Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Hvis jeg lager en tråd hvor jeg spør "Får jeg helseforsikring?".
Så legger jeg til; har en kronisk sykdom, fysisk sykdom, får behandling, arbeidsavklaringspenger, forventet å komme meg ut i arbeid innen 5 år. Kan ikke kureres. 

Så kommer det idioter som vil ha mer informasjon. Hva slags diagnose, hvor ille er det, hvilken lege har du, hvilken kommune holder du til i, hva er adressen din, har du hatt operasjon? hvor mange? hvor på kroppen? hvilken lege opererte deg? hva slags medisiner går du på? hvilken dose? 

Det er så forbaska irriterende!! Jeg ønsker ikke å legge ut hele legejournalen min her på KG! Jeg har ett enkelt spørsmål for faen! 
Hvis jeg unnlater å skrive hel setning om en sykdom, så kommer det bedrevitende inn og sier "Det er ikke mulig! Det er umulig å få den sykdommen to ganger!". 
Jeg korter ned ting for å unnlate å skrive så detaljert om min helse på KG! Så det å skrive "jeg måtte operere to ganger for xxxx syndrom", men "sannheten er", at jeg ble operert på grunn av komplikasjoner på grunn av sykdommen, som kunne ha ført til at jeg mister foten f.eks. Operasjon og sykdom, det er det eneste de trenger å vite! Ikke det en gang, men må jo gi etter når folk beskylder deg for det ene og det andre, fordi du vil helst ikke legge ut om alt og ingenting! 

Jeg blir så forbannet at jeg bare forlater tråden og lar de idiotene herje vilt. 
Hvor fuckings vanskelig er det å skrive "Du har en kronisk sykdom, så nei du ikke få forsikring". eller "les her *legg inn link* så kanskje du får svar". :murvegg: 
Jeg har så lyst til å finne ut hvor disse personen bor, bryte meg inn i hjemmet deres og klaske trynet dere i tastaturet. Jeg blir så forbannet at jeg skjelver! Svar uti fra den informasjonen folk har skrevet, gi faen i å grave og spørre og tro at du vet så mye mer enn andre! 

Anonymkode: 54d98...82d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 12/23/2015 at 21.40, Summers skrev:

Ovenfra og ned komplimenter hvor det skinner gjennom at personen som gir komplimenten føler seg bedre enn deg.

Har du noen eksempler? Jeg lurer på om jeg har fått det samme. "Du er tøff som tørr å gå i sånne artige klær." Hahaha!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 Folk som lar do-døren stå åpen, hver eneste gang de skal på dass.

 Det er faktisk ingen som er interesserte i høre på folk som tisser eller plopper en stor kabel i doskålen!

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli datokjøring i Bergen nå, altså de med skilt som slutter på partall kjører på partallsdager og motsatt for oddetall. Jeg leser kommentarfeltet i Bergens Tidene og der er det noen som presterer å spørre om hva partall og oddetall er. :ohmy: Det var jo noe av det tidligste jeg lærte på skolen og ikke av det vanskeligste å tenke seg til heller. :opplyser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12/27/2015 at 19.14, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg lager en tråd hvor jeg spør "Får jeg helseforsikring?".
Så legger jeg til; har en kronisk sykdom, fysisk sykdom, får behandling, arbeidsavklaringspenger, forventet å komme meg ut i arbeid innen 5 år. Kan ikke kureres. 

Så kommer det idioter som vil ha mer informasjon. Hva slags diagnose, hvor ille er det, hvilken lege har du, hvilken kommune holder du til i, hva er adressen din, har du hatt operasjon? hvor mange? hvor på kroppen? hvilken lege opererte deg? hva slags medisiner går du på? hvilken dose? 

Det er så forbaska irriterende!! Jeg ønsker ikke å legge ut hele legejournalen min her på KG! Jeg har ett enkelt spørsmål for faen! 
Hvis jeg unnlater å skrive hel setning om en sykdom, så kommer det bedrevitende inn og sier "Det er ikke mulig! Det er umulig å få den sykdommen to ganger!". 
Jeg korter ned ting for å unnlate å skrive så detaljert om min helse på KG! Så det å skrive "jeg måtte operere to ganger for xxxx syndrom", men "sannheten er", at jeg ble operert på grunn av komplikasjoner på grunn av sykdommen, som kunne ha ført til at jeg mister foten f.eks. Operasjon og sykdom, det er det eneste de trenger å vite! Ikke det en gang, men må jo gi etter når folk beskylder deg for det ene og det andre, fordi du vil helst ikke legge ut om alt og ingenting! 

Jeg blir så forbannet at jeg bare forlater tråden og lar de idiotene herje vilt. 
Hvor fuckings vanskelig er det å skrive "Du har en kronisk sykdom, så nei du ikke få forsikring". eller "les her *legg inn link* så kanskje du får svar". :murvegg: 
Jeg har så lyst til å finne ut hvor disse personen bor, bryte meg inn i hjemmet deres og klaske trynet dere i tastaturet. Jeg blir så forbannet at jeg skjelver! Svar uti fra den informasjonen folk har skrevet, gi faen i å grave og spørre og tro at du vet så mye mer enn andre! 

Anonymkode: 54d98...82d

Kunne ikke vært mer enig. Folk er så nysgjerrig og skal vite alt. Hvorfor ikke bare svare på spørsmålet?  I nesten alle tråder om NAV, AAP, sykdom osv, så kommer folk med kritikk, folk tror deg ikke osv. Makan!

