Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Neimen, halloooo :nigo: Velkommen på ordentlig :laugh:

Side...for....side :overrasket: Hører fra deg igjen om noen dager, da ? :fnise:

Takk for det :laugh:

Nesjda, går fint det :nigo: Er litt greit å få med seg alt :P

Forresten.... Hvem syns det er fornuftig å begynne å spille høy musikk klokka 22:45, når det ifølge reglementet skal være stille klokka 23?... Joda, naboene som bor rett over oss :dry: Hormonella Overtidius vurderer å ringe politiet hvis det ikke er stille om 5 minutter, altså 3 minutter over grensa :P ... (Vet jeg strengt tatt ikke er definisjonsmessig overtidig, men jeg ER overtidig, basta! :jolie: ) Kan jo nevne at dette er samme nabo som før (heldigvis for deres del mens jeg har vært borte eller allerede sovet som en stein) har funnet det for godt å ha fest med høy musikk til både 4 og 5 om morgenen i helgene! *grr*

NÅ STÅR IKKE VERDEN TIL PÅSKE! :sjokkert: Det ble stille på slaget 23, mens jeg satt og skrev :sjokkert: Jeg tar ikke gledene på forskudd, though! :P

Det er ikke fornuftig en plass, så jeg skjønner at du reagerer :fnise: Det er jo til og med hverdag jo :bond: Men det kommer jo litt an på hvor høyt de spiller da :P Vi har faktisk ringt politiet en gang vi, det var riktig nok ikke bare musikk, men full fest. Og politiet kom :plystre:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ellers takk :fnise: Både fordi det var ille nok med vanlig sex sist, og fordi MissDior sa den var helt forferdelig! :P

Noen må forklare meg hva slags stilling dette er! Nå ble jeg nysgjerrig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det

Nesjda, går fint det Er litt greit å få med seg alt

Det er ikke fornuftig en plass, så jeg skjønner at du reagerer Det er jo til og med hverdag jo Men det kommer jo litt an på hvor høyt de spiller da Vi har faktisk ringt politiet en gang vi, det var riktig nok ikke bare musikk, men full fest. Og politiet kom

Hehe, jeg pleier å lese hele dagbøker selv, så vet jo egentlig at det ikke er noe problem :fnise: Men de lengste dagbøkene jeg har kommet inn i nå nylig har jeg ikke orket å lese hele da :sjenert: ..

Ja, det jeg også tenkte! Det var ikke like ille den stunden de spilte i går heller, for vanligvis er det bassen som er verst :P Men det pleier å være ganske godt volum på musikken deres, sånn at man må skru opp tven godt for å høre tven :P Hehe, ene gangen gubben sa at de hadde spilt musikk til klokka 4 spurte jeg hvorfor han ikke hadde ringt politiet, men han ville visst ikke lage dårlig stemning :dry: ... Men når lillemor har kommet, så blir det NO MERCY! :P Eller som Doctor Who-fans som meg kanskje kunne tenkt: "Expect no love from the beast below" :nigo:

:hoho: Jeg har bommet to ganger nå!

HAhahahah, fantastisk! :ler: Vil du prøve en tredje gang? :fnise:

Noen må forklare meg hva slags stilling dette er! Nå ble jeg nysgjerrig :P

Fant dette med ett kjapt googlesøk (Høres ikke akkurat delightful ut :overrasket: ):

Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.

Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.

Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere.

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser jeg på at du følger ditt eget råd, og får frøkna ut i dag!

Det er jo tippedatoen min... :lur:

Selv om jeg må være litt gledesdreper og si at dette med sex ikke funket her i gården. I aller beste fall kom det et par sammentrekninger som ga seg med en gang. Men, det kan jo funke for andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da satser jeg på at du følger ditt eget råd, og får frøkna ut i dag!

Det er jo tippedatoen min... :lur:

Selv om jeg må være litt gledesdreper og si at dette med sex ikke funket her i gården. I aller beste fall kom det et par sammentrekninger som ga seg med en gang. Men, det kan jo funke for andre :)

Hahaha, jeg kjenner rett og slett ikke jeg orker å prøve den der engang :fnise: Granted, når vi prøvde en runde i høyet her om dagen så hadde jeg beina på skuldrene hans en stund, men, alt var jo bare kleint og vanskelig :ler: Heldigvis fikk vi oss en god latter da ;) Og jeg fikk jo "badet" litt, men null hjelp! :P

Den sexen der hørtes bare litt slitsom ut, jo! :P

Jepp! Og ifølge MissDior var den "tortur av innsiden" :P Jeg syns det er ille nok hvis man kjører litt for hardt på i vanlige stillinger, for han har støtet borti livmorhalstappen før, og det er jæææææævlig :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baaah, jeg er helt øm nederst i magen/livmora :( Hver gang lillemor snur eller rører på seg der nede nå så gjør det vondt, og jeg tror jeg får kynnere hver gang hun gjør det også nå? :klo:

