Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Forresten, må strykejern gjøres noe med før første gangs bruk? :P Det er ett nytt dampstrykejern ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke, har aldri brukt vårt*plystre* Jeg kan spørre mannen :ler:

Hehe, mannen som har pleid å stryke her også :P

Jeg leste bruksanvisningen, jeg :nigo: Man skulle visst dampe ut en del, først ^^

Det blir derimot med strykinga av ene dynetrekket, for dette var ikke noe for LilleNinja-mor! *grrr* Eneste som kom ut av dette var noen partier med mindre rynker, noen partier med større rynker, og en svett LilleNinja med vondt i bekkenet :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det står i bruksanvisningen i så fall ;)

Søk og du skal finne svar, så rett du har :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På oppfordring starter jeg tippeliste :) :

1. februar:
Havmus

3. februar:
Spiremor

5. februar:
MissStiles

6. februar:
EryMax

7. februar:

Opprinnelig termin/menstermin
Internasjonal termin (40+0)
Tusle

8. februar:

LilleMeg90
Skyblue

9. februar:
FrøkenAnonym

10. februar:

UL-termin
Frk.mh

11. februar:

Teriyaki

12. februar:
La Traviata

13. februar:

Nautika

14. februar:
Androide

KaosPåToBein
MissDior

16. februar:
HopsiDeisi

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Og det var på tide at han tok siste strøket ;)

Spennende med terminen så nærme, da! Alt vil jo tolkes i retning fødsel fra nå av, tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper... 12. februar!

Tipper 6.februar

Jeg tipper 5.februar.

Dere er aaalle notert :nigo:

Så flinke dere er! Og det var på tide at han tok siste strøket

Spennende med terminen så nærme, da! Alt vil jo tolkes i retning fødsel fra nå av, tihi

Det ble ikke tatt i går likevel :fnise: Vi sovnet begge etter middag klokka 18, og jeg kom meg opp i en stund igjen klokka 20:30, men han har sovet rundt (med unntak av at han sier han har ligget våken en del ganger i natt) :) Det er veldig spennende, ja! Fikk nedpress (tror jeg) i dag, kjentes ut som hun prøvde å kjempe seg ut av musa samtidig som noen knivstakk meg i musa :P .. Gubbens kommentar da jeg reiste meg, tok meg til musa og sa at det gjorde vondt der, så sa han "Tenk om dette er veer!?!" :ler: Jeg svarte jo da at jeg er ganske sikker på man kjenner veer i både magen og kanskje ryggen også, så det var nok ikke det ;)

I dag har vi hatt svigers innom :) Fikk ordnet kjempemasse! :jepp: Nå har vi fått montert sprinkelsenga, pakket ut madrassen (satte på overmadrass, madrassbeskytter og tisselaken med en gang, like gjerne), lagt dyna på lufting, fått vasket ferdig sengesettene vi har så langt (tenker gubben får stryke det i morgen eller noe), svigermor har dampet og hengt opp de rosa gardinene vi fikk av dem til jul på barnerommet, svigermor vasket også vegger, vinduskarmer og gulv på barnerommet for oss :) Så fikk vi sendt med dem en del ting vi skal få lagre på loftet deres, deriblant "rammen" til gjestesenga, vi beholder madrassen til overnattingsgjester ;) De tok også med seg en del ting som lillebroren til gubben kan få nå når han flytter i leilighet for seg selv, blant annet en skinnstol som tok enormt mye mer av stua enn man skulle tro! Til gjengjeld skulle vi få en lenestol i beige stoff som de har i tv-stua si, som skal inn på barnerommet som ammestol :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig å få så mye hjelp! :) Alt som kan avlaste er gull verdt!

så godt at dere begynner å få ting på plass :jepp: og hjelp er jo aldri feil heller :)

Det var ordentlig godt å få den hjelpen, ja, og så er foreldrene hans (og familien generelt) veldig effektive når de setter i gang, så det gikk så det susa i går :jepp: Fikk gjort det meste som jeg har sittet lenge og tenkt at jeg skulle gjort, så skuldrene har senket seg litt :) Snilleste svigermor tilbød seg også å hjelpe oss med storvask av leiligheta før lillemor kommer, så vi skal rydde i en del "krimskrams", så skulle vi bare si ifra, så skal hun komme og hjelpe oss med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det er jo utrolig flott at de stiller opp såpass! :) Du skal tross alt bare hvile nå som du er så nærme fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det er jo utrolig flott at de stiller opp såpass! :) Du skal tross alt bare hvile nå som du er så nærme fødsel

Det er det jeg har hørt, ja :fnise: De er uvurderlige! :)

I dag skal gubben dra og male ferdig vugga, når han omsider står opp. Tror han også begynner å forstå hvor nærme det er nå, for i går kveld sa han "I morgen kommer maling av vugga først!" :)

Jeg har vasket opp litt greier vi kjøpte i går, Princess hadde 3 for 2 på barnevarer :) Vi kjøpte tre 5pk med sånne kjempetynne, gode frottékluter, to kosekluter, ett rosa helseteppe, ett rosa laken til sprinkelsenga (hadde bare to hvite fra før), ett hettehåndkle med rosa kant og en rosa sau på, og ett stellehåndkle (50x80, perfekt til stellebordet) i lys lilla med hvite stjerner på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...