Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

 

 At det ikke sendes noen fleire nye episoder av TV-serien NCIS.

 Det sendes bare noen idiotiske spin-off greier, som ikke rekker den opprinnelige NCIS-serien opp til ankelen en gang....

 :sur:

Anonymkode: 625e4...0c5

Ser ikke noe sted at NCIS har sluttet. De har en episode til denne sesongen (sesong 13) og tar seg så en juleferie, men de er tilbake på nyåret regner jeg med. Personlig liker jeg både Los Angeles og New Orleans veldig godt. De har andre kvaliteter enn hovedserien, men samme følelsen totalt sett med humor og alvor på de riktige tidspunktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 Jeg har fremdeles til gode å se en eller annen spin off-serie som faktisk er noe bedre enn den originale serien....

 

 

 

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er temmelig irriterende at norske journalister og TV-reportere bare gidder å skrive om (for eksempel) ein sport / idrett, dersom en eller annen nordmann er innvolvert...

For eksempel ishockey eller NHL. De eneste gangene norske nettaviser skriver eller snakker om dette er dersom Mads Zuccarello (eller hva han nå heter) har gjort ett eller annet. Men det er aldri noen som gidder å skrive en eneste bokstav, dersom noen andre ishockey-spillere har fått til ett eller annet. Selv om deres prestasjoner er langt større enn det noen nordmenn har klart å få til noensinne....

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Jeg har fremdeles til gode å se en eller annen spin off-serie som faktisk er noe bedre enn den originale serien....

 

 

 

Anonymkode: 625e4...0c5

Better Call Saul er ganske så nærme!

Anonymkode: ba278...9b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg ble så sint i dag at jeg skalv. 

Står i kassen for å betale. Der er det en som er nyansatt og trenger en del hjelp. Slit litt med å taste inn frukt og grønt, køen blir lengre og lengre. 
Fult kaos på dagens verste time. Altså midt i rushtiden. 

Så står den en gjøk av en tulling bak og uffer og banner lavt. Han tar så å kjefter guttungen full!! Hva faen! Det er ikke ofte jeg tørr å si imot godt voksne mannfolk, men i dag klarte jeg ikke å holde meg unna. 
Makan til mannskit skal man lete lenge etter. 

Folk som ikke tar hensyn til andre folk har jeg svært lite tilovers for! 
Han gutten var ny, dette er nærbutikken og man merker jo fort om det kommer en ny ansatt eller ei. 
Det å stå å rope "lær deg jobben din" er høyst unødvendig, for det er jo det han gjør!!! 
Det sto en annen ansatt rett bak han og forklarte han hva han skulle gjøre. Hvordan han fjernet en vare som ble slått inn feil etc. På sin første arbeidsdag så er det jo normalt at ting tar litt tid, at man gjør litt feil osv. 

Slike folk takler jeg bare ikke. 
Jeg er ikke den mest tålmodige personen på jord. Men når det kommer til nye ansatte og folk som tydelig er ny i jobben, de har jeg tålmodighet til. Møtte på ei ny ei på kinoen i går også. Tok litt lengre tid enn til vanlig, men det gjør meg ingenting. Da også sto små skitunger fra en annen verden å snakket dritt om hun stakkars jenta som tydelig var ny. 
Hva feiler det folk?! :bond: 
Er det bare jeg som overreagerer her? To dager på rad møter jeg noen som er fersk i jobben sin, også er det andre folk som snakker dritt om de, uffer og kjefter fordi ting tar litt tid. 

Nei,du overreagerer ikke. Alle har vært ny en gang,men det er det mange som glemmer tydeligvis. Uansett flott at du sa ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite inkluderede mennesker. Jeg er med i et gruppeprosjekt, og to av de i gruppen har tydeligvis bestemt seg for å kun holde seg sammen de to og ikke inkludere resten. Dette prosjektet krever planlegging innad i hele gruppen, og det blir bare rot når noen velger å kjøre sitt eget løp. 

Anonymkode: 40b2b...5e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som ikke må jobbe for en attraktiv kropp, men har den naturlig.

Anonymkode: aed2f...1ec

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver................setninger med lange...........punktum (og...,.,,...,. komma) på helt..................unaturlige plasser. Det...............er ganske..................vanskelig å ...................lese.Som regel..............mangler også mellomrom..................etter riktig................punktum.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarfeltet på ''lik og del'' innlegg på FB. Der det står at man skal like, dele og kommentere med f.eks navnet sitt. Da skal du skrive navnet ditt, og ikke hele den triste livshistorien din!!! ''Jeg har så dårlig råd, katta døde forrige uke, mannen har hemoroider, så jeg trenger virkelig et nytt vaffeljern''.

Noen steder står det at man skal kommentere hvorfor man ønsker seg slik og slik, og da er det jo for så vidt greit, men er det virkelig nødvendig?
Kan sikkert bli en helt kurrant countrysang, men ha litt filter på hva dere deler i offentlige kommentarfelt 'a folkens.

Anonymkode: fb9ca...2cb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venner på facebook som er med i hver eneste konkurranse og som deler disse konkurransene flittig videre uten å sjekke om det faktisk er ekte. Når Norwegian er feilstavet og de kun har 400 likes på siden er nok ikke sjansen stor for at du kommer til å vinne flybilletter.

Nå ser det ut som noen har informert henne om at siden er falsk så hun har slettet innlegget. Og erstattet det med en ny konkurranse fra en fake Emirates side...:murvegg::murvegg:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver "Likt og delt" i kommentarfeltet (forsåvidt også folk som liker og deler i det store og det hele) KOMMENTARER SOM ER RELEVANTE FOR MEG BLIR DERFOR UMULIG Å FINNE

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting til som irriterer meg, TREGE FOLK! 
Jeg har ventet i 3 uker på svar på en veldig viktig prøve. Altså kreft eller ikke kreft, men sykehuset bruker jævlig lang tid, uten å gi meg info. En slik prøve tar vanligvis i underkant av 1 uke. Ringte og purret etter 1 uke, men ingen svar. 2 uker på overtid, ingen svar. 

Anonymkode: 54d98...82d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver "Likt og delt" i kommentarfeltet (forsåvidt også folk som liker og deler i det store og det hele) KOMMENTARER SOM ER RELEVANTE FOR MEG BLIR DERFOR UMULIG Å FINNE

Jeg vet!!

For ikke å snakke om de som bruker kommentarfeltet til å tagge alle vennene sine, så man må scrolle gjennom navn i hundre år for å se relevante kommentarer. :dry:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...