Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

Folk som bruker smilies for å latterlige gjøres andres meninger her på forumet irriterer meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stirrer olmt på flyvertinnen mens de knepper av seg sikkerhetsbeltet på flyet før flyet har stoppet og lampen slukket. Dette er gjerne menn godt oppe i femtiåra som slett ikke skal fortelles hva de skal og ikke skal gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grenseløst over nettsider som har egenreklamer eller andre "morsomme" ting som er på siden av det jeg leser nedover, men som følger siden nedover (klønete forklart). Som regel holder det ikke tritt med det jeg leser, så det hopper nedover og skaper uro for øyet som bare vil lese teksten eller se på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som lager "nå sletter jeg meg"-tråder her inne.

Bare må ha oppmerksomhet og håper at mange kommer til å skrive:"nei,ikke slett deg!"

Så sletter de seg ikke,men bare måtte lage litt drama.

Anonymous poster hash: 64ffb...899

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mødre som trur de er bedre enn alle andre! legger godt merke til dem på facebook grupper !



Anonymous poster hash: 47743...095
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tvinger seg inn i bussen FØR folk har gått av. Sånne folk har jo ingen oppdragelse. Hva med å VENTE noen sekunder. Køkultur, noen?

 

Folk som står i veien slik at folk ikke får brukt høyresiden for å gå i rulletrapp. Står du, SKAL man stå til venstre! Ikke okkupere både venstre og høyresiden. 

 

Skulle vært skuddpremie på sånne fehoder.



Anonymous poster hash: a2676...5a5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som spoiler for andre...

 

 Er du irritert på grunn av det som skjedde i den Hotell Cæsar-tråden ?

 Det står faktisk klart og tydelig at "her spoiles det som spoiles kan!!!"

Anonymous poster hash: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Nei. Bare tenker generelt når folk med vilje spoiler fordi dem vet det vil ødelegge spenningen for de andre :) Det i den tråden var bare en misforståelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Folk som står i veien slik at folk ikke får brukt høyresiden for å gå i rulletrapp. Står du, SKAL man stå til venstre! Ikke okkupere både venstre og høyresiden. 

 

Skulle vært skuddpremie på sånne fehoder.

Anonymous poster hash: a2676...5a5

 

 

Eller som det står på nærmeste kjøpesenter: Stå til høyre, gå til venstre. Men det er nok av fehoder som ikke kan lese også!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklister på bilveien gjør meg irritert. Er det trening dere er ute etter, så kan dere sykle i terreng eventuelt sykle på sykkelstier.

Det verste er de som ikke en gang gidder å sykle til siden i busskommer og sånt. Regner med at det "ødelegger tiden deres" eller at de mister flyten, men det må jo være ulovlig?

Jeg blir ihvertfall veldig irritert av å kjøre lenge bak syklister, og selvom jeg klarer å beherske meg i evigheter er det jo ikke alle som gidder. Det skaper mange nestenulykker (og sikkert ulykker) når folk kjører forbi på uoversiktlige veier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Eller som det står på nærmeste kjøpesenter: Stå til høyre, gå til venstre. Men det er nok av fehoder som ikke kan lese også!!

Merkelig at du er så irritert når det står i signaturen din "Vær alltid glad!!"

 

Beklager, men denne formaningen går meg faktisk litt på nervene hver gang jeg ser den. Blir generelt irritert over folk som krever 100% glede/lykke/optimisme av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elendig ferievær, nå som jeg bare har tre små uker ferie :sukk:

En viss KG-bruker som gulper opp tråder gang på gang på gang om samme tema, bare med ulik trådtittel. Ubegripelig at moddene ikke griper inn pga ensidig meningspåvirkning.

At jeg aldri vinner flere millioner i Lotto.



Anonymous poster hash: e26dc...639
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som snakker om ting dem ikke vet noe om...

Da tror jeg du skal finne en annen hobby enn å sitte på kg, for her gjør ikke folk annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...