Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Kvinnfolk på tinder, de bare misbruker tjenesten og ødelegger for oss andre...

Anonymkode: 1a26f...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når Nrk setter inn programmer som ikke står i progambladet, men som jeg gjerne vil se, som dagens program om Kongeparet. Konserten i Universitetets aula var annonsert, men ikke et program tidligere på dagen om idrettsarrangementet på Slottsplassen og rundt der (det måtte jeg se på nettet), og ikke et program der barnebarna snakker om Kong Olav, som ikke i skrivende stund har startet enda, men det får jeg i det minste tatt opp siden jeg skal tidlig opp i morgen.

De tok også, uten grunn, bort et par programserier jeg var interessert i i høst, men det ene har heldigvis begynt å gå nå på denne siden av nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnfolk på tinder, de bare misbruker tjenesten og ødelegger for oss andre...

Anonymkode: 1a26f...a32

Så søk etter menn isteden, da. 

Anonymkode: eb8fc...dc7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så søk etter menn isteden, da. 

Anonymkode: eb8fc...dc7

Er ikke homo 

Anonymkode: 1a26f...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden irriterer jeg meg over en blogger jeg har hatt i den perifere omgangskretsen for noen år siden.  Eller... det er mulig jeg irriterer meg mest over er at jeg ikke kan fortelle sannheten om en del av hennes " dramatiske liv" , fordi jeg blir kvalm av at hun fremstiller seg som en litt uheldig engel, mens hun i virkeligheten har lagd utrolig mye unødig h...... for både barn, partnere, tidligere arbeidstakere og fremstiller seg selv som den utsatte. 

Jeg synes synd på dama, for hun har det egentlig ikke lett og det er også tøft å være såpass perfeksjonistisk, men det er mest hennes egen psyke og trang til oppmerksomhet som lager alt rotet.  Hun er til og med hyggelig å snakke med, men jeg blir helt sprø av hvordan hun klarer å fremstille seg, når det sikkert er minst 300-400 mennesker der ute som vet litt for mye til at de tar halvparten for god fisk. Skjønner ikke at hun i det hele tatt har mage til det ..?!! 

Det verste er at jeg bare en sjelden gang ramler innom bloggen, men det er jo så utrolig mange som snakker om den og jeg må bare holde kjeft om det jeg har erfart.

og NEI, jeg kommer IKKE til å røpe hvem det er, - jeg måtte bare få det ut, før jeg begynner å skrive innlegg som kommer til å bli slettet pga " spekulasjon" , eller lignende. 😷

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Komplette idioter som stemmer på bittesmå fille-partier som for eksempel KrF, Senterpartiet eller Venstre.

At slike fordummende og toskete  politiske partier i det heile tatt får noen stemmer ved stortingsvalgene, sier vel (dessverre) sitt om hva slags tomsete molbo-land Norge egentlig er.....

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Brukere som ikke svarer på det som blir spurt om i tråder men bare skriver noe som ikke har noe med å gjøre.

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Komplette idioter som stemmer på bittesmå fille-partier som for eksempel KrF, Senterpartiet eller Venstre.

At slike fordummende og toskete  politiske partier i det heile tatt får noen stemmer ved stortingsvalgene, sier vel (dessverre) sitt om hva slags tomsete molbo-land Norge egentlig er.....

Anonymkode: 625e4...0c5

Mennesker som denne personen her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbere med foreldre som ikke kan forstå at deres djevelunge ikke alltid er den engelen de tror h*n er!

Anonymkode: 87b16...c71

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kratt skrev:

Hver gang jeg leser "nybakt mor, nybakte foreldre"  nybakt!! Nei.. Brød og boller kan være nybakte.. Gir ikke mening.

Jeg er så enig! Det uttrykket er så tåpelig! Vi er gravide irriterer meg også grenseløst når det er snakk om en dame og en mann som venter barn. Nei, en mann kan ikke bli gravid!!! Hater også ordet spire når det er snakk om et foster. Høres så teit ut. Og prins/prinsesse om snørrunger uten blått blod. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Jeg er så enig! Det uttrykket er så tåpelig! Vi er gravide irriterer meg også grenseløst når det er snakk om en dame og en mann som venter barn. Nei, en mann kan ikke bli gravid!!! Hater også ordet spire når det er snakk om et foster. Høres så teit ut. Og prins/prinsesse om snørrunger uten blått blod. 

Haha, ja spire! Fyfader. Og frøet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det står i ingredienslisten at man skal ha ananasringer og kjøper det selv om man har biter i skapet, for det finnes jo alltid en grunn, ikke sant? Så leser man oppskriften når man skal lage mat og der står det at ringene skal deles opp i biter!! Det er akkurat som om den som har laget oppskriften ikke vet at det finnes ananasbiter i egne bokser i butikken.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det finnes så mange ulike betegnelser på lysene foran på biler nå til dags - kjørelys, parkeringslys, frontlys, langlys, markeringslys, hjørnelys, nærlys, tåkelys, fjernlys, kurvelys! Mange av disse betyr det samme, men skulle likt å ha to lys foran, og at det var det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler svært dårlig treige mennesker. De som du må vente på til en hver tid og som bare ikke klarer å komme på tiden. Sånt blir jeg fort lei av. Hater å vente! 

Egoistiske mennesker som kun tenker på seg selv og sitt. Meg meg meg meg!! 

Unger uten oppdragelse. 

Folk som er helt umulig å diskutere med. De skal kverulere på absolutt alt og de har alltid rett. Er du ikke enig med de, så er du bare dum :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tullinger som leser komplett idiotiske rosa-bloggere eller lignende bare for å klage over hvor store hyklere med dobbeltmoral disse bloggerne er. Så slutt å klikke på alt dette tullet, som disse bloggerne spyr ut heile tiden da vel!!!!

Det er jo faktisk alle disse sutrende  klagerne som betaler iallefall deler av lønna til disse  bloggerne, når de heile tiden klikker på alt som finnes av blogger, artikler i forskjellige  nettaviser og attpåtil klikker på reklamer og sponsede greier som bloggere spyr ut overalt!!!  :murvegg:     :murvegg:

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som ikke forstår at de er i offentlig rom! (Dvs høylytt smatting, pølseløkmat på trange steder, folk som har kongelig rett på offentlig transport og ikke bryr seg om eldre/gravide/skadede/handicap. De som går rett fram samme hva de støter på, folk som sniker i kø++++++++)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.1.2016 at 19.22, sofie777 skrev:

Når det står i ingredienslisten at man skal ha ananasringer og kjøper det selv om man har biter i skapet, for det finnes jo alltid en grunn, ikke sant? Så leser man oppskriften når man skal lage mat og der står det at ringene skal deles opp i biter!! Det er akkurat som om den som har laget oppskriften ikke vet at det finnes ananasbiter i egne bokser i butikken.

Hehe, ja, virker som noen har en syk glede av å gjøre sånt :PEller at de mangler kontakt med virkeligheten :fnise: I den grad jeg følger en oppskrift, leser jeg den alltid grundig og ser for meg de forskjellge trinnene i arbeidsprosessen før jeg setter i gang, så jeg pleier å unngå å havne i den typen situasjon. 

Eller kanskje de er som han restaurantgjesten som ba om en kopp kald kaffe, servitøren stusset inni seg men kom etter en stund med den ønskede drikken, hvorpå forespørselen lød: "Kan du varme den?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...