Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Når noen presenterer seg som "Mann" og "Kone" uten å være gift. Skal du bruke de titlene der, ta å gift deg først. Blir så latterlig å vanne ut alt av begreper.

Jeg sier iblant "mannen" om samboeren min. Det er fordi han ikke er en gutt, han er en mann. Ville ikke falle meg inn å kalle han ektemann før vi er gift da.

Anonymous poster hash: 6a0bb...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier iblant "mannen" om samboeren min. Det er fordi han ikke er en gutt, han er en mann. Ville ikke falle meg inn å kalle han ektemann før vi er gift da.

Anonymous poster hash: 6a0bb...739

Jeg sier "kjæresten", "samboeren", "mannfolket" etc. "Mann" og "Kone" er forbeholdt de som er gift. Det irriterer meg når folk bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen presenterer seg som "Mann" og "Kone" uten å være gift. Skal du bruke de titlene der, ta å gift deg først. Blir så latterlig å vanne ut alt av begreper.

 

Leste det for "ta deg gift først"  :sjokkert:  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier "kjæresten", "samboeren", "mannfolket" etc. "Mann" og "Kone" er forbeholdt de som er gift. Det irriterer meg når folk bruker.

Ektemann og kone er forbeholdt de som er gift.

Hva sier du om du skal rette fokuset mot en person da. "Se på den gutten på 40 år", "se på den mannspersonen". Jeg sier mann til menn, og min mann er en mann :)

Anonymous poster hash: 6a0bb...739

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ektemann og kone er forbeholdt de som er gift.

Hva sier du om du skal rette fokuset mot en person da. "Se på den gutten på 40 år", "se på den mannspersonen". Jeg sier mann til menn, og min mann er en mann :)

Anonymous poster hash: 6a0bb...739

Mannfolk/mannfolket.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk/mannfolket.

Ok. Jeg sier "se på den mannen", eller "mannen min liker kaffe". Han er en mann. Mannfolk er ikke et naturlig ord i min dialekt.

Anonymous poster hash: 6a0bb...739

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg sier "se på den mannen", eller "mannen min liker kaffe". Han er en mann. Mannfolk er ikke et naturlig ord i min dialekt.

Anonymous poster hash: 6a0bb...739

Det er det i min. Ville aldri kalt samboeren min for "mannen", nettopp fordi vi ikke er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Dette er min Liste.

- Babyhyl på cafe og restauranter. Jeg vet det ikke er de sin feil. Jeg blir irritert når babyer hyler og mor ikke får roet den ned. Da synes jeg hun heller burde ta med seg babyen ut på toalettet eller noe. Babyhyl er irriterende!

- Fulle mennesker på byen. Jeg er ikke så ofte på byen, men fulle mennesker kan være utrolig irriterende! Spesielt innpåslitne menn som ikke tar nei for et nei. For ikke snakke om å stå i den lange taxikøen! Gud bedre, så mange irriterende mennesker på samme plass! :fnise:

- De som bare snakker om seg selv og ikke klarer å lytte på hva andre sier. Orker ikke slike egoistiske folk. Meg meg meg meg!

- Hundeeiere som ikke plukker opp driten til hunden. Seriøst, hvor vanskelig kan det være?

- De som ALLTID har rett og som vet best. Nytter ikke å diskutere med de. For de vet jo best. :roll:

- Sure og lite imøtekommende folk som jobber i servicebransjen. De som virker dritt lei jobben sin. Da er det kanskje på tide å finne en ny jobb? På et lager eller noe. Skal man jobbe med mennesker, så man være blid og imøtekommende. Alle kan ha en dårlig dag, men ikke la det gå utover kundene dine.

- Folk som alltid er forsinket til avtaler. Jeg har bedre ting å gjøre enn å måtte vente på deg. Alle kan være forsinket, men ikke greit når det skjer gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matronella

Dette er min Liste.

- De som bare snakker om seg selv og ikke klarer å lytte på hva andre sier. Orker ikke slike egoistiske folk. Meg meg meg meg!

- Hundeeiere som ikke plukker opp driten til hunden. Seriøst, hvor vanskelig kan det være?

