Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ah, jeg har forresten ikke skrevet det her, men jeg var på 3D-ul i går, og vi venter ei lita jente :nigo::rodmer:

Så koselig! :laugh: <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :laugh: <3

Ja, nå gleder jeg meg masse til å møte lille Tulla i magen :nigo: Eneste ulempen med å endelig ha fått vite kjønnet er at nå ble jeg plutselig skikkelig utålmodig, selv om jeg vil hun skal holde seg der inne til HVERTFALL midten av januar :P

Jeg har forresten akutt hukommelsestap, visste du kjønnet, hundemamma? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå gleder jeg meg masse til å møte lille Tulla i magen :nigo: Eneste ulempen med å endelig ha fått vite kjønnet er at nå ble jeg plutselig skikkelig utålmodig, selv om jeg vil hun skal holde seg der inne til HVERTFALL midten av januar :P

Jeg har forresten akutt hukommelsestap, visste du kjønnet, hundemamma? :)

Ja det blir så mye mer ekte når man vet, syns jeg :P

Ja, vi får en liten gutt :laugh: Så nå ser jeg for meg en miniatyr-versjon av samboeren min :P En liten rampegutt!

Tiden går sååå sakte… Unntatt eksamenene.. De kommer altfor fort :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo vært litt utålmodig, men plutselig innså jeg en ting... Når november er ferdig, så starter jo juleforberedelsene, så er det jul, nyttår... 15 dager inn i det nye året er det permisjonsstart! :bond: HERREGUD, hvor blir tiden av?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo vært litt utålmodig, men plutselig innså jeg en ting... Når november er ferdig, så starter jo juleforberedelsene, så er det jul, nyttår... 15 dager inn i det nye året er det permisjonsstart! :bond: HERREGUD, hvor blir tiden av?!

Akkurat slik jeg også tenker :fnise:

Nå er det bare lesing til eksamen som gjelder. Og når siste eksamen er tatt er jula her. Og så er det januar.. Og da skjer det liksom når som helst :bond:

Må få på plass ting nå denne mnd kjenner jeg!!! Skal bla. bygge stellebord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik jeg også tenker :fnise:

Nå er det bare lesing til eksamen som gjelder. Og når siste eksamen er tatt er jula her. Og så er det januar.. Og da skjer det liksom når som helst :bond:

Må få på plass ting nå denne mnd kjenner jeg!!! Skal bla. bygge stellebord ;)

Skal du bygge stellebord? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bygge stellebord? :o

Ikke jeg da… Mannen :fnise:

Ja vi må nesten det.. Da vi ikke har plass til et stellebord på badet, og vaskerommet er så smalt at det passer ikke med et "standard" stellebord der heller. Så da skal vi lage til så tørketrommelen skal bygges opp å stå over varmtvannstanken, så plassen over vaskemaskinen er ledig. Der skal vi lage til en benkeplate som da skal fungere som stellebord ;)

Alternativet hadde vært et nedfellbart stellebord, men jeg syns ikke de er fine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke termin før slutten av februar, så jeg føler det er leeeenge igjen! :P

Neida! Det er ikke så lenge til det heller :) selv om januar egentlig er en lang og begivenhetsløs mnd.

Jeg er ikke utålmodig enda. Håper faktisk at jeg får gått til termindato.. kanskje over for sist fikk jeg ikke mulighet til å roe ned, ei heller få kjenne på den utålmodighetsfølelsen.. lete etter tegn etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida! Det er ikke så lenge til det heller :) selv om januar egentlig er en lang og begivenhetsløs mnd.

Jeg er ikke utålmodig enda. Håper faktisk at jeg får gått til termindato.. kanskje over for sist fikk jeg ikke mulighet til å roe ned, ei heller få kjenne på den utålmodighetsfølelsen.. lete etter tegn etc.

Jeg går hjemme, så her er det ganske rolig. Hehe. :) Jeg håper jeg føder et sted mellom 39 uker og to dager over termin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg da… Mannen :fnise:

Ja vi må nesten det.. Da vi ikke har plass til et stellebord på badet, og vaskerommet er så smalt at det passer ikke med et "standard" stellebord der heller. Så da skal vi lage til så tørketrommelen skal bygges opp å stå over varmtvannstanken, så plassen over vaskemaskinen er ledig. Der skal vi lage til en benkeplate som da skal fungere som stellebord ;)

Alternativet hadde vært et nedfellbart stellebord, men jeg syns ikke de er fine..

Men så kjekt at dere kan ordne det sånn da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida! Det er ikke så lenge til det heller :) selv om januar egentlig er en lang og begivenhetsløs mnd.

Jeg er ikke utålmodig enda. Håper faktisk at jeg får gått til termindato.. kanskje over for sist fikk jeg ikke mulighet til å roe ned, ei heller få kjenne på den utålmodighetsfølelsen.. lete etter tegn etc.

Fødte du før tiden sist?

Vannet mitt gikk plutselig 36+3 sist, ble satt igang 2 døgn etter vannavgang.

Følte meg veldig snytt for de siste ukene! Ikke fikk jeg stor mage, ikke fikk jeg vonde spark, heller ikke lete etter tegn og bli utålmodig. Dessuten var mannen min borte på et treningsopphold for ryggen i 6 uker, han kom hjem fredag, vannet gikk onsdag. Vi skulle jo liksom ha den siste mnd med bare oss to :fnise:

Håper jeg går litt lengre denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler egentlig at jeg kunne sovet ei uke i strekk nå. 2-åringen har hatt 39 i feber siden torsdag. Alle 4 jekslene kommer på en gang...veldig lite søvn og avslappning om dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler egentlig at jeg kunne sovet ei uke i strekk nå. 2-åringen har hatt 39 i feber siden torsdag. Alle 4 jekslene kommer på en gang...veldig lite søvn og avslappning om dagen :fnise:

Ikke lett når de små blir syke. Har har (snart) toåringen fått munn- hånd- og fotsyka og ser ikke ut med utslett over hele kroppen :( Feber har han også, men formen er stort sett grei. Er veldig smittsomt, så regner med treåringen også har det snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett når de små blir syke. Har har (snart) toåringen fått munn- hånd- og fotsyka og ser ikke ut med utslett over hele kroppen :( Feber har han også, men formen er stort sett grei. Er veldig smittsomt, så regner med treåringen også har det snart...

Oi, håper du slipper unna da! Har en kamerat på nesten 30 som hadde det i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte du før tiden sist?

Vannet mitt gikk plutselig 36+3 sist, ble satt igang 2 døgn etter vannavgang.

Følte meg veldig snytt for de siste ukene! Ikke fikk jeg stor mage, ikke fikk jeg vonde spark, heller ikke lete etter tegn og bli utålmodig. Dessuten var mannen min borte på et treningsopphold for ryggen i 6 uker, han kom hjem fredag, vannet gikk onsdag. Vi skulle jo liksom ha den siste mnd med bare oss to :fnise:

Håper jeg går litt lengre denne gangen...

Oooi, håper ikke jeg føder for mye før tiden. Har litt skrekken, da mamma fødte for tidlig. Jeg vil ikke ha 2014 barn! :fnise: Pluss jeg flytter by i uke 38 så har ikke tiiid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...