Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Tv-reklame tar virkelig knekken på meg. Expert, Dressmann osv. Fy fa.., det finnes ikke verre. 

Endret av missLynch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fryktelig irriterende med hvordan  Luksusfellen (og lignende programmer) fremstiller hvor "latterlig enkelt" det er å få seg arbeid og mer lønn i dagens samfunn..

Det er folk som ser på slike programmer, hvor deltakerne går på ett møte hos Man Power eller lignende steder. Ett par dager (eller maks ein uke) seinere, så har deltakerne fått enda mer arbeid og mye mer i lønn. Dermed tror jo folk som ser på dette TV-programmet, at dette er en fryktelig enkel måte å få seg jobb på.

Dermed går de ut ifra at man må være nærmest  "evne-veik" hvis man ikke får til å skaffe seg arbeid, minst like kjapt som de folka på Luksusfellen klarer.....

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fremdeles på svar fra Manpower, de skulle kontakte meg innen en uke, var innom et par ganger, det er nå 2-3 år siden. (Venter er vel ikke helt rett siden jeg nå er på tiltak).

Det som irriterer meg mest for øyeblikket er en forsterker som slår seg på igjen når jeg trykker av, gjerne flere ganger på rad. Noen ganger slår den seg av igjen når jeg slår den på også. Men ellers fungerer den perfekt etter 8 år, så kan ikke klage.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- tygging av viss mattype.. 

-folk som stresser og lar det gå utover folk som ikke trenger å stresse. 

-at samboer legger klær på kjøkkengulvet.. Altså.. 

- folk som ikke har respekt for folk som skal gå av toget, og stiger inn som om det er helt tomt. Dytter deg inn igjen og blir kjempe sur fordi du skal av.. 

- når jeg ikke rekker å svare anrop fra mamma og får så DEN sure meldingen på at jeg er for opptatt for å svare min egen mor, for så ringe opp igjen 2-3 ganger uten at hun svarer :sur:

- når kattene har bestemt seg for å gå på kattekassa i det jeg har satt meg ned for å spise. Mister matlysten kjapt. 

- når kassadamen spør meg surt om jeg skal ha pose. Altså, nei, hadde tenkt å bære de trillioner av varer i hendene..  

-Når folk ser ned på mobilen og glemmer fort at du driver og snakker med dem. Det å snakke til veggen er det beste :hjertesmil:...

-når jeg har satt meg ned og funnet den diggeste stillingen på sofaen for så huske at vannglasset jeg skulle ha, fortsatt er på kjøkkenet 😩

-at jeg vil slutte å skrive ned ting som irriterer meg men kommer på flere ting å skrive :fnise:

-Når jeg endelig er ferdig med ukens klesvask for så at samboer kommer med den største haugen av klær jeg noen gang har sett. Altså, hvor var alle de klærne da jeg spurte om han hadde noe som måtte vaskes.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Michelibabas skrev:

 

- når kassadamen spør meg surt om jeg skal ha pose. Altså, nei, hadde tenkt å bære de trillioner av varer i hendene..  

Kunne vært du hadde pose med deg, ikke så lett å se hva du har i veska/jakkelomma/....

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en elektronisk "dings" går i stykker, og jeg må kjøpe ny, men finner ut at den nye ikke har de samme funksjonene som den gamle. Jeg hater forandringer! Muligens et alderdomstegn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Summers skrev:

Kunne vært du hadde pose med deg, ikke så lett å se hva du har i veska/jakkelomma/....

 

 

kassedamen kan fortsatt spørre på en hyggelig måte :) og man skal fortsatt spørre om kunden skal ha pose, det lærte jeg hvertfall da jeg jobbet bak kassen :)

Endret av Michelibabas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Summers skrev:

Kunne vært du hadde pose med deg, ikke så lett å se hva du har i veska/jakkelomma/....

 

 

De fleste har ikke med seg poser på butikken og når man har handlet en haug med mat, da blir det litt teit å spørre surt om man skal ha pose. Har i hvert fall aldri opplevd folk har med seg poser på butikken.

Anonymkode: 829fb...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste har ikke med seg poser på butikken og når man har handlet en haug med mat, da blir det litt teit å spørre surt om man skal ha pose. Har i hvert fall aldri opplevd folk har med seg poser på butikken.

Anonymkode: 829fb...317

Å NÅ KLARER JEG IKKE MER! Sitter bare i kassa på jobben min, og jeg tør påstå at 1 av 4-5 har med seg pose! Og vi kan faktisk ikke vite hvem det er! Dessuten har jeg ikke LOV til å bare "tvinge" folk til å betale for pose uten å spørre. Selvfølgelig skjønner vi dere skal ha pose, men vi MÅ faktisk spørre. Også har vi disse som sparer til ny sportsbil ved å lure til seg pose. But not on my watch! Derfor spør jeg alltid om pose uansett hva de kjøper, for du kan banne på at de spør etter en om jeg ikke spør(på innlysende ting man ikke tar pose på.) og de kundene hører ikke/ignorerer meg når jeg spør, derfor må jeg spørre 2-3 ganger for å få et svar. Den tredje gangen jeg må spørre, så må jeg faktisk heve stemmen og snakke tydeligere, noe som kanskje kan oppfattes som frekt. Om jeg hadde lagt med en hadde jeg fått kjeft for at jeg tvang dem til å betale for pose. 

Jeg spør hyggelig om pose, men jeg klarer faktisk ikke smile/sympati-le når kunder sier "ja selvfølgelig/ellers må du hjelpe meg å bære/har ikke så store lommer blablabla."

