Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig med gaver da :jepp: Også vil jeg bate si at jeg tror jeg tippet 14. Men det betyr at hvis hun kommer i natt så tells det! Da er det innafor tippinga mi siden det er natt fra 14. Så det så.

Gratulerer med 3 år!! Så fint :nigo: Kanskje gubben her får ut fingeren snart. Nei nå må ikke jeg begynne å tenke på det så hormonell som jeg er, da kommer jeg sikkert bare fram til at han ikke er glad nok i meg til å fri :ler: hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad i den flotte mannen min, kunne ikke sett for meg å tilbringe livet med noen andre! Og jeg er så glad for at det er han som skal bli pappa til den lille jenta vår, han kommer til å bli en fantastisk, mykhjertet pappa :rodmer: Hun snurrer han nesten allerede rundt lillefingeren, det gjør meg så varm i hjertet å se hvor glad han er i henne, selv om hun ikke er ute av magen enda :) Så har svangerskapet ført oss enda nærmere hverandre, og når han ser på meg nå kan jeg iblant se kjærligheten i øynene hans, og det gjør meg helt øm i hjertet! Gleder meg så enormt mye til å se første gang han har lille jenta vår i armene :hjerte: Nesten så jeg vil gråte litt av glede og at jeg blir så rørt selv når jeg tenker på hvor mye han betyr for meg og hvor glad jeg er i han! :hjerter:

:grine:

Så koselig!! Kos dere masse i kveld! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dilla på Diablo for tiden :D Men han spiller mest Diablo og Minecraft for tia.. Minecraft sier jeg er bortkasta tid for man flytter bare blokker fra et sted til et annet også flytter man de tilbake siden :P Skytespill som CS og sånt er jeg så dårlig i, men jeg syns det er gøy ^^

Hva slags spill går det i hos dere da?
Ja, er ekkelt når buksa er skitten også! Liker best ren seng, men var en periode jeg aldri følte senga vår var ren fordi katta drev å gikk i den hele tiden, men nå er soverommet dyrefri sone! Orker ikke ha dyra oppi senga for det syns jeg er så ekkelt! Sofaen er greit :)

Gratulerer med 3 år også ja :D Nevner det, men glemmer å gratulere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå får jeg tårer i øynene her! :hjerte:

Ønsker deg ei good helg, med masse vondter :jepp:

Der er nok bare i en graviddagbok hvor eieren er utålmodig/på overtid at man kan ønske andre vondt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må se The Intouchables. Den er veldig fin!

Ja!! Den er så fin at jeg så den to ganger i jula, på samme dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med gaver da Også vil jeg bate si at jeg tror jeg tippet 14. Men det betyr at hvis hun kommer i natt så tells det! Da er det innafor tippinga mi siden det er natt fra 14. Så det så.

Gratulerer med 3 år!! Så fint Kanskje gubben her får ut fingeren snart. Nei nå må ikke jeg begynne å tenke på det så hormonell som jeg er, da kommer jeg sikkert bare fram til at han ikke er glad nok i meg til å fri hahah

Haha, men da må jo de som tipper 15. få uttelling også, i så fall? :P

Tuuuusen takk :nigo: Hehe, han her sa jo at han aldri skulle gifte seg, frem til han plutselig fridde til meg :jepp: Jaaa, legg det bort til en litt mindre hormon-turbulent tid :fnise:

Jeg har dilla på Diablo for tiden :D Men han spiller mest Diablo og Minecraft for tia.. Minecraft sier jeg er bortkasta tid for man flytter bare blokker fra et sted til et annet også flytter man de tilbake siden Skytespill som CS og sånt er jeg så dårlig i, men jeg syns det er gøy ^^

Hva slags spill går det i hos dere da?

