Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Fødte du før tiden sist?

Vannet mitt gikk plutselig 36+3 sist, ble satt igang 2 døgn etter vannavgang.

Følte meg veldig snytt for de siste ukene! Ikke fikk jeg stor mage, ikke fikk jeg vonde spark, heller ikke lete etter tegn og bli utålmodig. Dessuten var mannen min borte på et treningsopphold for ryggen i 6 uker, han kom hjem fredag, vannet gikk onsdag. Vi skulle jo liksom ha den siste mnd med bare oss to :fnise:

Håper jeg går litt lengre denne gangen...

Ja, jeg fikk vel en halv uke med permisjon før vannet gikk og ble satt igang to dager etter. Følte jeg mistet veldig mye tid for meg... jeg tror jeg hadde tre dager fri mnd. før permisjon startet. Jeg var utslitt og trengte de tre ukene med permisjon før fødselen. Nå håper jeg på å kunne bli litt utålmodig altså :ler:

Håper også på en fødsel som starter hjemme med rier framfor vannavgang og igangsetting med tabletter og tilslutt drypp.

Meeen, får vel ta det som det kommer. Hvis ikke er det en viss fare for at jeg kan bli fryktelig skuffet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har plutselig fått det for meg at han i magen kommer til å komme før tida.

I går tok vi turen til Trondheim for å dra på kamp. Kan med trygghet si at dette var noe han reagerte på, om det er positivt eller negativt tør jeg ikke si, men han har vært helt propell! Smått sliten nå... Gleder meg til han kommer ut og jeg kan ha magen min for meg selv. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plutselig fått det for meg at han i magen kommer til å komme før tida.

I går tok vi turen til Trondheim for å dra på kamp. Kan med trygghet si at dette var noe han reagerte på, om det er positivt eller negativt tør jeg ikke si, men han har vært helt propell! Smått sliten nå... Gleder meg til han kommer ut og jeg kan ha magen min for meg selv. :/

De reagerer veldig på lyder i magen. Veit jordmora mi fortalte om at det var mange som ikke orket å sitte i kinosal ol fordi babyen ble veldig aktiv.

Mannen min driver med konkurranseskyting, og jeg må holde meg på god avstand fra skuddsalvene, det kan gi hørselsskader på baby etter at den er født. Men det erjo veldig høy lyd da, kino ol skal ikke være hørselsskadelig, bare ubehagelig for mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De reagerer veldig på lyder i magen. Veit jordmora mi fortalte om at det var mange som ikke orket å sitte i kinosal ol fordi babyen ble veldig aktiv.

Mannen min driver med konkurranseskyting, og jeg må holde meg på god avstand fra skuddsalvene, det kan gi hørselsskader på baby etter at den er født. Men det erjo veldig høy lyd da, kino ol skal ikke være hørselsskadelig, bare ubehagelig for mor.

Det var jeg ikke klar over og når du forteller meg det gir det en del mening.

Vi sto sammen med Kjernen (supporterne) og bare rader unna forsangeren. Mye lyd, tromme, hopping (de rundt meg, jeg sto over :P).. Men jeg sang jo for full hals :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, håper du slipper unna da! Har en kamerat på nesten 30 som hadde det i sommer.

Og nå er vi usikre på om det er det, eller om det er vannkopper... Har heldigvis hatt vannkopper selv, så er ikke noen fare for meg og mini sin del. Skal ringe lege i morgen, for symptomene på disse to sykdommene er stort sett helt like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plutselig fått det for meg at han i magen kommer til å komme før tida.

I går tok vi turen til Trondheim for å dra på kamp. Kan med trygghet si at dette var noe han reagerte på, om det er positivt eller negativt tør jeg ikke si, men han har vært helt propell! Smått sliten nå... Gleder meg til han kommer ut og jeg kan ha magen min for meg selv. :/

Er du Rosenborg-supporter, Fanteria? Jeg er samboer med en trønder, og han har allerede bestemt at lille Krøll skal få body, lue og smokk fra RBK-shop...😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du Rosenborg-supporter, Fanteria? Jeg er samboer med en trønder, og han har allerede bestemt at lille Krøll skal få body, lue og smokk fra RBK-shop...😅

Jeg og mannen er medlemmer i Kjernen :)

Var innom shoppen etter kamp og vi kjøpte to heldresser til 79,- i forskjellige str og tøfler :P bodyene kosta 300,- per stk :O

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har funnet "fødselsgave" til seg selv. Den har en verdi på godt over 10 000 kr.. Jeg lurer sannelig på hva jeg får i fødselsgave, med tanke på at det er jeg som er gravid og må føde denne ungen. Det kan ikke være småtterier tenker jeg! Hehe!

Noen leter etter enhver unnskyldning til å kjøpe seg fine ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har funnet "fødselsgave" til seg selv. Den har en verdi på godt over 10 000 kr.. Jeg lurer sannelig på hva jeg får i fødselsgave, med tanke på at det er jeg som er gravid og må føde denne ungen. Det kan ikke være småtterier tenker jeg! Hehe!

Noen leter etter enhver unnskyldning til å kjøpe seg fine ting :fnise:

Hva kjøpte han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjøpte han da?

Han har ikke kjøpt enda, men han vurderer en klokke. Tror han innså at det kanskje ikke var smart, da jeg sa at jeg gledet meg til hva jeg får, siden det er jeg som føder :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under 100 dager til termin (les: 99)!! :hoppe:

Oj, 65 dager til termin her! Hjelp, det går fort. Og nå som det nærmer seg jul tipper jeg tiden kommer til å fly avgårde, og så er det plutselig januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

85 dager igjen her! Eller…. 71-78 dager til planlagt KS :sjokkert:

Ikke lenge!! :bond:

Imellomtiden er det fullt opp med eksamenslesing og jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...