Har vært sånn i noen dager, men verst i går og så langt i dag, så tror ikke det "betyr" noe heller? :P I stad gjorde det til og med vondt når jeg hostet :( Tro om det bare er fordi hun begynner å bli stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Og ifølge MissDior var den "tortur av innsiden" :P Jeg syns det er ille nok hvis man kjører litt for hardt på i vanlige stillinger, for han har støtet borti livmorhalstappen før, og det er jæææææævlig :overrasket:

Hahahahaha, det man gjør for å se ungen sin altså :P

En gang når vi tok skikkelig hardt i hjemme hos faren til typen (vi hadde hele kjelleren for oss selv) så traff han livmorhalstappen min så hardt at jeg skreik skikkelig høyt og vekka faren hans. Det var... spesielt kan man si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penismassasje av livmorhalstappen...jaja, S/M er jo in i disse dager ;)

Hvordan står det til med Frk. Overtidius i dag? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stillingen høres jo bare vond ut! Riktig nok en av våre favoritter fra før, men har vært en stor no-go gjennom svangerskapet :ler: Jeg får nøye meg med et "bad" etter en delvis klumsete misjonær :P

Har også gått og vært øm i magen, i tillegg til ligamentsmerter og svært ubehagelige kynnere. Og jeg har enda over en mnd igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg pleier å lese hele dagbøker selv, så vet jo egentlig at det ikke er noe problem :fnise: Men de lengste dagbøkene jeg har kommet inn i nå nylig har jeg ikke orket å lese hele da :sjenert: ..

Ja, det jeg også tenkte! Det var ikke like ille den stunden de spilte i går heller, for vanligvis er det bassen som er verst :P Men det pleier å være ganske godt volum på musikken deres, sånn at man må skru opp tven godt for å høre tven :P Hehe, ene gangen gubben sa at de hadde spilt musikk til klokka 4 spurte jeg hvorfor han ikke hadde ringt politiet, men han ville visst ikke lage dårlig stemning :dry: ... Men når lillemor har kommet, så blir det NO MERCY! :P Eller som Doctor Who-fans som meg kanskje kunne tenkt: "Expect no love from the beast below" :nigo:

HAhahahah, fantastisk! :ler: Vil du prøve en tredje gang? :fnise:

Fant dette med ett kjapt googlesøk (Høres ikke akkurat delightful ut :overrasket: ):

Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.

Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.

Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere.

Bader i sæd...jeg ler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmortappen bade i sæd :skratte: Jeg er så barnslig at jeg ler meg ihjel av den setningen hver gang :ler:

Samme her. .. hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, det man gjør for å se ungen sin altså

En gang når vi tok skikkelig hardt i hjemme hos faren til typen (vi hadde hele kjelleren for oss selv) så traff han livmorhalstappen min så hardt at jeg skreik skikkelig høyt og vekka faren hans. Det var... spesielt kan man si

Det hørtes kleint ut :overrasket::fnise:

Penismassasje av livmorhalstappen...jaja, S/M er jo in i disse dager

Hvordan står det til med Frk. Overtidius i dag?

Hahaha, sant det, men jeg skal heller piskes litt enn å mørbanke livmorhalstappen! :P

Takk som spør! :hug: Veeel, det ble ikke noen legetime i dag.. Jeg ringte jo i går og skulle bestille til i dag, men fikk beskjed om enten å sende melding på ettermiddagen eller ringe i dag morges klokka 9. De hadde masse ledig, men det var sånne "time på dagen", det nye systemet de har innført.. Så jeg ringte klokka 9 og spurte "Har du noen ledige timer hos fastlegen i dag?".. Nei, det hadde de ikke.. Så jeg sa "Men.. jeg fikk jo beskjed om å ringe klokka 9 i dag?". Ja, men det var så mange som hadde sendt melding, da, så alle timene var tatt.. Så lurte hun på hva det gjaldt, så da satt jeg med gråten i halsen og sa at jeg syns det er så skummelt å ha gått over termin, og at jeg ikke var fornøyd med forrige legekontroll... "Jeg tror ikke jeg får klemt deg inn mellom timene heller, men du kan få komme til en student klokka 10?".. Jeg takket bare hurtig nei, for da ville jeg vært like langt egentlig, og sa at jeg kunne prøve å få jordmortime i stedet.. Så satte jeg i hylgrininga da jeg hadde lagt på, så jeg gikk i dusjen (elsker å "drukne i mine egne sorger" i dusjen) og vasket håret og hylgrein :( Men! Jeg fant ut at jeg skulle hvertfall få noe positivt ut av denne dagen, så jeg snek meg til en liten barbering der nede! De sier jo tross alt at man ikke skal barbere de siste ukene FØR termin, og jeg er jo over nå *smutthull* :lur: Tok med hårene da, så fantes ikke mulighet til å skjære seg egentlig :jepp: Selv om jeg måtte inn og ut av dusjen 5 ganger for å kontrollere jobben i speilet, og jeg sikkert brukte en halvtime på denne "stussen", så var det helt himmelsk! Så det går sånn bob/bob nå. Veldig glad for å føle meg litt freshere med renere hår på hodet og mindre hår andre steder, men føler fremdeles egentlig for å sette meg ned og gråte hver gang jeg ser babyer som blir holdt av "mammaen" i reklamer og sånt :( Åja, og så lå jeg våken i en halvtimes tid i 4-tida i natt fordi jeg ikke kjente liv (hun pleier å sove da), så jeg begynte å bli sikker på at nå var hun død i magen :dry: Jeg fikk respons etterhvert da... men gjentok likevel samme greia i 6-tida.. Okay, dårlig dag i dag, sorry for klageinnlegg *blæh*!

