Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som er veldig stolt over noe og alltid skal vinkle ting slik at de får nevnt det de er stolte over.

Endret av Summers
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hukommelsen svikter helt og du spør om samme ting du har tidligere fått svar på.. :wallbash:  [Dette gjelder en sak der jeg var i kontakt med X og fikk utfyllende info en tid siden. Nå nylig tok jeg kontakt med Y om liknende sak, fikk svar på spørsmålene, og deretter klarte å spørre om en ting jeg allerede hadde fått svar på fra X.  ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som er opptatt av å sminke seg og kanskje farge håre, shave øyebryn slik at de ser ut som alle andre kvinner og mister det lille de har av "unikhet". Sminke i seg selv gjør at kvinner ser ut som kopier og de utvikler aldri en egen personlighet fordi de skal være som alle andre. Så når folk lurer på hvorfor der ikke er flere kvinnelige ledere, berømte vitenskapsmenn osv så er det fordi kvinnene slutter å vokse i tenårene. Mens gutta bryr seg mindre om å se ut som en kopi av sidemannen, de bryr seg ikke om at hobbyene deres er rare eller sære.

Egentlig merker jeg at KG øker min forakt for kvinner som gruppe (heldigvis er der et fåtall individer i virkeligheten som ikke er sånn).

Anonymkode: 92d09...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Store grupper (ofte tenåringer eller barnefamiier) som tar opp hele fortauet og må av en eller annen grunn gå i sneglefart (bonuspoeng hvis noen av dem røyker)

-folk som heletiden snakker om hvor gøy festing er og hvor mye de eeelsker fylla

-folk som insisterer å skrive på uleselig dialekt

-folk som er overdrevent fiendtlig innstilt mot politisk korrekthet. Joa, man skal få ha sine egne meninger, men personlig ser jeg ingenting galt med at samfunnet blir mer inkluderende.

-folk som tar opp en hel rad med seter på tog/buss, trenger du virkelig å strekke deg så lang du er? (Så en gang en fyr på toget som klarte å ta opp 6 (!!!) seter på egenhånd)

-folk som på død og liv må avbryte foreleseren bare for å komme med en uviktig detalj som liksom skal vise at de kan sååå mye om emnet (hint: noen ganger er det faktisk det store bildet, ikke de små detaljene, som er viktigst!)

-folk som sluker alskens clickbait artikler rå uten å gidde å gjøre et enkelt google søk for å sjekke om det faktisk er sant (har en venninne som kom til meg med store øyne og fortalte at hun aldri mer skulle spise brød fordi hun hadde lest et sted at det egentlig lages av hår...)

-folk som bruker masse smileys midt i setningen

hmm det var vel alt for nå. Finner sikkert noe mer å irritere meg over senere ;)

 

Endret av Jonghyun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man søler flytende stearin på en duk.
Dumme meg som aldri kan lære å være forsiktig når jeg skal blåse ut lys.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 hvis jeg skal skrive ett innlegg her på forumet, og når jeg skal klikke på "send inn svar"-knappen.

 så får jeg opp beskjed "denne nettsiden kan ikke vises"
 dermed må jeg laste opp siden på nytt, samt skrive hele innlegget enda en gang!

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg endelig har klart å få den store kjærligheten LITT ut av hodet og hverdagen begynner å ta en normal form, hvorpå han kommer tafsende inn i livet mitt igjen.

 

Så er det bare å begynne å plastre sammen hjertet igjen.... :sukk: 

Anonymkode: d829b...6c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som svarer frekt på helt kurante spørsmål her på forumet. Jeg tenker på svar av typen "Er du helt dum eller? Kan du ikke google selv?" Meningen med forumet er jo å kunne få hjelp med ting man lurer på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Perelandra skrev:

Folk som svarer frekt på helt kurante spørsmål her på forumet. Jeg tenker på svar av typen "Er du helt dum eller? Kan du ikke google selv?" Meningen med forumet er jo å kunne få hjelp med ting man lurer på.

Åh enig. Irriterende med slike nedlatende svar. Skjønner ikke hva vitsen er. 

Anonymkode: 829fb...317

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Folk som ser ut til å tro at dysleksi ikke eksisterer og vi som har det bare er late og mindre intelligente en alle andre.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som klager over hva slags tv-programmer man har lyst til å se på!

Nærmest hver eneste gang jeg skrur på TV-apparatet, så kommer det en eller annen tulling og setter seg rett ved siden av meg. Utelukkende for å klage hva slags TV-programmer jeg velger å titte på, og at jeg vissnok har en helt elendig smak når det kommer til TV-programmer, musikk og filmer.

 Hvis du ikke liker det som går på TV, så bare pell deg vekk da!
 Er tross alt ingen som tvinger deg til å sitte der med klagingen og sutringen din!!

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk som klager over hva slags tv-programmer man har lyst til å se på!

Nærmest hver eneste gang jeg skrur på TV-apparatet, så kommer det en eller annen tulling og setter seg rett ved siden av meg. Utelukkende for å klage hva slags TV-programmer jeg velger å titte på, og at jeg vissnok har en helt elendig smak når det kommer til TV-programmer, musikk og filmer.

 Hvis du ikke liker det som går på TV, så bare pell deg vekk da!
 Er tross alt ingen som tvinger deg til å sitte der med klagingen og sutringen din!!

Anonymkode: 625e4...0c5

Ja det er irriterende. Det som også er irriterende er folk som forlanger at en tv serie skal bli kansellert fordi de ikke liker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, Hummels2 skrev:

 

Alle betaler lisens så vi har faktisk rett til å klage på drittprogrammer som folk velger å se på. Det er mange idioter der ute som er skyld i at tore på spore får sendetid midt på lørdagskvelden 

 

Vet du hva jeg gjør når det er noe på tv som jeg ikke liker. Jeg skifter kanal eller så skrur jeg av tven. ok om du bor sammen med andre så er kanskje ikke det så lett. Men da kan du alltids ta å lese en bok eller gjøre noe annet. Jeg kan godt forklare deg hvordan du gjør dette. Det å skru av tven eller skifte kanal eller hvordan du kan la være å se på ting du ikke liker.

Vil du at jeg skal forklare deg hvordan man skifter kanal eller skrur av tven når det er noe du ikke liker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hummels2 skrev:

 

Alle betaler lisens så vi har faktisk rett til å klage på drittprogrammer som folk velger å se på. Det er mange idioter der ute som er skyld i at tore på spore får sendetid midt på lørdagskvelden 

Jeg er heller ikke interessert i å se på Tore på Sporet eller andre dritt-programmer som går på TV.

Men jeg setter meg ikke rett ved siden av de som faktisk (av en eller annen  merkelig grunn) faktisk har lyst til å se på dette tullet. Jeg sitter heller ikke og klager (eller sutrer) over hvor elendig jeg mener at dette TV-programmet er. Men dersom noen ikke er interessert i ett TV-program, så kan de bare gå sin vei eller finne på noe annet å gjøre.

Det er liksom ingenting som tvinger dem til å se på dette tullet, og all klagingen  angående hvor elendig film-smak man har er også fullstendig unødvendig. I alle fall i mine øyne!  :angry:

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...