Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så snille svigerforeldre du har :)

Herlig at vugga snart er ferdig da :rodmer:

Godt med god hjelp! Og at mannen endelig får litt fart på seg :fnise:

De er virkelig de beste svigerforeldrene jeg noensinne kunne tenkt meg! :)

Huff. Nesten litt dårlig samvittighet her :P Jeg stod opp i 8-tida i dag, og tok klesvask osv og spiste frokost. I 12-tiden eller noe så var jeg så sliten at jeg gikk og la meg nedpå litt igjen. Da jeg kom inn på soverommet så stod gubben opp :) En times tid senere gikk jeg ut og spurte når han hadde tenkt til å dra og ordne vugga, og fikk bare til svar "etterhvert" :dry: Jeg ble litt furt, så jeg gikk og la meg igjen, og når jeg våknet igjen (for nå sovnet jeg faktisk) gikk jeg ut i stua igjen. Oppvaska fra i går stod fortsatt fremme, så jeg brettet opp armene (bokstavlig talt) og skulle til å ta den. Da sa han at jeg skulle la det stå, han skulle ta det. Ble fortsatt litt sur, da, for han kunne jo tatt det i løpet av de siste tre timene, eller kvelden før! Igjen gikk LilleNinja på furte-soverommet og la seg nedpå. Så hører jeg at gubben reiser seg, han tar oppvasken og så støvsuger han gulvet og sofaen, så begynner han å kle på seg for å dra og ordne vugga! Gjett hvem som ble så glad og fikk så dårlig samvittighet at hun begynte å gråte? :fnise: Jeg sa til han at jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe han mer, og fikk til svar at han helst ville jeg skulle hjelpe til MINDRE! :) Han ville helst at jeg skulle sitte og slappe av, sa han :) Så fikk vi nå tatt en liten oppklaring på at jeg ikke mente å mase, men ville ha avklart dagens tidsskjema, så jeg kunne planlegge middag, og da var alt i orden igjen ^^ Han er fortsatt og maler vugge nå ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, hormoner er flotte greier :fnise:

For å si det sånn; det er en uke siden jeg gråt fordi han var teit :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt furt jeg også;) du har ventet leeeeenge på den vugga nå! Godt han endelig maler den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at han endelig gjør ferdig vugga, og fint at han tok litt annet husarbeid også. Du får høre på mannen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt furt jeg også ;) du har ventet leeeeenge på den vugga nå! Godt han endelig maler den:)

Ja, helt utrolig å tenke på at vi har hatt den i nærheten siden jeg var ca. 13 uker på vei :fnise: Han har gjort ganske mye altså, det er bare ikke DET som kommer med i dagboka ;P Han har jo pusset av den gamle malinga, vasket vugga med møbelvask, lagt ett eller to strøk med grunning, og lagt 2-3 strøk med maling FØR malinga han gjorde i går :jepp: I går var det dét at han hadde noen malingsdråper rundt omkring på vugga, så han pusset de ned med fiiint sandpapir og malte ett strøk til over der :)

Må snart begynne å mase på samboeren sånn at han kan sette sammen vugga..

Hehe, ja, det har tatt sin tid, men nå skal bare malinga tørke så tar vi hjem vugga og setter den sammen ^^ Skal bytte ut noen "deler" som var i plast, som vi har kjøpt nye i messing (eller noe) :) Plastbitene knakk jo når han skrudde på de (er festene på skruene som var i plast) :)

Bra at han endelig gjør ferdig vugga, og fint at han tok litt annet husarbeid også. Du får høre på mannen ;)

Ja! :) Veldig godt å vite at den kommer hjem og i hus snart ^^ Nå har vi heldigvis klar sprinkelsenga hvis hun skulle komme før vugga er hjemme :) Det var veldig godt at han tok litt husarbeid, ja! Og jeg fikk meg MASSE hvile i går ^^ Endte opp med å legge meg i 18-tida, da skulle jeg egentlig bare legge meg nedpå for å avlaste kroppen litt, men endte opp med å sovne. Var oppe en tur i 20/21-tida da, men gikk og la meg igjen ^^

Nå har jeg forresten pakket ut madrassen til vugga også :nigo: Vi skal la vugga stå i en uke, så til søndag, for å la "gassene" fra oljemalinga komme ordentlig ut før vi tar den hjem. Så på søndag blir det å hente vugga hjem, og klippe til madrassen, siden det er en gammel vugge så fins det ikke madrass i de målene, så vi klipper til en sprinkelsengmadrass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok godt å få vuggen i hus ja. :) Er jo ikke så lenge til jenta kommer. Max 4 uker. :)

Wææ, jaaaa, teeenk :sjokkert:

Så gøy at det nærmer seg å få vugga i hus! :) Herregud, snart er du mamma!!

