Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015

Nautika

Anbefalte innlegg

Vi kan bytte noen dager. 4 uker til eksamen er over, så er det 3 uker igjen. Og det er jul som går kjapt, alt kan skje.

Hehe, håper det er vanlig med litt panikk nå som det nærmer seg sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok helt vanlig! Her er mannen rolig som en hestehov i vårsola, mens jeg småstresser litt rundt. 86 dager til termin her, så er enda ei stund igjen heldigvis. Men det går fort nå, samtidig som det går skikkelig sakte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok helt vanlig! Her er mannen rolig som en hestehov i vårsola, mens jeg småstresser litt rundt. 86 dager til termin her, så er enda ei stund igjen heldigvis. Men det går fort nå, samtidig som det går skikkelig sakte :fnise:

Skjønner akkurat hva du mener! Rart i grunn at tiden kan gå både sakte og fort på samme tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg snurt! 50 shades of grey kommer på kino 14/2. Jeg har termin dagen etter! Blæh!

Endret av Fanteria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg snurt! 50 shades of grey kommer på kino 14/2. Jeg har termin dagen etter! Blæh!

Jeg har bursdag 14/2, kanskje du får ett valentinesbarn? Fin dag å ha bursdag på :) angående filmen, kanskje den går som babykino ett par-tre uker? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bursdag 14/2, kanskje du får ett valentinesbarn? Fin dag å ha bursdag på :) angående filmen, kanskje den går som babykino ett par-tre uker? ;)

Haha! Babykino ja :P ser det for meg 😆 14. er ikke en "gæli" dag nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere venninner som har spurt om jeg blir med på kino. Men jeg lover ingenting når terminen er i slutten av februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fortalt det at de små reagerer på høy lyd nå de ligger i magen og at en kinotur kan bli svært ubehagelig. Om han kommer over termin må jeg nesten bare prøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha... Disse hormonene altså. Vi har hatt en ny runde med navnelista og sitter igjen med seks navn. Gjett hvem som begynner å gråte når hun innser at Plutten kommer til å ende opp med et av de navnene :fnise:

Blir dere noe klokere på navn? Syns det er kjempeskummelt og vil ikke fortelle venner og familie hva vi sitter med. Redd for å bli påvirket av andres meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir ikke helt kloke på guttenavn. Siden det ikke er helt sikkert at det er gutt enda, så har vi ikke orket å fortsette navnejakten før etter 3D UL som er om 13 dager. :P Når vi da sannsynligvis får bekreftet at det er gutt, så må vi begynne å vri hjernene igjen. ;) Hvis det derimot skulle vise seg å være ei jente så står det mellom to navn bare, og begge navnene liker jeg veldig godt.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror vi er 100% sikre på navn :) Etter mye om og men. Jeg klarer ikke bruke det enda da, så han heter baby, lille, han der fremdeles. Men sier det ikke til noen. Orker ikke meninger før noen møter han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er helt sikre på navn, og det er kun vi og broren min som vet navnet. Føles litt deilig å ha noe privat enda. Syns det virker som om graviditet er en invitasjon til å grave i privatlivet, iallefall for enkelte. Vi ville holde både kjønn og termin hemmelig, for vi vet hvor jævlig mye mas det blir, men det ble ikke noe av. Skal ikke gå i detaljer, men svigers var ganske på hugget. Så navnet, det skal vi ha hemmelig assa! :ler:

Vi er også enige om at når fødselen er i gang, så skal vi ikke si noe. Vi skal heller ikke si noe før minst tre timer etter at M har kommet til verden. De timene vil vi ha helt alene, uten mas og kjas fra omverden. Våre første timer som familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er blitt enige om navn i helgen, og jeg er så fornøyd. Har diskutert noen navneforslag med mamma og svigers, men navnet vi har havnet på, har vi ikke nevnt for noen - og det forblir hemmelig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også enige om at når fødselen er i gang, så skal vi ikke si noe. Vi skal heller ikke si noe før minst tre timer etter at M har kommet til verden. De timene vil vi ha helt alene, uten mas og kjas fra omverden. Våre første timer som familie :)

Det var vi også enige om med vesla. Men så gikk vannet morgenen mannen hadde eksamen. Svigermor var pratelysten og ringte meg for å høres hvordan det sto til med oss.. og da ble det litt dumt å ikke si noe. :ler:

Jeg er heldig da, jeg opplever ikke svigerforeldrene mine som masete og at de graver i privatlivet vårt. Der er vel min mor hakket mer pågående.

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...