Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
28 minutter siden, Hummels2 skrev:

Når jeg betaler tv lisens så vil jeg ikke slå av tvn. Jeg vil bli underholdt. Derfor er det greit å si fra til de idiotene som bidrar til dårlig tv ved å se på det. 

Skift kanal da

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Hummels2 skrev:

Hvorfor det? Hvis de forstår hvor elendig smak de har så slutter de kanskje å se på å vi får nye og bedre tv program. Ting henger sammen skjønner du.........


Det kan du tro :P Tore på sporet :hjerter: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hummels2 skrev:

Hvorfor det? Hvis de forstår hvor elendig smak de har så slutter de kanskje å se på å vi får nye og bedre tv program. Ting henger sammen skjønner du.........

 Selv om du ikke liker ett TV-program, så kan det vel være mange andre som liker disse TV-programmene?

 Hvordan hadde du likt det, hvis noen andre satt rett ved siden av deg hver eneste gang du skulle se på TV.
 0g de ALDRI holder kjeft om hvor elendig smak du har angående TV-programmer, film eller musikk?

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 Selv om du ikke liker ett TV-program, så kan det vel være mange andre som liker disse TV-programmene?

 Hvordan hadde du likt det, hvis noen andre satt rett ved siden av deg hver eneste gang du skulle se på TV.
 0g de ALDRI holder kjeft om hvor elendig smak du har angående TV-programmer, film eller musikk?

Anonymkode: 625e4...0c5

Det finnes dessverre folk som ikke forstår at fordi man selv ikke like noe. Så liker ingen det siden alle har samme smak som dem. Og kan rett og slett ikke ta det innover seg at det finnes folk som liker ting de selv ikke liker.

 

Men jeg er helt enig med Hummels2 at Tore på Sporet er et drittprogram men jeg lar bare være å se på det. Og ser ingen grunn til å syte å klage over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hummels2 skrev:

 

Er kke meningen at de skal like det, men at de skrur av. ;)

:murvegg:

Hvorfor skal du bestemme hva slags TV-programmer som får lov til å stå på ?

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Frida skrev:

At folk sniker i kassakøen når det åpnes en ny kasse. Neste gang brøler jeg! :frustrert:

Hvis folk er så fjerne at de ikke får med seg at det åpner en ny kassa, da sniker jeg altså :P Ellers pleier jeg å vente noen sekunder for å se om den første i køen beveger seg til den nye kassa. Gjør hn ikke det så går jeg dit selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 det var da som bare!
 det ser ut som vi sliter litt med serverne våre gitt.
 hold på hestene, så fikser vi dette straks!
 litt teknisk mumbo jumbo: 504 Service Unavailable.

 denne meldingen dukker faktisk opp veldig ofte her på forumet!

 :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
11 minutter siden, Hummels2 skrev:

 

Det handler ikke om at jeg skal bestemme, men hva som er bra og dårlig. Nå sporer vi av her.

Det er ikke du som er dommer over hva som er bra eller dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
12 minutter siden, Frida skrev:

At folk sniker i kassakøen når det åpnes en ny kasse. Neste gang brøler jeg! :frustrert:

Er det en ny kasse som åpner så er det jo en ny kø som skal formes. Køen i den kassen man stod i gjelder ikke i den nye kassa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Er det en ny kasse som åpner så er det jo en ny kø som skal formes. Køen i den kassen man stod i gjelder ikke i den nye kassa. 

Enig. Viss noen springer med ei full handlevogn og albuer ned ett par stykker med ei lita kurv i prosessen for å komme først i køa, så ville jeg vel latt meg provosere jeg også. Utover det er det ganske fritt frem.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Er det en ny kasse som åpner så er det jo en ny kø som skal formes. Køen i den kassen man stod i gjelder ikke i den nye kassa. 

Eh nei, det er for å minske køen og ventetiden til kundene.

Hadde sett rart ut om alle fra den gamle kassekøen står der de står, fordi den nye kassen som åpnes er for andre kunder :klaske:

Anonymkode: 97c14...307

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei, det er for å minske køen og ventetiden til kundene.

Hadde sett rart ut om alle fra den gamle kassekøen står der de står, fordi den nye kassen som åpnes er for andre kunder :klaske:

Anonymkode: 97c14...307

Ja det er for å minske køen. Men det er uansett en ny kø som formes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Stringfellow1 skrev:

 det var da som bare!
 det ser ut som vi sliter litt med serverne våre gitt.
 hold på hestene, så fikser vi dette straks!
 litt teknisk mumbo jumbo: 504 Service Unavailable.

 denne meldingen dukker faktisk opp veldig ofte her på forumet!

 :P

 

Kommer ofte opp hos meg å og jeg bruker mobilversjonen.  Ganske irriterende. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bestandig ny kø som formes, i noen tilfeller så er det en kø som ender i to kasser, dvs. de to første i køen går til hver sin kasse. Da er det irriterende at det kommer en som ikke skjønner dette meget enkle systemet! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skravler høl i hodet på meg.

Folk som hele tiden vil treffes.

Folk som ringer i stedet for å sende sms.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dørselgere går meg på nervene, hadde en her nå! Skulle selge brannvarsling, montere kameraer i stuen og på soverommet

Takket pent nei, ikke interessert i å få montert overvåkingskameraer hos meg som andre har tilgang til. 

Selgeren presterte å presse ut av talahølet "bryr du deg ikke om din egen sikkerhet?" :balltre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gretne folk. Himling med øynene. Konstant dunking med fot mot stol eller bord slik at det blir bevegelse. Snorking. Folk som slurper i seg kaffe, suppe osv.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arktis skrev:

Gretne folk. Himling med øynene. Konstant dunking med fot mot stol eller bord slik at det blir bevegelse. Snorking. Folk som slurper i seg kaffe, suppe osv.  

Når jeg ser profilbildet av en isbjørnunge som stikker ut tungen, og tror det er jeg som har postet et innlegg, men ikke kan skjønne når jeg gjorde det (spøk :P).

Nei, det som irriterer meg mest er når folk bråker og snakker høylydt uten grunn, folk som snakker i munnen på hverandre, og folk som spiser bråkete og smatter fordi hele måltidet må inn i munnen på en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Når jeg ser profilbildet av en isbjørnunge som stikker ut tungen, og tror det er jeg som har postet et innlegg, men ikke kan skjønne når jeg gjorde det (spøk :P).

Nei, det som irriterer meg mest er når folk bråker og snakker høylydt uten grunn, folk som snakker i munnen på hverandre, og folk som spiser bråkete og smatter fordi hele måltidet må inn i munnen på en gang. 

 

Haha! Skjønte ingenting når jeg så bildet ditt nå "hvorfor har isbjørnen falt sammen?!". :P   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...