Anonymkode: 829fb...317

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke vært mer enig. Folk er så nysgjerrig og skal vite alt. Hvorfor ikke bare svare på spørsmålet?  I nesten alle tråder om NAV, AAP, sykdom osv, så kommer folk med kritikk, folk tror deg ikke osv. Makan!

Anonymkode: 829fb...317

Ååå dette er jeg så enig i! Man lager en tråd om at man går på nav og lurer på noe og så kommer alle idiotene fram (Som oftest de samme folka hver gang...) og kritiserer deg og kaller deg snylter osv bla bla bla... Blir forbanna bare av å tenke på det, forbanna idioter som tror vi på nav sitter på cafe og drikker mocha latte og nyter livet hver dag...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en bruker blir pirket borti av mange mobbere i en tråd. Dette skjer nå og jeg bruker alle krefter jeg har på å ikke blande meg inn men det er jævla vanskelig. Fy faen asså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Geno skrev:

Når en bruker blir pirket borti av mange mobbere i en tråd. Dette skjer nå og jeg bruker alle krefter jeg har på å ikke blande meg inn men det er jævla vanskelig. Fy faen asså...

Hvilken tråd? 

Anonymkode: e9851...606

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 27. desember 2015 at 19.14, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg lager en tråd hvor jeg spør "Får jeg helseforsikring?".
Så legger jeg til; har en kronisk sykdom, fysisk sykdom, får behandling, arbeidsavklaringspenger, forventet å komme meg ut i arbeid innen 5 år. Kan ikke kureres. 

Så kommer det idioter som vil ha mer informasjon. Hva slags diagnose, hvor ille er det, hvilken lege har du, hvilken kommune holder du til i, hva er adressen din, har du hatt operasjon? hvor mange? hvor på kroppen? hvilken lege opererte deg? hva slags medisiner går du på? hvilken dose? 

Det er så forbaska irriterende!! Jeg ønsker ikke å legge ut hele legejournalen min her på KG! Jeg har ett enkelt spørsmål for faen! 
Hvis jeg unnlater å skrive hel setning om en sykdom, så kommer det bedrevitende inn og sier "Det er ikke mulig! Det er umulig å få den sykdommen to ganger!". 
Jeg korter ned ting for å unnlate å skrive så detaljert om min helse på KG! Så det å skrive "jeg måtte operere to ganger for xxxx syndrom", men "sannheten er", at jeg ble operert på grunn av komplikasjoner på grunn av sykdommen, som kunne ha ført til at jeg mister foten f.eks. Operasjon og sykdom, det er det eneste de trenger å vite! Ikke det en gang, men må jo gi etter når folk beskylder deg for det ene og det andre, fordi du vil helst ikke legge ut om alt og ingenting! 

Jeg blir så forbannet at jeg bare forlater tråden og lar de idiotene herje vilt. 
Hvor fuckings vanskelig er det å skrive "Du har en kronisk sykdom, så nei du ikke få forsikring". eller "les her *legg inn link* så kanskje du får svar". :murvegg: 
Jeg har så lyst til å finne ut hvor disse personen bor, bryte meg inn i hjemmet deres og klaske trynet dere i tastaturet. Jeg blir så forbannet at jeg skjelver! Svar uti fra den informasjonen folk har skrevet, gi faen i å grave og spørre og tro at du vet så mye mer enn andre! 

Anonymkode: 54d98...82d

Lær deg å bruke Google------> problem løst

Anonymkode: 84d2c...7de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Geno skrev:

Når en bruker blir pirket borti av mange mobbere i en tråd. Dette skjer nå og jeg bruker alle krefter jeg har på å ikke blande meg inn men det er jævla vanskelig. Fy faen asså...

 0g hvorfor gidder du ikke å velge side ?

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lær deg å bruke Google------> problem løst

Anonymkode: 84d2c...7de

Ikke alltid man finner svarene man leter etter på Google. Derfor lager folk tråder her for å få svar på det de lurer på.

Ofte kommer folk med frekke svar enn å faktisk svare på det ts spør.  Ofte består 90 % av tråden bare av sure oppgulp. Huff.

Anonymkode: 829fb...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Geno skrev:

Ååå dette er jeg så enig i! Man lager en tråd om at man går på nav og lurer på noe og så kommer alle idiotene fram (Som oftest de samme folka hver gang...) og kritiserer deg og kaller deg snylter osv bla bla bla... Blir forbanna bare av å tenke på det, forbanna idioter som tror vi på nav sitter på cafe og drikker mocha latte og nyter livet hver dag...

Verste er når folk skriver de har angst og sliter med depresjon. Da kan du banne på at ts blir halshugd. "Ta deg sammen og slutt å klag" er standard svar på KG.

Anonymkode: 829fb...317

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne mennesker som mobber på nett, det går meg på nervene. Er så utrolig mye av det, er jo lett å lirke av seg de ekleste utsagn om andre så lenge man gjemmer seg trygt bak skjermen. Motbydelig er det! Tenk nøye på hva dere skriver her inne på kvinneguiden, aner dere hvor lett det er å finne disse foruminnleggene for barn og ungdom via Google eller?? Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har søkt på noe til skolen, også endt opp på et eller annet forum her inne. De kan faktisk lese og lære her inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treeeeeegeeeeeee folk! Looord! Jeg får mark! De som skal ha en luke på flere km før de kjører inn i rundkjøringer, og de som danner fine rekker av biler bak seg og FREMDELES ikke skjønner at de bør kjøre inn til siden for å slippe andre forbi, og de som bruker førti år på å fiske opp bankkortet ETTER at alle varene er slått inn. Etter nærmere ettertanke tror jeg alle disse tre er én og samme person. 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...