Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Åh liker godt å høre at det er andre enn meg som ikke lever superduper sunt og unner seg noe litt ekstra godt til dagen! Jeg har en kopp kakao omtrent hver kveld :P

Det blir en glede i hverdagen når man går mye hjemme. :P

jeg har lagt på meg tre kg på fire uker. Så har nok hatt en vekstperiode. :P Håper det roer seg litt nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo :laugh:

Fant denne skravletråden først nå jeg

Slengte inn en presentasjon i presentasjonstråden :fnise:

Hei, og gratulerer :) trivelig med flere fra Møre og Romsdal her :P Endret av Havmus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke! Mannen kom nettopp hjem fra jobbreise og lille Plutten ønsket han velkommen hjem med første sparket som vi har kjent på utsiden 😍 ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen anelse om hva jeg har gått opp dette svangerskapet. Føler jeg kjenner kroppen min godt nok til å si at det ikke er spesielt mye enda. Jeg går jo fremdeles inn i de vanlig buksene mine, selv om jeg foretrekker mammabuksene :) Jeg lever og spiser som normalt dette svangerskapet.

Men vogn er jo en gjenganger i disse termintrådene og temaet har jo vært oppe til diskusjon allerede flere ganger.. Men altså, np har jeg begynt å revurdere hele greia med gjennbruk av joggster twisten vi hadde til vesla og begynt å se litt på bugaboo donkey. Mannen skal jo ha en del av permisjonen når vesla mest sannsynlig får fri fra barnehagen og da er det kjekt med en vogn som både kan være enkeltvogn, men også søskenvogn. Æsj jeg vet virkelig ikke, vesla er jo bare to år når hun blir storesøster og selv om hun liker å gå er hun veldig glad i å få slappet av i vogn. Noen som har kjennskap til bugaboo donkey, hørt anbefalinger/skrekkhustorier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir en glede i hverdagen når man går mye hjemme. :P

jeg har lagt på meg tre kg på fire uker. Så har nok hatt en vekstperiode. :P Håper det roer seg litt nå. :P

Ikke sant! Viktig å kose seg litt ekstra. Svangerskap er ikke bare gøy, så da er det hvertfall lov å spise litt ekstra uten å måtte tenke på kilo!

Jeg har fått beskjed om en voldsom vekstperiode fram mot uke 32, så jeg gruer meg litt, da jeg går inn i uke 30 i morgen. Men liker at magen blir større, selv om det klør litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant! Viktig å kose seg litt ekstra. Svangerskap er ikke bare gøy, så da er det hvertfall lov å spise litt ekstra uten å måtte tenke på kilo!

Jeg har fått beskjed om en voldsom vekstperiode fram mot uke 32, så jeg gruer meg litt, da jeg går inn i uke 30 i morgen. Men liker at magen blir større, selv om det klør litt :P

Ja, magen vokser fort framover nå. :) Det gjorde min sist, og er i gang med voksingen nå også. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, magen vokser fort framover nå. :) Det gjorde min sist, og er i gang med voksingen nå også. :)

Shoppinggrunn som mannen ikke kan si nei til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er straks i uke 28 og har lagt på meg 12 kg! :glare: Akkurat det samme som i forrige svangerskap, men har heldigvis blitt kvitt de igjen greit etter fødselen. Har vel endt opp på 20 kg til slutt i begge svangerskap. Mye har forsvunnet rett etter fødsel, og resten i løpet av kort tid på grunn av amming. Kun de 3-4 siste kiloene jeg har måttet gjort noe med for å bli kvitt. Men jeg elsker å se magen vokse :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og går ned fortsatt da spyinga henger i. Har gått ned 20 kilo, har mye å ta av da.

