Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy med oppdatering :hoppe: Og tenk, bare 15 dager igjen til termin :hakeslepp:

Håper det ordner seg mellom deg og mamma :kose;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en veldig realistisk og positiv holdning til fødsel og det er bra :)

Husker at jeg tenkte nokså likt når jeg ventet storesøster og jeg fikk en drømmefødsel :) Om det har noe å si aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg i lange tider tenkt å stikke innom, og så har det forsvunnet for meg gang på gang.

Men nå var det jammen bra jeg fikk ut finger'n, det er jo ikke lenge igjen til du er tilbake i ugravid tilstand! :daane: Skal si det stemmer dette med at andres svangerskap går som en røyk!

Den er så rar, den aller siste tiden av svangerskapet. Du går jo rundt og VET at i løpet av en dag eller to kommer hele tilværelsen til å bli totalt forandret, men det føles litt fjernt allikevel. Eller kanskje det bare er meg :fnise:

Håper du har en fin mandag, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med oppdatering Og tenk, bare 15 dager igjen til termin

Håper det ordner seg mellom deg og mamma :kose;

Jaaa, morsomt å fylle den ut, også :nigo: Ja! Nå kan hun faktisk komme når som helst, altså :sjokkert:

Takk :klem: Veldig sårt nå, men håper som sagt å få tatt en prat med henne i dag :) Det var på lørdag at noe "skjedde" mellom oss, og i går gråt jeg etter å ha pratet med henne i tlf :(

Du har en veldig realistisk og positiv holdning til fødsel og det er bra

Husker at jeg tenkte nokså likt når jeg ventet storesøster og jeg fikk en drømmefødsel Om det har noe å si aner jeg ikke.

Så bra ^^ Jeg håper selvfølgelig på å få gjennomført "ideal-fødselen" min :) Lov å håpe at det har noe å si, så jeg også kan få drømmefødsel med lille frøkna :laugh:

Her har jeg i lange tider tenkt å stikke innom, og så har det forsvunnet for meg gang på gang.

Men nå var det jammen bra jeg fikk ut finger'n, det er jo ikke lenge igjen til du er tilbake i ugravid tilstand! Skal si det stemmer dette med at andres svangerskap går som en røyk!

Den er så rar, den aller siste tiden av svangerskapet. Du går jo rundt og VET at i løpet av en dag eller to kommer hele tilværelsen til å bli totalt forandret, men det føles litt fjernt allikevel. Eller kanskje det bare er meg

Håper du har en fin mandag, i alle fall!

Hihi, ja, det var bra du kom hit, bedre sent enn aldriiii :nigo: Tida går fort nå, i går satt jeg for meg selv og tenkte "Seriøst, jeg er rundet 38 uker på vei nå, jo! Nå kan det jo skje når som helst!" :P Det er nok ikke bare deg :fnise: Veldig rart å tenke på at snart skal heeele verdenen vår snus på hodet :P ...

Takk i lige måde :laugh: Jeg skal etter planen få besøk av MissDior i dag, og en tur på City Nord (kjøpesenter), så blir nok en bra dag :) Eneste jeg gruer meg til er praten med mamma, men det må til :sjenert::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med oppdatering!:)

Den der praten med mammaen har ikke jeg fått med meg! Noe som har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med praten med moren din, håper dere løser opp i hva enn som har skjedd :klem:

38 uker jo, og bare 15 dager igjen!!! :hoppe:

Kos deg, og lykke til med praten med moren din :hug:

Håper praten med morgen din gjør ting bedre. :)

Så gøy med oppdatering! :)

Den der praten med mammaen har ikke jeg fått med meg! Noe som har skjedd?

Det er ikke lenge igjen nå ^^ Jeg fikk en litt kraftigere kynner rett før middag, og gubben trodde selvfølgelig fødselen var i gang :fnise: Hey, det fikk han til å bytte på senga og legge på tisselaken da, hvertfall ;)

Takk, dere :klem: Det har lenge vært snakk om at mamma skulle komme hit nå før fødselen, men på lørdag sa hun plutselig at hun nok ikke kommer likevel.. Hun har liksom spilt med på at hun skulle komme.. Jeg tror jo hun har lyst til å komme, men diverse ting som gjør at hun ikke gjør det.. Er bare kjempeskuffa, og både lørdagen og søndagen gråt jeg fordi jeg var så lei meg :( Har greid å la være i dag, men kjenner fortsatt på tristheten, selv om det hjalp litt med besøk av MissDior i dag :)

Jeg har så lyst på mammatid nå før fødselen, men kan ikke dra til henne... Hun bor ca. 1,5 time unna, altså også 1,5 time unna sykehuset.. Høres sikkert ikke så ille ut, men vi er såpass nære og det var så viktig for meg, at det er virkelig sårt, altså :( ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge igjen nå ^^ Jeg fikk en litt kraftigere kynner rett før middag, og gubben trodde selvfølgelig fødselen var i gang :fnise: Hey, det fikk han til å bytte på senga og legge på tisselaken da, hvertfall ;)

Takk, dere :klem: Det har lenge vært snakk om at mamma skulle komme hit nå før fødselen, men på lørdag sa hun plutselig at hun nok ikke kommer likevel.. Hun har liksom spilt med på at hun skulle komme.. Jeg tror jo hun har lyst til å komme, men diverse ting som gjør at hun ikke gjør det.. Er bare kjempeskuffa, og både lørdagen og søndagen gråt jeg fordi jeg var så lei meg :( Har greid å la være i dag, men kjenner fortsatt på tristheten, selv om det hjalp litt med besøk av MissDior i dag :)

Jeg har så lyst på mammatid nå før fødselen, men kan ikke dra til henne... Hun bor ca. 1,5 time unna, altså også 1,5 time unna sykehuset.. Høres sikkert ikke så ille ut, men vi er såpass nære og det var så viktig for meg, at det er virkelig sårt, altså :( ...

Ååå, så synd at hun ikke får det til likevel :(:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det med mammatid. Det betydde mye for meg at min mor hadde mulighet til å besøke meg forrige gang. Begynner å kjenne på samme følelsen av at jeg vil ha folk rundt meg nå også...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var leit å høre. :troest: Ikke like lett for deg å reise så langt akkurat nå. Håper det gikk greit å prate med henne iallefall! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det. Tror jeg kommer til å nyte det at moren min bor like ved oss etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det var trist. Det er jo kanskje et par uker igjen før fødsel, så kanskje hun rekker å komme en tur likevel? :) Hvis ikke blir det sikkert godt med besøk når babyen har kommet. Noen som kan hjelpe, veilede, lage middag og sånt. :) Hvis du vil det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...