Den stillingen høres jo bare vond ut! Riktig nok en av våre favoritter fra før, men har vært en stor no-go gjennom svangerskapet Jeg får nøye meg med et "bad" etter en delvis klumsete misjonær

Har også gått og vært øm i magen, i tillegg til ligamentsmerter og svært ubehagelige kynnere. Og jeg har enda over en mnd igjen!

En av mine favoritter også fordi han treffer "the spot" hvis vinklene er rett, men er man så mye som en centimeter off target; AU! Haha, kanskje jeg skal ta på meg noe sexy i dag (også kjent som... ehm, en stor t-skjorte eller noe) og legge meg på senga med en badeand i hånda? :fnise: "Nå vil jeg du skal baaaade meg i sæden din, kjære!" :hoho: Tror ikke det blir så turn on av en eller annen grunn ;P

Æmmæægæææd på tide hu lille divaen der kommer ut assaa! Trives jo altfor godt inni deg!

HEEEELT enig! Snart så jeg må finne måter å gjøre magehuset mindre behagelig på :fnise:

Er vel egentlig et kompliment at hun liker seg så godt der inne? ;P

Livmortappen bade i sæd Jeg er så barnslig at jeg ler meg ihjel av den setningen hver gang

Hahaha, jeg syns det er en fantaaastisk formulering ;P Se for deg en livmorhalstapp med baderinger som hopper oppi ett sædbasseng :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff da :kose: Skjønner du er lei deg og frustrert nå!! Så dumt at de ikke hadde time til deg hos legen i dag. Og ganske dårlig at de sa at det var bare var å ringe, men ga timene til de som hadde sendt melding...er jo ofte ikke bare-bare å komme gjennom på telefon. Hvis du blir alt for bekymret så syns jeg du kan ta en telefon til Legevakt eller Føden, greit nok at det ikke er akutt, men en stresset mor er ikke så bra det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :kose: Skjønner du er lei deg og frustrert nå!! Så dumt at de ikke hadde time til deg hos legen i dag. Og ganske dårlig at de sa at det var bare var å ringe, men ga timene til de som hadde sendt melding...er jo ofte ikke bare-bare å komme gjennom på telefon. Hvis du blir alt for bekymret så syns jeg du kan ta en telefon til Legevakt eller Føden, greit nok at det ikke er akutt, men en stresset mor er ikke så bra det heller!

Ja, jeg var veldig skuffet over at de sa jeg ENTEN kunne sende melding eller ringe, for jeg er mer glad i å ta sånt "direkte", pluss at jeg glemte av å sende melding. Syns de burde svart at jeg kunne enten ringe eller sende melding, men det beste ville være å sende melding fordi de prioriteres til time! Jeg ringte med EN gang de åpnet, så var bare tiden det tok dem å svare tlf over åpningstiden.. :/ Så prøvde jeg forresten å ringe helsestasjonen, men da fikk jeg at "Åpningstid er mandag til torsdag"...

Jeg tenker det samme som deg, at hvis jeg ikke finner roen i løpet av dagen, og fødselen ikke har startet i morgen, så ringer jeg føden og spør om jeg hvertfall kan få komme inn og høre hjertelyd og få målt blodtrykket mitt :) Må jo bare forklare dem at jeg er på grensa til nervevrak her hjemme :(

Plages i tillegg med å skrive ut fødebrevet mitt, gah! :P Får ikke skrive det ut, for det er fritt for FARGE, men jeg skal jo skrive ut svart :dry: Dumme skriver!

Setter faktisk veldig pris på at du spurte hvordan det gikk, for det hjalp nesten litt bare å få "snakket" det ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det setter i gang snart slik at du slipper å bekymre deg sånn. :klemmer: Hvis ikke skal du ikke nøle med å ringe føden. :) Det vil nok sikkert hjelpe å få se at baby har det fint inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...