Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
9 minutter siden, Dr. Cid skrev:

At det skal bli gjort så mye stas og styr ut av en kjendis sin bursdag...

Eller at når en kjendis dør så oppfører alle seg som at de kjente personen personlig. De innbiller seg fordi de hørte på musikken eller så filmer\serier som kjendisen var med i at de kjenner han eller hun personlig. Noe de selvsagt ikke gjør.

Men det irriterer meg når de oppfører seg som at de gjør det.  Også blir de fornærmet når man sier til dem at de faktisk ikke kjenner kjendisen og at det er idiotisk og sørge over en person som ikke en gang viste at du eksisterte,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg finner fine klesplagg på Finn, så er de alltid i størrelse S eller XS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alle nettavisene som skriver artikkel etter artikkel etter  artikkel etter artikkel om hvilke politiske partier i Norge, som har gått ett par prosent frem eller tilbake de siste par dagene eller ukene.

Dette er faktisk veldig lite interessant (eller nyttig informasjon) ettersom det fremdeles er så mange måneder igjen til det neste stortingsvalget.

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på kg som ikke svarer på det de blir spurt om men bare skriver noe som ikke har noe med spørsmålet å gjøre. 

Anonymkode: 683f1...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoistiske mennesker som KUN tenker på seg selv og ikke bryr seg om andre. Det er meg meg meg meeeeeg hele tiden. :rolleyes:

Anonymkode: 829fb...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
19 minutter siden, Maiblom skrev:

At jeg aldri får svar på hva meningen med livet er. DET irriterer meg veldig...

 

Meningen med livet er..................................

Spoiler

42

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle venninner man ikke har snakket med på 10 år som plutselig ringer deg og sier de har blitt Forever Living-, Tupperware-, Herbalife-, Mary Kay-konsulent, og det bare hadde vært SÅÅÅÅÅ gøy om jeg kunne ha latt dem hatt et party hjemme hos meg.

Jeg svarer høflig nei takk, men innerst inne har jeg lyst til å be dem fise i en gassbrenner :kjempesinna:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en utrolig selvsentrert venninne som KUN snakker om seg og sitt hele tiden. Hun har null interesse for andre med mindre det er baksnakking, og hun klarer ikke å tenke/gjøre noe selv. Utrolig slitsomt rett og slett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Dunkel skrev:

Har en utrolig selvsentrert venninne som KUN snakker om seg og sitt hele tiden. Hun har null interesse for andre med mindre det er baksnakking, og hun klarer ikke å tenke/gjøre noe selv. Utrolig slitsomt rett og slett. 

Enig. Slike mennesker får jeg helt fnatt av! 

Anonymkode: 829fb...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kverulerende og politisk korrekte idioter, som er fullstendig ute av stand til å se lenge enn sin egen nesetipp...

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
6 timer siden, Dunkel skrev:

Har en utrolig selvsentrert venninne som KUN snakker om seg og sitt hele tiden. 

Jeg har en Grand Onkel som er slik. Ja det er gnaske irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrythalser

Folk som tar æren for noe andre har gjort

Kjempekram, blaut og tung snø. Liker puddersnø, men den kramme dritten klarer jeg meg fint uten. Gimegvårnådetermarsforfaen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som absolutt skal først AV buss/tbane osv. som når de kommer ut subber avgårde - gjerne etter å ha stått noen sekunder rett utenfor døra og tenkt seg litt om......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...