Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Kan tipse dere om barnas hus outlet som ligger i krokstadelva, ved buskerud storsenter. Halv pris på massemassevis av barneklær!

Men, mest i klær opp til 74, så perfekt for de som venter små☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilbudet gjelder hele tiden frem til barnet ditt er 6 mnd tror jeg det var. Får rabattkode når du sender de en Mail 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nettopp vite at venneparet som har termin 1 mnd etter oss også venter en gutt :hoppendeglad:

Har kjent barnefaren siden jeg var 16 og det var han som introduserte meg for mannen.

Om disse gutta blir i nærheten av sine fedre ... :fred:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei av å aldri sove.... Sovner kanskje i 3 tiden, våkner to-tre ganger for å tisse, og ligger å vrir meg fra 8-9 og utover til jeg drar meg opp av sengen. Lite å sutre over ettersom jeg har vært veldig heldig med omtrent ingen andre plager, men når klokken nærmer seg 0200 syns jeg plutselig veldig synd på meg selv.

Andre i samme båt? Noen tips? Hodet er jo helt kake døgnet rundt. Nærmer seg farlig rask strevsom eksamentid, og skulle gjerne vært litt uthvilt og parat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei av å aldri sove.... Sovner kanskje i 3 tiden, våkner to-tre ganger for å tisse, og ligger å vrir meg fra 8-9 og utover til jeg drar meg opp av sengen. Lite å sutre over ettersom jeg har vært veldig heldig med omtrent ingen andre plager, men når klokken nærmer seg 0200 syns jeg plutselig veldig synd på meg selv.

Andre i samme båt? Noen tips? Hodet er jo helt kake døgnet rundt. Nærmer seg farlig rask strevsom eksamentid, og skulle gjerne vært litt uthvilt og parat.

Ingen sovetips desverre :klemmer:

Men, jeg veit det har blitt gitt noe sovemedisin til gravide når de sliter veldig med søvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei av å aldri sove.... Sovner kanskje i 3 tiden, våkner to-tre ganger for å tisse, og ligger å vrir meg fra 8-9 og utover til jeg drar meg opp av sengen. Lite å sutre over ettersom jeg har vært veldig heldig med omtrent ingen andre plager, men når klokken nærmer seg 0200 syns jeg plutselig veldig synd på meg selv.

Andre i samme båt? Noen tips? Hodet er jo helt kake døgnet rundt. Nærmer seg farlig rask strevsom eksamentid, og skulle gjerne vært litt uthvilt og parat.

Skjønner godt at det er slitsomt å ikke få sove, har selv slitt med å sovne og hyppig oppvåkning om natten de siste mnd. For meg er det nok mest relatert til hverdagens bekymringer som jeg kan ligge å kverne på halve natten.

Noe som har hjulpet for meg er å ikke sitte med data, tv eller mobil en time før jeg skal legge meg. Da våkner liksom ikke hodet opp og blir overstimulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sovetips desverre :klemmer:

Men, jeg veit det har blitt gitt noe sovemedisin til gravide når de sliter veldig med søvnen.

Huff, det tør jeg ikke når jeg ikke er gravid, så tror ikke jeg prøver meg på det! Takk :)

Skjønner godt at det er slitsomt å ikke få sove, har selv slitt med å sovne og hyppig oppvåkning om natten de siste mnd. For meg er det nok mest relatert til hverdagens bekymringer som jeg kan ligge å kverne på halve natten.

Noe som har hjulpet for meg er å ikke sitte med data, tv eller mobil en time før jeg skal legge meg. Da våkner liksom ikke hodet opp og blir overstimulert.

Ja, de bekymringene hjelper aboslutt ikke på problemet. Pleier som regel ikke holde på med mobil/data før jeg legger meg, men når jeg stirrer i taket på andre timen må jeg gjøre noe. Og lyset fra mobilen gjør i det minste øynene trøtte. Hehe, huff det er ikke lett å gro baby altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo :laugh:

Fant denne skravletråden først nå jeg …

Slengte inn en presentasjon i presentasjonstråden :fnise:

Velkommen! :) Alt vel og formen er fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! :) Alt vel og formen er fin?

Kan ikke klage på noe! :laugh: Var ikke plaget med kvalme i begynnelsen engang, så jeg føler meg heldig!

Men har lagt på meg 10 kg allerede… Det føles mye ut ..

Hvor mye har dere lagt på dere hittil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke klage på noe! :laugh: Var ikke plaget med kvalme i begynnelsen engang, så jeg føler meg heldig!

Men har lagt på meg 10 kg allerede… Det føles mye ut ..

Hvor mye har dere lagt på dere hittil?

Så deilig. Jeg har heller ikke vært kvalm eller dårlig, så føler meg foreløpig heldig. Håper resten av tiden foreløper like greit, sånn fysisk sett. Hvor langt er du på vei? Vet du om det er en gutt eller jente du får?

Til nå, 28+6, har jeg vel lagt på meg 4 kilo. Tror jeg, har ikke veid med siden uke 26, så jeg hev på et kilo :vetikke: Så ser for meg at jeg plutselig skal rase på meg disse 10-12 "obligatoriske" kiloene på en veldig kort tid. Aner ikke hvorfor jeg ikke har lagt på meg. Jeg både spiser som før (pluss litt ekstra), og er like lite aktiv som før. Magen er stor, så det er ikke noe i veien med gutten heller. Jaja, jeg henger meg ikke opp i det før legen blir irritert/bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke klage på noe! :laugh: Var ikke plaget med kvalme i begynnelsen engang, så jeg føler meg heldig!

Men har lagt på meg 10 kg allerede Det føles mye ut ..

Hvor mye har dere lagt på dere hittil?

Jeg har lagt på meg 5 kg, er 22 uker nå. Sist gang hadde jeg lagt på meg 8 kg da jeg var 23 uker.

Det går nok greit skal du se. Noen legger på seg mer enn andre. :) Selv unner jeg meg et glass oboy/iskaffe hver dag. Det har nok gitt meg et ekstra kg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke klage på noe! :laugh: Var ikke plaget med kvalme i begynnelsen engang, så jeg føler meg heldig!

Men har lagt på meg 10 kg allerede… Det føles mye ut ..

Hvor mye har dere lagt på dere hittil?

Da jeg sjekket for 3 uker siden hadde jeg lagt på meg 11 kilo. Jeg føler ikke de kiloene er synlige, om du ser bort i fra magen :fnise: Ble derfor VELDIG overrasket når jeg gikk på vekta.

Og velkommen skal du være :laugh:

Endret av Fanteria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 5 kg, er 22 uker nå. Sist gang hadde jeg lagt på meg 8 kg da jeg var 23 uker.

Det går nok greit skal du se. Noen legger på seg mer enn andre. :) Selv unner jeg meg et glass oboy/iskaffe hver dag. Det har nok gitt meg et ekstra kg. :P

Åh liker godt å høre at det er andre enn meg som ikke lever superduper sunt og unner seg noe litt ekstra godt til dagen! Jeg har en kopp kakao omtrent hver kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...