Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

- Folk som ikke vasker hendene etter de har vært på toalettet

- Folk som ikke vasker hendene før de lager mat

- Smatting og spiselyder

- Feil bruk av "i forhold til" (spes de som sier det i annenhver setning)

- Barnevognsmafiaen (i alle fall når de dekker hele fortauet og går saktere enn en snegle)

- Å komme hjem fra butikken og oppdage at man har kjøpt mat som er gått ut på dato

- Alle insekter

- JAVA

- Rasister

- Å se videosnutter hvor reklamene i starten er lengre enn selve innholdet

- TV-serien "2 broke girls"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan irriterer Java deg? Det er et viktig programvare for pcer

Folk som hetser andre

Anonymous poster hash: d10c9...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan irriterer Java deg? Det er et viktig programvare for pcer

Folk som hetser andre

Anonymous poster hash: d10c9...4e0

Stort sett av samme grunner som beskrevet i linken nedenfor.

http://m.tu.no/it/2014/09/09/tus-lesere-har-talt-dette-er-de-mest-irriterende-programmene

Ting kan være irriterende selv om de er aldri så viktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumenere som slipper unna med det meste.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slipper de unna med?

Rasisme

 

Ringer politiet for å anmelde seksuell trakassering/overgrep, deres svar: "Det er dessverre ingenting vi kan gjøre med den saken, det er ikke vits å legge inn en anmeldelse, men vi skal ta en kikk i området" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker evigheter på å svare på mail, og når de først svarer er det enten goddagmann økseskaft-svar, eller de svarer bare på deler av det man spør om. Så må man be dem klarifisere, og vente enda en uke på svar... 



Anonymous poster hash: 88084...447
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Det er jeg faktisk helt enig i ab. Har opplevd det så mange ganger, det er så irriterendes!

Jeg er irritert fordi tv 2 ikke svarer på mail fra meg mer når jeg spør om ting uansett hvor mye jeg maser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bare svarer på deler av det man spør om er utrolig irriterende ja. Føler meg så dum når jeg må spørre om det samme igjen og igjen. Masete..

 

Når man kjøper en pose med forskjellige biter godteri, twist f.eks. fordi man liker en av bitene spesielt godt. Så er det alltid overvekt av alt det andre, men bare noen få av de som er grunnen til at man kjøpte posen.

 

Når man leser samme side i en bok gang på gang.

 

Når man spiser noe, og har en bit igjen. Eller vet man har en igjen av noe i skapet eller kjøleskapet. Også får man ikke spist den alikevel. F.eks om du har en bit igjen av brødskiven, går på kjøkkenet for å hente drikke, og når du kommer tilbake har katten spist den. Eller du har ett stykke kake i kjøleskapet som du gleder deg til å spise, men når du tar det ut ser du at den har blitt gammel, og kan ikke spise den alikevel.

 

Når du har gledet deg og forberedt deg til å dra på stranda, og når du kommer dit er det overskyet eller begynner å regne.

 

Folk som ikke sier hei tilbake. Og folk som skuler stygt på deg uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Folk som bruker evigheter på å svare på mail, og når de først svarer er det enten goddagmann økseskaft-svar, eller de svarer bare på deler av det man spør om. Så må man be dem klarifisere, og vente enda en uke på svar... 

Anonymous poster hash: 88084...447

 

 

hehehe. Evig problem på jobben min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syklister på bilveien gjør meg irritert. Er det trening dere er ute etter, så kan dere sykle i terreng eventuelt sykle på sykkelstier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dem ikke viser Home and Away pågrunn av tour de france...

Se det på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syklister på bilveien gjør meg irritert. Er det trening dere er ute etter, så kan dere sykle i terreng eventuelt sykle på sykkelstier.

Spesielt hvis det er gangfelt rett ved siden av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...