Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest The damned

Folk som mener at jeg ikke trener hardt nok og lenge nok.

Altså jeg er nybegynner og har begynt å jogge. Da tenker jeg at det er bedre å ikke gå så hardt ut med en gang. Kroppen må jo venne seg til det.

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Det irriterer meg noe grenseløst at jeg kan tilbringe maaange timer med å tegne/designe et strikkeplagg, strikke prøvelapper, regne ut størrelser, finne riktig garn, finne passende teknikker osv., MEN når jeg endelig skal begynne, blir jeg fullstendig overrumplet av tvilen og usikkerheten rundt mine egne idèer og strikkeferdigheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som mener at jeg ikke trener hardt nok og lenge nok.

Altså jeg er nybegynner og har begynt å jogge. Da tenker jeg at det er bedre å ikke gå så hardt ut med en gang. Kroppen må jo venne seg til det.

Enig med deg. Har hørt utallige ganger fra gjerne menn i midtlivskrisa at det at jeg har syklet 1-2 mil ikke kan kalles sykling engang...man må visst sykle oslo-tromsø for at det skal bli sett på som trening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som klager over ting de kan gjøre noe med..."buhuuu jeg er så feit,buhuuu jeg vil gå i normale klær"ja,så slutt å ete som en gris da og løft på ræva i ny og ne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg når enkelte ikke forstår at det finnes sykdommer som gjør at man ikke bare kan løfte på rumpen og slanke seg. Noen klarer ikke gå ut døren, noen klarer å gjøre det viktigste som å handle mat og sånn, men er dødstrøtt etterpå, og så videre. Det finnes ekstremt mange forskjellige grunner til at folk er den størrelsen de er og de har lov til å ønske seg tynnere de også, selv om det er en uoppnåelig drøm.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg når enkelte ikke forstår at det finnes sykdommer som gjør at man ikke bare kan løfte på rumpen og slanke seg. Noen klarer ikke gå ut døren, noen klarer å gjøre det viktigste som å handle mat og sånn, men er dødstrøtt etterpå, og så videre. Det finnes ekstremt mange forskjellige grunner til at folk er den størrelsen de er og de har lov til å ønske seg tynnere de også, selv om det er en uoppnåelig drøm.

 

Dette er vel ikke normalen.

 

ALLE jeg kjenner som er over normalvektige spiser usunt eller har en frivillig stillesittende hverdag.

 

Heldigvis ikke alle som klager da, men de som klager mest er ofte også de feiteste. Men burger med pomfri og milkshake skal de ha når vi treffes for å spise -lunsj! Gjerne et dessertalternativ også. Vi går ikke på Burger King heller, så der vi pleier å møtes kunne disse folka lett ha valgt noe annet. Men neiiida. Lurer på om disse folka vet at de inntar over halvparten, om ikke mer, av sitt daglige anbefalte inntak av kalorier under denne lunsjen. Tror ikke det, da de gjerne skal hjem å spise middag senere. Det blir kalorioverskudd av sånt!

 

Har også en i nærmeste familie som klagde over at hun var så stor. Hun kunne ikke skjønne hvorfor. 

Så var jeg utenfor byen en dag og skulle i butikken. Hvem tror du hamstret godteri for over 1200 kroner (!!) på 10-kroners marked!? Hun prøvde tydeligvis å skjule sine vaner, kjørte langt for å handle søpla. Hun virket sunn i matveien, så jeg skal innrømme at jeg selv lurte på hvorfor hun var så feit... Men ingen normalvektige folk kjøper melkerull, toppris, krokanrull, mandelstang og ostepop for over 1200,-! Og om de kjøper så mye, så er de iallefall flinke til å holde seg fra å spise opp alt første uka...

 

Mange feite tror gjerne at deres kaloriinntak er normalt. Det er oftest der feilen ligger tror jeg. "Bare en sjokolade", "bare en liten porsjon til". 

 

Og disse folka irriterer meg.

 

Den siste prosenten som faktisk er overvektige pga sykdom, de kan jeg sympatisere med. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Folk som alltid skal sutre og klage over ille dem har det, men dem gidder aldri å løfte en finger for å gjøre sin egen situasjon noe bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som alltid er negative, og ikke klarer å trekke ut det positive også. Folk som tenker altfor svart/hvitt. Folk som alltid skal prate, som ikke takler stillhet. Folk som alltid poster det de gjør, på Facebook/snap/insta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite riddere. Spesielt når de mobber andre menn for å få kreds blant damene.

 

Mann.



Anonymous poster hash: aed2f...1ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Folk som baksnakker og slenger mest mulig dritt om alle andre. Deretter presterer dem faktisk å bli irriterte og grinete hvis dem som blir baksnakket tilfeldigvis overhører hva baksnakkerne sier om dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Åh, jeg blir så irritert når alt i vaskemaskinen har samlet seg inne i det ene dynetrekket! Må slite den svære klumpen ut av maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som slenger søppel ut av bilvinduet. En gang da mamma og jeg var på harrytur fikk vi en halv biffsnadder rett i frontruta. Ekkelt.

Folk som plukker opp bikkjedritt i hundedrittposer og bare lar posen ligge der på fortauet/stien. :bond: Masse av det på naturstiene der jeg bor til tross for at det er søppelkasser overalt der. Da er det bedre å bare la driten ligge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordet "mammahjerte". Aaaaaahhhhhhh!

 

Det heter empati, å kunne sette seg inn i andre sine følelser og opplevelser. Du er ikke spesielt empatisk bare fordi du er mor.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

At noen har akkurat trukket over 10000 kroner fra kortet mitt slik jeg har blitt utsatt for kort svindel. Hva faen feiler det visse folk? Livet er ikke rettferdig asså...

 

Jeg har alltid visst at jeg ikke kan stole på banken og dette beviser det, fra og med nå så vil jeg ta ut alt jeg har av penger så fort dem kommer inn og lagre dem hjemme der ingen nett banditter kan stjele dem...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

At noen har akkurat trukket over 10000 kroner fra kortet mitt slik jeg har blitt utsatt for kort svindel. Hva faen feiler det visse folk? Livet er ikke rettferdig asså...

 

Jeg har alltid visst at jeg ikke kan stole på banken og dette beviser det, fra og med nå så vil jeg ta ut alt jeg har av penger så fort dem kommer inn og lagre dem hjemme der ingen nett banditter kan stjele dem...

 

Hva om noen bryter seg inn i hjemmet ditt, og rapper alle pengene dine? Hvis du faktisk har blitt utsatt for kort-svindel, så er vel dette noe du bør ta opp med banken din og politiet?

 

Kanskje du kan få tilbake på forsikringen eller banken dekker tapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Har snakket med banken og jeg skal fylle ut noen skjema, og i morgen når det vises på nettbanken min hvem/hva som trakk pengene. Jeg er spent på hvilken tjeneste eller person det er som har svindlet meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommer med tomme påstander og renspikra tullball når folk ikke er enige med dem...

 

 Har du sett deg selv i speilet, i det siste ?

 

Anonymous poster hash: 625e4...0c5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...