:bond: Wææooo! Nå blir det godt å få den på plass, ja ^^ Snart må jeg vel legge på dynetrekket på dyna til vugga? :fnise:

Koselig å gjøre i stand. Jeg titter stadig bort på både vogn, vugge og seng :hjerte:

Det er veldig kos ^^ Jeg sniker meg inn på barnerommet ett par ganger hver dag, nå :sjenert: ... Selv om hun ikke skal ligge der på leenge enda, så syns jeg det er veldig koselig å ha det klart ^^ Tenker det blir brukt som "ammerom" da ;) Syns også det er koselig å "klemme" på teppene hennes og sånt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos frisøren og klipt ganske mye av håret :jepp: Så nå har jeg en litt mer lettvint frisyre ^^ Det var veldig godt, jeg elsker å bli "pjuska" og "dulla" med i håret, så frisør er luksus for meg :nigo: Ordentlig godt å ikke måtte vaske håret selv også! :)

Bilde ligger på instagram for de som følger meg der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fin som alltid! :nigo:

Tenk, nå er hun her snart! Så fort det har gått! :daane: Bra mannen har fått ut fingern ang vugga, endelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er fin som alltid!

Tenk, nå er hun her snart! Så fort det har gått! Bra mannen har fått ut fingern ang vugga, endelig

Awww, taaakk :rodme::laugh:

Det har gått både fort og sakte! :P Ja, nå får vi den eeeendelig snart i hus, tok bare 26 uker fra vi fikk den nordover til den var ferdig :fnise:

Veldig spent på jordmorkontrollen 27/1, om lillemor er festet eller ikke :jepp: På legetimen jeg hadde sist (9/1) så lå hun nedi bekkenet, men ikke dypt nedi bekkenet :) Hvis hodet ikke er festet i uke 38 kalles det vel høytstående hode, og da mener jeg på å ha hørt at man skal legge seg ned og ringe ambulanse hvis vannet går? :klo: (Har nok med at navlestrengen kunne komme i klem eller noe?)

Å være hos frisøren er noe av det beste jeg vet,tror jeg

Bra du er fornøyd

Det er SÅÅÅ godt :) Elsker når andre holder på med håret mitt, enten det er å bli pjuska i håret, få det vasket eller hva som helst, så det er virkelig luksus å være hos frisør :jepp: Så er det en god bonus at jeg ikke må vaske håret selv på noen dager ;) Blir mer og mer fornøyd, jeg må liksom bli vant til håret på nytt :fnise: Blir veldig godt å legge seg i kveld da! Jeg hadde så langt hår at jeg måtte flette det hver kveld, fordi jeg våknet hver gang jeg snudde meg i senga når jeg ikke flettet det (landet oppå håret og dro meg selv i håret :dry: ) :P I kveld trenger jeg ikke gjøre noooeeee :hjerte:

Forøvrig så kan jeg nevne at jeg faktisk har klipt tåneglene mine i dag! :fnise: Accomplishment! Måtte riktignok lene meg sidelengs for å nå ned, meeeen, det gikk ;P Nå er jeg bare lei meg for at jeg følger anbefalingen om ingen intimtrimming siste mnd før fødselen, for sist jeg fikk trimmet området var da jeg var 33 uker på vei, og nå føler jeg meg som en gorilla *snufs* :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sååå luksus :) Så deilig da å slippe alt det styret. Langt hår er fint, men er jammen et styr også, har alltid hatt det så vet veldig godt hva du snakker om :jepp:

Tåneglklipping er deilig å få gjort også, ser for meg at det er litt vanskeligere når man er høygravid ja :fnise:

Og angående det med trimmingen så får du trøste deg med at det ikke er så lenge igjen nå :nigo:

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sååå luksus :) Så deilig da å slippe alt det styret. Langt hår er fint, men er jammen et styr også, har alltid hatt det så vet veldig godt hva du snakker om :jepp:

Tåneglklipping er deilig å få gjort også, ser for meg at det er litt vanskeligere når man er høygravid ja :fnise:

Og angående det med trimmingen så får du trøste deg med at det ikke er så lenge igjen nå :nigo:

Jepp! :P Håret mitt vokser veldig fort også :jepp:

Hehe, det har vært en utfordring lenge :fnise: Men i dag følte jeg at det måtte gjøres ;)

Mager trøst, men trøst likevel :):P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...