- Folk som alltid er forsinket til avtaler. Jeg har bedre ting å gjøre enn å måtte vente på deg. Alle kan være forsinket, men ikke greit når det skjer gang på gang.

ja, disse tingene..

Enig

 

Hundeiere som plukker opp dritten til hundene MEN deretter henger posen opp i et tre, har funnet flere av dem på mine runder i skogen. Hva er egentlig greia med det? Nei, alle kommer ikke tilbake og henter posen.

 

Folk som spør om hvordan det går med deg og så overtar samtalen med å snakke om seg selv.

 

Greit at noen er forsinket innimellom, men ikke hver gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Kom på en ting til, som er ekstremt irriterende! Folk som ikke skrur av mobilen eller har den på lydløs i begravelse!! Jeg merker det koker inni meg når mobiler begynner å ringe.

En begravelse er en minnestund for ta et siste farvel og det skal være rolig. Trodde alle var oppegående til å sette mobilen på lydløs i alle fall, men den gang ei :roll: Jeg har til og med opplevd en som tok tlf i en begravelse. Han satt rett bak. Like før jeg kastet mobilen ut døra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til, som er ekstremt irriterende! Folk som ikke skrur av mobilen eller har den på lydløs i begravelse!! Jeg merker det koker inni meg når mobiler begynner å ringe.

En begravelse er en minnestund for ta et siste farvel og det skal være rolig. Trodde alle var oppegående til å sette mobilen på lydløs i alle fall, men den gang ei :roll: Jeg har til og med opplevd en som tok tlf i en begravelse. Han satt rett bak. Like før jeg kastet mobilen ut døra!!!

Det er frekt og respektløst!

Jeg takler ikke når folk slurper i seg te, kaffe og suppe! Grøss. Like ille med de som smatter.

Anonymous poster hash: 761ee...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har problemer med å se/høre på folk som slafser i seg maten. Kutter det opp i biter, før de sitter bøyd over bordet med en gaffel i hånda og slafser i seg. Og folk som gulper i seg drikke med et svært klunk. *Hikk!* Aaarhg. Mulig jeg er litt rar som ikke orker slike lyder  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som ikke klarer begrense alkoholinntaket. Enten det er gjennom å bli stupe full hver gang man drikker eller å alltid drikke to kvelder hver uke. Det er kvalmt, patetisk, barnslig og trist.

Ellers irriterer høylydt spising på restauranter/caféer meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett som stadig faller ut, slik at jeg må koble meg opp igjen og igjen og igjen. I tillegg tar det så inni helsike lang tid før datamaskinen  faktisk får somlet seg til å koble seg opp igjen for hver gang.

 



Anonymous poster hash: 625e4...0c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Internett som stadig faller ut, slik at jeg må koble meg opp igjen og igjen og igjen. I tillegg tar det så inni helsike lang tid før datamaskinen  faktisk får somlet seg til å koble seg opp igjen for hver gang.

 

Anonymous poster hash: 625e4...0c5

 

Min er kjapp med å koble på igjen, men sliter med å si ifra, så jeg tror jeg har nett og så er jeg egenltig frakoblet, irriterende når jeg holder på å jobbe med noe (alltid noe kjempeviktig :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som prater og prater om noe de VET de andre ikke er interessert i. Som kollegaen min som er ekstremt fotballinteressert. Vi er 4 stk som går tli lunsj sammen. Han vet to av oss er totalt uinteressert i fotall, og nr 3 er moderat interssert. Dette stopper ham ikke fra å legge ut endeløse monologer om spillerkjøp og trenerbytte og resultater fra 1. divisjon på 80-tallet. Fullstendig munndiaré, og ingen andre slipper til. 



Anonymous poster hash: 88084...447
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

 

Folk som prater og prater om noe de VET de andre ikke er interessert i. Som kollegaen min som er ekstremt fotballinteressert. Vi er 4 stk som går tli lunsj sammen. Han vet to av oss er totalt uinteressert i fotall, og nr 3 er moderat interssert. Dette stopper ham ikke fra å legge ut endeløse monologer om spillerkjøp og trenerbytte og resultater fra 1. divisjon på 80-tallet. Fullstendig munndiaré, og ingen andre slipper til. 

Anonymous poster hash: 88084...447

 

Fotball gale folk vet du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...