Det høres ikke godt ut :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lagt på meg knappe 2 kg, og synes kanskje det er litt lite.. Men spiser som vanlig, og legens måleband satte livmora et par cm over snittet, så det virker jo som alt er normalt. Vi er nok bare forskjellige =)

Er det noen som har erfaring med reising i svangerskapet? Vi skal ha oss ei uke på Gran Canaria nå, en siste kjæresteferie før vi blir en ordentlig familie :) Starter på uke 24 i morgen, og lurer bare litt på om det er noe spesielt som er lurt å ha i bakhodet både mtp sol og varme, men også den lange flyturen. Er jo 5+ timer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater disse nattlige tisseturene..! Etter andre turen inatt, halv 5, så har jeg ikke fått sove igjen. Kasta meg rundt i senga en times tid før jeg havna her.

Skal til legen senere idag før å snakke med ho om bekkenløsningen min. Gjør jeg ingenting er jeg ganske ok, men det skal ikke mer til enn å kjøregutten i barnehagen før jeg må innta sofaen et par timer.

Håper hun kan gi meg henvisning til noe behandling, veit hun er ganske sånn "er ikke så farlig, går over etter fødsel, vi bare sykemelder deg så lenge."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater disse nattlige tisseturene..! Etter andre turen inatt, halv 5, så har jeg ikke fått sove igjen. Kasta meg rundt i senga en times tid før jeg havna her.

Skal til legen senere idag før å snakke med ho om bekkenløsningen min. Gjør jeg ingenting er jeg ganske ok, men det skal ikke mer til enn å kjøregutten i barnehagen før jeg må innta sofaen et par timer.

Håper hun kan gi meg henvisning til noe behandling, veit hun er ganske sånn "er ikke så farlig, går over etter fødsel, vi bare sykemelder deg så lenge."

Huff det høres ikke noe særlig ut! Er jo greit å kunne bevege seg ordentlig! Særlig siden du har et barn fra før av! Håper du får hjelp av legen din.

Jeg må krype til korset å be legen om noe å sove på. Jeg har enda ikke sovnet, og sovnet 6 natt til søndag :/ har to innleveringer til uken så dette har jeg ikke tid til!! Kjenner det virkelig på kropp og sjel nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk mannen kjent krabaten i magen! I går kveld planta han et par solide spark rett i håndflata på han! :hjerte: Måtte vente helt til 25+1, men det var verdt det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig fikk mannen kjent krabaten i magen! I går kveld planta han et par solide spark rett i håndflata på han! :hjerte: Måtte vente helt til 25+1, men det var verdt det!

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått henvisning til behandling hos fysioterapeut. Noen som veit hva de gjør/om det hjelper?

Skal jobbe 10%, halv dag i uka, bare for å komme meg ut litt, legen syns det car viktig. Litt enig i det da.

Ellers så har gubben og jeg vært sammen i 13 år idag, så da har jeg lagd cupcakes, og spør gubben om han har peiling på hvorfor. "Har jeg glømt sånn morsdag nå eller?" :fnise:

Så går det 5 minutter, "jammen, vi har da hatt bryllupsdag...!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått henvisning til behandling hos fysioterapeut. Noen som veit hva de gjør/om det hjelper?

Skal jobbe 10%, halv dag i uka, bare for å komme meg ut litt, legen syns det car viktig. Litt enig i det da.

Ellers så har gubben og jeg vært sammen i 13 år idag, så da har jeg lagd cupcakes, og spør gubben om han har peiling på hvorfor. "Har jeg glømt sånn morsdag nå eller?" :fnise:

Så går det 5 minutter, "jammen, vi har da hatt bryllupsdag...!"

Hehe, hvis det er noen trøst så må jeg minne min på det også. :P Hvis jeg sier hvilken dato det er, så husker han det jo, men han tenker ikke over datoer sånn ellers, så da legger han ikke merke til det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk mannen kjent krabaten i magen! I går kveld planta han et par solide spark rett i håndflata på han! :hjerte: Måtte vente helt til 25+1, men det var verdt det!

Så herlig, finnes ikke noe bedre :rodmer:

I dag har vi vært på kontroll, og alt sto bra til med lillegull :) Alle mål stemte i forhold til hvor langt jeg er på vei, og morkaka som lå langt nede på OUL, hadde flyttet seg langt opp fra åpningen :)

Fikk se h*n i skikkelig profil, og det var så moro og se for h*n lå og smattet skikkelig :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...