Ja, er ekkelt når buksa er skitten også! Liker best ren seng, men var en periode jeg aldri følte senga vår var ren fordi katta drev å gikk i den hele tiden, men nå er soverommet dyrefri sone! Orker ikke ha dyra oppi senga for det syns jeg er så ekkelt! Sofaen er greit

Gratulerer med 3 år også ja :D Nevner det, men glemmer å gratulere

Jeg haaater egentlig når gubben spiller Diablo, for jeg blir helt gaaaal av klikkinga på datamusa (apm-spam anyone?) :dry: Her går det i MOBA-spill for meg (Heroes of Newerth var min favoritt, men han spiller også Dota/Warcraft 3 sin mini-moba/League of Legends), mmorpg (tidvis WoW, en stund SWTOR, Neverwinter), så spiller han Diablo/Path of Exile, og så har jeg spilt litt Sims, og så enkelte FPS (Jeg liker COD) :) Jeg har egentlig måtte legge alt av spilling på hylla da, etter at jeg fikk carpal tunnel syndrome.. :( Tror jeg har en liten betennelse på oversiden av hvert håndledd også, eller hvertfall irritasjon av noe slag :/

Takk for gratulasjonen :nigo:

Godt å høre at det er flere som ikke "takler" gubber med klær i senga :P

Åh, nå får jeg tårer i øynene her!

Ønsker deg ei good helg, med masse vondter

Det gjorde jeg også :sjenert: ...

Gooood helg til deg også :jepp: Og jeg håper også på litt vondter etterhvert, så takk :fnise:

Der er nok bare i en graviddagbok hvor eieren er utålmodig/på overtid at man kan ønske andre vondt

Jepp, og hvertfall bare i en graviddagbok på overtid at man får ett takk tilbake :ler:

Og duh! I dag er dagen

Å neida du. Mandag!

Hihi, ikke krangle nå, barna :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!! Kos dere masse i kveld!

Hihi, takk, vi skal kose oss :nigo:

Så langt har vi tilbrakt dagen fra hverandre, det var uvant! Men jeg har vært på City Nord med to venninner, og han har hjulpet broren sin litt med flytting :) Nå står pizzaen i ovnen, straks ferdigstekt, og gubben rigger klart til å sette på film ;) Gleder meg til litt mer kjærestekos :hjerte: Så fikk jeg gave av han, selv om vi var enige om ikke å gi noe til hverandre :) Jeg fikk TO plater med 70% sjokolade :strix:

Forøvrig kan jeg bare nevne at fødebrevet er skrevet ut, og skal legges i mappa med helsekortet i kveld :jepp:

Og dere? SLIMPROOOOPP :danse::hoppe: Det så litt ut som snørr :hoho: Men jeg er veldig glad for å ha ett tegn på modning, hvertfall :jepp: Så får jeg kynnere når hun snur på seg der inne, nå, så hååååper det skjer noe snart :nigo: Hadde vært så gøy å få henne i morra; 15.02.15 :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste for lillemor sin ankomst :) :

1. februar:
Havmus

3. februar:
Spiremor

5. februar:
MissStiles

6. februar:
EryMax

7. februar:

Opprinnelig termin/menstermin
Internasjonal termin (40+0)
Tusle

8. februar:

LilleMeg90
Skyblue
*Bakepulver*

9. februar:
FrøkenAnonym

10. februar:

UL-termin
Frk.mh

Blomst12

11. februar:

Teriyaki
Havmus
Spiremor


12. februar:
La Traviata
Yesterday

Saltsild
Focklop

13. februar: (Fredag den 13.)

Nautika
Mafalda
Millimani
Skyblue

14. februar: (Valentine's Day, vært forlovet i 3 år) Slimpropp!
Androide

KaosPåToBein
MissDior

15. februar:
Løvsol
Millimani

AskMeAgain89

16. februar:
HopsiDeisi
Teriyaki

17. februar:
KissKissBangBang

Jordmor tippet: Natt til 9. februar (hun har nattevakt da)
Gubben sier han har "snakket" med lillemor, og hun hadde visst "kick to confirm" at fødselen skulle starte søndag kveld klokka 19? :P

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sliiiim! :hoppe:

*fnise* :ler:

Også noe man bare jubler for i en graviddagbok :fnise:

Hurra for slimpropp!!!

Jaaa :danse:

Hurra for slimproppen som er ute!! Kan jeg tippe en gang til? Da tipper jeg 15.02. :P

Jaaa! Nå må jeg bare få ut babyen også :ler: Hehe, jeg kan skrive deg inn på nytt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så gøy med gravidbøker, her jubler man for alle mulige ekle ting :ler:

Men alle ting tyder jo på at hun kommer snart. Det er en snodig følelse det der, å vite at man plutselig er ferdig og ikke skal være gravid mer... Og så får man en tittel som man skal ha resten av livet. Noen skal kalle deg for mamma! Tenk det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...