Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spesielt hvis det er gangfelt rett ved siden av!

Eh, man skal ikke sykle på gangfeltet. Det er hvertfall irriterende. Ting på hjul hører hjemme på veien.

Anonymous poster hash: 6a0bb...739

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å sykle på fortauet men det er noen våghalser som sykler på veien

Det er ikke meningen at man skal sykle der, det er for myke gående trafikanter. Man skal trille sykkelen ved siden av seg der. Man sykler på veien, men da innenfor den hvite stripen.

Anonymous poster hash: 6a0bb...739

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som nynner i et sett.

Høylydte folk

Sånne som må rakke ned på andre for å liksom føle seg bedre selv

Folk som snakker om sykdommer i et sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Det er ikke meningen at man skal sykle der, det er for myke gående trafikanter. Man skal trille sykkelen ved siden av seg der. Man sykler på veien, men da innenfor den hvite stripen. Anonymous poster hash: 6a0bb...739

Dummeste jeg har hørt. Jeg kommer aldri til å sykle på veien, det er farlig og det er folk som blir påkjørt. Alle jeg ser sykle sykler på fortauet så ja
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg tør ikke sykle på veien. Hvis det er mange folk på fortauet, så leier jeg sykkelen og tar alltid hensyn. Trikkelinjene er også alt for langt inntil fortautet til at det er trygt å sykle på veien.

 

Irriterer meg over folk som irriterer seg over syklister uansett hva vi gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt. Jeg kommer aldri til å sykle på veien, det er farlig og det er folk som blir påkjørt. Alle jeg ser sykle sykler på fortauet så ja

Skal du gå på fotgjengerfeltet, så får du gå på fotene dine. Da triller du sykkelen. Er du for redd for å sykle der hvor sykkelen skal være, så får du heller ta med sykkelen i skogen eller noe. Fortauet er for fotgjengere.. Jeg sykler ikke ved veien selv, men kunne ikke falle meg inn å sykle på fortauet.

Anonymous poster hash: 6a0bb...739

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboer generelt. Og naboer med alkoholproblemer spesielt. Gleder meg til to uker på hytta med to kilometer til nærmeste nabo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke meningen at man skal sykle der, det er for myke gående trafikanter. Man skal trille sykkelen ved siden av seg der. Man sykler på veien, men da innenfor den hvite stripen.

Anonymous poster hash: 6a0bb...739

http://www.tryggtrafikk.no/tema/sykkel-og-sykkelhjelm/sykkelregler/

Dere har forsåvidt rett begge to, men fortauet er først og fremst for fotgjengere, ja. Det plagsomme (og farlige) er syklister som ikke følger reglene. Har flere ganger sett syklister komme susende nedover fortauet i Bogstadveien (Oslo), når det er fullt av folk der - deriblant barn. Det er IKKE ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som avsporer tråder og ikke heller lager en egen tråd. 



Anonymous poster hash: 88084...447
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har en bekjent i tjue-årene, som fremdeles bor hjemme hos foreldrene sine. Enkelte dager arbeider moren hans veldig lange dager, fra åtte eller ni om morgenen - og til åtte eller ni om kvelden. Når hun kommer hjem – sliten og trøtt om kvelden etter en veldig lang arbeidsdag – så vil sønnen at moren hans absolutt skal lage f.eks. pannekaker eller bløtkake til ham. Han er på vei til å få seg en høyere utdannelse, og får med seg en del forelesninger over internett. Ellers går han hjemme heile dagen, men han gidder ikke å fikse seg noe særlig mat eller noe selv. Det er jo selvfølgelig langt mer praktisk (og lettvint) å få noen andre til å gjøre slike ting for ham....



Anonymous poster hash: 625e4...0c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg har en bekjent i tjue-årene, som fremdeles bor hjemme hos foreldrene sine. Enkelte dager arbeider moren hans veldig lange dager, fra åtte eller ni om morgenen - og til åtte eller ni om kvelden. Når hun kommer hjem – sliten og trøtt om kvelden etter en veldig lang arbeidsdag – så vil sønnen at moren hans absolutt skal lage f.eks. pannekaker eller bløtkake til ham. Han er på vei til å få seg en høyere utdannelse, og får med seg en del forelesninger over internett. Ellers går han hjemme heile dagen, men han gidder ikke å fikse seg noe særlig mat eller noe selv. Det er jo selvfølgelig langt mer praktisk (og lettvint) å få noen andre til å gjøre slike ting for ham....

Anonymous poster hash: 625e4...0c5

 

 

Fyren kommer til å gå på et lei smell, den dagen han flytter hjemmefra og skal finne ut av ting og tang.

 

Sånne type mennesker kalles åtsel-etere. Og irriterer meg også. Noe så inn i hampen.

Anonymous poster hash: a2676...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...