ... Hjemme er det vanligvis sånn at vi sitter på hver vår laptop og trykker, så de kveldene vi sitter og ser på film eller serie sammen setter jeg sånn pris på :) Vi koste oss litt sammen i går også, da så vi Resident Evil (film nummer to) :) Digger de filmene :nigo: Forresten så vi også Maze Runner her om dagen, jeg likte den også, jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det litt mye innlegg på rad her, men sånn går det når jeg for det første kommer på ting jeg glemmer å skrive, og for det andre er en smiley-elsker, så jeg ofte får beskjed om at "innlegget inneholder flere uttrykksikoner enn forumet tillater, vennligst fjern noen og prøv igjen" ;)

TMI incoming (you have been warned!):

Jeg var nettopp på do, og var løsere i magen :danse: Trodde aldri jeg skulle være glad for det, men jeg håper jo det er et tegn på at noe skjer snart ;) Var ikke helt diaré da, men mellomting mellom sånn det vanligvis er og diaré kanskje, så middels løs mage? :P *Lever i håpet* Kjennes ut som jeg kommer til å måtte mer på do, dere vet den følelsen man har i magen når man er løs i magen? :P Men hadde vært en fordel om fødselen startet i kveld/sen ettermiddag da, for gubben skulle fått med seg ett personalmøte etter jobb i dag :) (Ingen fare da, hvis jeg ringer han og sier at fødselen er i gang, så er han her før jeg får sukk for meg, regner jeg med ;) Jeg har bilen i dag da, så enten må jeg hente han, eller så må han kjøres hjem av noen, eller så må han ta buss, tror nok han hadde funnet fort ut hva som var raskest ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakket om "hva hvis hun ikke har kommet enda til Valentines day" i går, så foreslo han forresten at vi skulle dra på kino :P ... Han vet jo hvor lyst jeg har til å se Fifty Shades of Grey, men jeg vil ikke risikere å måtte gå midt i filmen, altså! :fnise: Jeg foreslo at vi heller kunne se om vi lagde sjokoladefondant eller noe sånt hjemme og koste oss i stedet :) Tror mer på brownies da, Toro :hjerte:

Her om dagen koste vi oss forresten skikkelig! Vi satte på Big Hero 6 (ANBEFALES :nigo: ) på tven, og spiste potetgull :) Ble som en liten date i stua :hjerte: Jeg er faktisk nesten mer glad i "date" hjemme enn ute, for hjemme betyr det mer at man VELGER å ta den tiden med hverandre. Hvis man er ute sammen så har man jo ikke noe annet alternativ enn å være oppmerksom på hverandre :P ... Hjemme er det vanligvis sånn at vi sitter på hver vår laptop og trykker, så de kveldene vi sitter og ser på film eller serie sammen setter jeg sånn pris på :) Vi koste oss litt sammen i går også, da så vi Resident Evil (film nummer to) :) Digger de filmene :nigo: Forresten så vi også Maze Runner her om dagen, jeg likte den også, jeg :jepp:

Det samme har vi snakket om. Han vil gjerne ta meg med ut på en date den 14.februar men jeg tror ikke jeg tør å gå på kino. Kanskje middag ute. Men jeg vet ikke.. Jeg har også blitt mer glad i hjemme-dater.

Big Hero 6 har jeg lyst til å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg på kino! Absolutt verdt det! Hver gang vi er hjemme hos min mor og har barnevakt har vi en kjærestekveld med middag ute og kino. Dere har kanskje familie nærmere enn det vi har, men tror det kan sitte litt langt inne å faktisk be om hjelp til barnepass også så utnytt muligheten til slike "sprell" før den lille er ute :P

Hvis dere rekker det da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...