Damned if you do, damned if you dont. 

Men så skal det sies at jeg selv møtte på ei kjerring av ei kassedame, typ bygdathrash. Hun scannet inn en vare som var priset ned med lapp som tastes inn manuelt, også sa jeg i fra om det. Hun sa jada, men så ikke ut som at hun gjorde noe. Sa i fra en gang til da hun var ferdig å scanne, og fikk ikke med meg at hun spurte om pose. Hun svare kort og surt "JA." Og sukket, også gaulet hun ut "POSE?!?!?" Fikk meg til å heve øyenbrynene mine hele veien ut :fnise: 

VÆR SÅ SNILL FOLKENS, bare svar "ja" eller "nei" eventuelt hvor mange poser, så blir jeg så glad :hjerte: sure kassedamer er en annen ting, de finnes, og de er kjempeubegagelige å møte på. Men vi andre er mennesker vi også! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to hundene til naboen som bjeffer ustoppelig når de er alene hjemme og av en hver minste lyd ellers. Kan ikke gå forbi døren dems uten at de forpu**e drittbikkjene bjeffer engang. Faen, jeg blir snart sinnsyk av det !! :bond:

Anonymkode: 8d40e...dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, TheUnforgiven skrev:

Å NÅ KLARER JEG IKKE MER! Sitter bare i kassa på jobben min, og jeg tør påstå at 1 av 4-5 har med seg pose! Og vi kan faktisk ikke vite hvem det er! Dessuten har jeg ikke LOV til å bare "tvinge" folk til å betale for pose uten å spørre. Selvfølgelig skjønner vi dere skal ha pose, men vi MÅ faktisk spørre. Også har vi disse som sparer til ny sportsbil ved å lure til seg pose. But not on my watch! Derfor spør jeg alltid om pose uansett hva de kjøper, for du kan banne på at de spør etter en om jeg ikke spør(på innlysende ting man ikke tar pose på.) og de kundene hører ikke/ignorerer meg når jeg spør, derfor må jeg spørre 2-3 ganger for å få et svar. Den tredje gangen jeg må spørre, så må jeg faktisk heve stemmen og snakke tydeligere, noe som kanskje kan oppfattes som frekt. Om jeg hadde lagt med en hadde jeg fått kjeft for at jeg tvang dem til å betale for pose. 

Jeg spør hyggelig om pose, men jeg klarer faktisk ikke smile/sympati-le når kunder sier "ja selvfølgelig/ellers må du hjelpe meg å bære/har ikke så store lommer blablabla."

Damned if you do, damned if you dont. 

Men så skal det sies at jeg selv møtte på ei kjerring av ei kassedame, typ bygdathrash. Hun scannet inn en vare som var priset ned med lapp som tastes inn manuelt, også sa jeg i fra om det. Hun sa jada, men så ikke ut som at hun gjorde noe. Sa i fra en gang til da hun var ferdig å scanne, og fikk ikke med meg at hun spurte om pose. Hun svare kort og surt "JA." Og sukket, også gaulet hun ut "POSE?!?!?" Fikk meg til å heve øyenbrynene mine hele veien ut :fnise: 

VÆR SÅ SNILL FOLKENS, bare svar "ja" eller "nei" eventuelt hvor mange poser, så blir jeg så glad :hjerte: sure kassedamer er en annen ting, de finnes, og de er kjempeubegagelige å møte på. Men vi andre er mennesker vi også! 

Ok, unnskyld da 

Anonymkode: 829fb...317

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.1.2016 at 20.57, sofie777 skrev:

Jeg venter fremdeles på svar fra Manpower, de skulle kontakte meg innen en uke, var innom et par ganger, det er nå 2-3 år siden. (Venter er vel ikke helt rett siden jeg nå er på tiltak).

Det som irriterer meg mest for øyeblikket er en forsterker som slår seg på igjen når jeg trykker av, gjerne flere ganger på rad. Noen ganger slår den seg av igjen når jeg slår den på også. Men ellers fungerer den perfekt etter 8 år, så kan ikke klage.

Det er sikkert bare et spøkelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Michelibabas skrev:

- når kassadamen spør meg surt om jeg skal ha pose. Altså, nei, hadde tenkt å bære de trillioner av varer i hendene..

Det irriterer meg mer at de alltid spør om jeg skal ha kvittering - spesielt i nærbutikken hvor jeg har sagt "nei takk" de siste ti årene...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinstasjonene har vanligvis en stor søyle ved veien hvor de skriver bensin- og dieselprisen slik at bilister ser den. Det har i alle år vært kutyme at bensinprisen står øverst, og dieselprisen står nederst. Nå har noen stasjoner begynt med det jeg mistenker er et rent lokke-prosjekt - nemlig å skrive dieselprisen øverst! Ettersom dieselen alltid er billigere håper de nok at mange bensinbrukere vil ta turen innom i god tro. Kanskje merker de ikke engang at det faktisk er dyrere, og hvis de gjør det så vil nok mange sikkert fylle likevel siden de først står der. Forretningsfolk vil sikkert kalle det smart - jeg kaller det å klusse med folks vaner! :glare:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Haru skrev:

Live is Life med Opus

Den sangen er jo kul :fnise: 

Anonymkode: ed31a...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den sangen er jo kul :fnise: 

Anonymkode: ed31a...174

.......FUUUUUCK hva har du gjort med meg?! Nå hørte jeg på den xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...