Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

er ikke den diskusjonen angående kari og diverse snart over? hun har jo sagt unnskyld. 

Anonymkode: 12ccc...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Den 11.2.2016 at 16.54, AnonymBruker skrev:

Syns selv det er verre med de som avslutter setninger med "ler", "smiler" osv 

Anonymkode: 14704...2cf

Enig! Hva ER det for noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Tullinger som mener at de liksom er mer verdt enn alle andre...

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

er ikke den diskusjonen angående kari og diverse snart over? hun har jo sagt unnskyld. 

Anonymkode: 12ccc...cc2

Hvilken diskusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som går sakte og flere i bredden på kjøpesenter så jeg ikke kommer forbi. Og det skjer ofte!!!

Anonymkode: d7ea6...46a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min.. Som jeg var så dum å gifte meg med, og han er et naut!! Jeg hadde bare så stort håp, men den gang ei.. Og her sitter jeg med en tulling!! 

Anonymkode: 8b98a...603

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man oppretter en tråd her som anonym, så er det en som anklager deg for å være troll. F.eks, "du lurer ikke meg ts. Jeg kjenner igjen skrivestilen din og vet hvem du er. Du lager trolletråder hele tiden" 

:rolleyes: For flere brukere kan ikke ha noe av den samme skrivestilen og 2 ulike brukere kan ikke opprette tråd om samme tema? 

Anonymkode: 829fb...317

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min.. Som jeg var så dum å gifte meg med, og han er et naut!! Jeg hadde bare så stort håp, men den gang ei.. Og her sitter jeg med en tulling!! 

Anonymkode: 8b98a...603

Du vet at skilsmisse er en mulighet ikke sant ?

Anonymkode: 683f1...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Folk som blar gjennom absolutt ALT dem får av reklamer i posten, og så leser dem høyt gjennom ALT som står der. Både hva slags produkt som er avertert, eventuelle størrelser eller andre spesifikasjoner som står der + pris. På hvert eneste produkt, i alle reklamene de får!

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den evige "menn er slik og kvinner er slik"-debatten. Der man blir beskyldt for at man er slik eller slik, mener ditt og datt på bakgrunn av hvilket kjønn man tilhører. "Dere mener jo at.." Nei, vi mener ingenting, jeg mener, og den meningen er ikke basert på en kollektiv avgjørelse av alle som har samme kjønn som meg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg over at jeg er så fantastisk flink til å prokastinere! Stadig lover jeg meg selv at nå skal det bli slutt på all somlinga, men det varer ikke lenge så et det i gang igjen. Skjerp deg Perelandra!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Perelandra skrev:

Jeg irriterer meg over at jeg er så fantastisk flink til å prokastinere! Stadig lover jeg meg selv at nå skal det bli slutt på all somlinga, men det varer ikke lenge så et det i gang igjen. Skjerp deg Perelandra!

Der er vi to! Jeg pleier å skylde på kattene. Man kan jo ikke reise seg og sette på klesvask og sånt når man har en sovende og fredelig liten engel av en puselusk liggende på fanget! :rodmer: Det gååååår bare ikke det. :pasha:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:

Der er vi to! Jeg pleier å skylde på kattene. Man kan jo ikke reise seg og sette på klesvask og sånt når man har en sovende og fredelig liten engel av en puselusk liggende på fanget! :rodmer: Det gååååår bare ikke det. :pasha:

Klart kattene skal ha førsteprioritet! g010.gif

Egentlig skulle jeg ha betalt to regninger i dag, men i stedet for sitter jeg her på Kvinneguiden. Heldigvis har jeg automatisk trekk på de fleste faste utgiftene, ellers hadde det bare blitt rot med økonomien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Perelandra skrev:

Klart kattene skal ha førsteprioritet! g010.gif

Egentlig skulle jeg ha betalt to regninger i dag, men i stedet for sitter jeg her på Kvinneguiden. Heldigvis har jeg automatisk trekk på de fleste faste utgiftene, ellers hadde det bare blitt rot med økonomien.

Helt klart! Har ikke hjerte til å reise meg når det ligger malende, små puser på fanget mitt. :) 

Kjenner til den med regningene. Hater å betale regninger, mye morsommere å sitte og fjase på kåge! :) Har avtalegiro på alt jeg kan få det på jeg og. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Aegon Targaryen skrev:

 Folk som omtaler kjæledyrene sine som ungen min, Eller seg selv som mor eller far til sitt kjæledyr.

 Enkelte mennesker har (av litt forskjellige årsaker) ikke muligheten til å få barn.

 Dermed blir jo kjæledyret som ett slags barn...  :)

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...