Gå til innhold

Hjelpes... Det kommer til å bli litt av et rotehus...!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lykke til! Haaper det blir bedre etterhvert... Noen ganger tenker jeg at mine foreldre var veldig heldige, baade sosteren min og jeg var ganske ryddige og vi hjalp til med alt fra tidlig alder. Jeg digget ikke akkurat aa vaske bad hver fredag, men aa lage middag syntes jeg var helt greit, og det gjorde jeg ganske ofte. Rommet mitt var ikke det ryddigste men jeg holdt alltid rotet mitt unna fellesarealene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skaff deg en ny mann - eventuelt vær bitter på at du ikke fant deg en bedre en i utgangspunktet. Høres ut som en umoden tenåringsmann..spiller han mye playstation også eller? Kona mi hadde sendt meg på arbeidsleir i Sibir dersom jeg ikke hadde bidratt like mye som henne hjemme.

:ler: Nei, nå har jeg holdt ut med samme mannen i 20 år så får jeg vel holde ut litt til...

Han er heller ikke umoden og har vel aldri tatt i et playstation-spill noensinne :). Men han er oppvokst på gård, en ganske stor en også, og er oppdratt til at det er mor i huset som gjør innearbeidet :). Og det er dessverre veldig vanskelig å snu på...

Svigerfar hadde vel besvimt hvis noen sa at han skulle rydde av bordet etter maten eller noe tilsvarende ;). Vet faktisk ikke om han noen gang har laget seg et måltid selv... Hvis svigermor skal bort en dag så smører ho brødskiver og lager middag på forhånd :). Det er den gamle skolen her skjønner du :ler:

Anonymous poster hash: 51855...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det, TS? Spent på om beskjeden når frem, eller om de fortsatt kjører sitt eget løp.

Anonymous poster hash: 7b159...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå på :)

Ungdommene har virkelig godt av å lære seg å bidra til husholdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh man! Dette skulle nesten vært et realityshow med kameraer her og der. ^^

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh man! Dette skulle nesten vært et realityshow med kameraer her og der. ^^

:popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh man! Dette skulle nesten vært et realityshow med kameraer her og der. ^^

TS:

Ja helt klart! Hadde kommet til å bli en seermagnet :ler:.

Føler nesten som om jeg er med i en form for realityshow og at jeg står litt på utsiden og studerer kaoset i fred og ro :ler: :ler: :ler:.

Anonymous poster hash: 51855...66a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er! Stå på!

Tusen takk! Trenger virkelig litt støtte nå om dagen :ler:.

Anonymous poster hash: 51855...66a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på :)

Ungdommene har virkelig godt av å lære seg å bidra til husholdet.

Takk for støtten :)!

Ja de har godt av å lære det, men jeg skulle jo gjort dette for 15 år siden... :ler:, men bedre sent enn aldri!

Anonymous poster hash: 51855...66a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå på!

Skal du få til dette så må du ikke vike en tomme!

Takk! :)

Nei, jeg viker ikke så mye som en millimeter :)! Men det er veldig vanskelig, for hele meg vil jo på en måte rydde og tilrettelegge...

Men når jeg ser hvor mye tid jeg har til å gjøre de tingene jeg har lyst til, nå som jeg ikke er hushjelp lenger, så er det en veldig sterk motivasjon for å holde ut!

Anonymous poster hash: 51855...66a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten :)!

Ja de har godt av å lære det, men jeg skulle jo gjort dette for 15 år siden... :ler:, men bedre sent enn aldri!

Anonymous poster hash: 51855...66a

Jeg holder på lære gubben dette nå :P Min kjære svigermor har vært _litt_ for snill med han.. Men her er det ingen kjære mor.. Skittentøyet skal i kurven på badet, den som ikke lager middag tar av bordet ( hans jobb siden han ikke lager middag), skitne kopper i oppvaskmaskina osv.. han er 31 :P

Så bedre sent en aldri :) Dette går så bra :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! :)

Nei, jeg viker ikke så mye som en millimeter :)! Men det er veldig vanskelig, for hele meg vil jo på en måte rydde og tilrettelegge...

Men når jeg ser hvor mye tid jeg har til å gjøre de tingene jeg har lyst til, nå som jeg ikke er hushjelp lenger, så er det en veldig sterk motivasjon for å holde ut!

Anonymous poster hash: 51855...66a

Skjønner at det er tøft, men det er så verdt det å gjennomføre dette prosjektet. Kunne det hjulpet å kanskje dratt vekk en helg - alene - for å kommet seg litt unna all kranglingen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...