Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Ab'ere på forumet som tror at de er veldig anonyme.

Så da tror de at de kan trolle,være frekke osv uten at noen ser at det er dem.

Jeg har sett minst en som har en veldig gjenkjennelig skrivemåte og som forpester et par av underforumene,fordi han eller hun er i omtrent alle tråder der.

Anonymous poster hash: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ab'ere på forumet som tror at de er veldig anonyme.

Så da tror de at de kan trolle,være frekke osv uten at noen ser at det er dem.

Jeg har sett minst en som har en veldig gjenkjennelig skrivemåte og som forpester et par av underforumene,fordi han eller hun er i omtrent alle tråder der.

Anonymous poster hash: 64ffb...899

Men.... hvorfor må du gå løs på AB'er under AB? Tørr du ikke å gjøre det under nick?

 

- Hilsen AB monsteret. 

Anonymous poster hash: b4ff1...665

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ab'ere på forumet som tror at de er veldig anonyme.

Så da tror de at de kan trolle,være frekke osv uten at noen ser at det er dem.

Jeg har sett minst en som har en veldig gjenkjennelig skrivemåte og som forpester et par av underforumene,fordi han eller hun er i omtrent alle tråder der.

Anonymous poster hash: 64ffb...899

Ja de gir funksjonen et dårlig rykte men det er mange som bruker den på en bra måte heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.... hvorfor må du gå løs på AB'er under AB? Tørr du ikke å gjøre det under nick?

- Hilsen AB monsteret.

Anonymous poster hash: b4ff1...665

Jeg bruker funksjonen endel selv,men det irriterer meg at noen bruker den bare for å trolle og skrive dritt til andre.

Dessuten er en ikke så anonym som en tror. Spesielt ikke hvis en har samme skrivefeil,tegnsetting osv.

Jeg er ikke imot funksjonen,men skulle gjerne ha likt å kaste ut de som holder på sånn :)

Anonymous poster hash: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de gir funksjonen et dårlig rykte men det er mange som bruker den på en bra måte heldigvis :)

Ja,stort sett :)

Anonymous poster hash: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huseier som godtok NAV-garanti for 3 uker siden (skrev det i kontrakten). Nå, en uke før flytting MÅ han ha depositum. Ja, jeg vet garanti er noe herk for huseiere OM det skulle oppstå et problem, men jeg har fått tilbake hele depositumet alle de mange stedene jeg har bodd. Heldigvis løste saken seg på annet vis sånn at jeg kan flytte til min økonomi's drømmeleilighet.



Anonymous poster hash: ae9f2...d76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når butikken ikke har EN ENESTE TING av det som står i tilbudsavisen og som du dro dit ens ærend for å kjøpe. (Ja, jeg snakker om deg, ICA  :fnise: )

 

Classic ICA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som promper i åpent landskap... Fordi jeg lurer så fælt på hvem det er! Er så vanskelig å si hvor prompen kommer fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classic ICA.

 

Det tok tid før alt som kom på plass i hyllene kom på plass, og det var langt fra alt som sto i annonseblekka. Men med litt trass og utholdenhet fikk jeg ihvertfall noe av det som sto på lista mi. Hjertesalat og 20 bokser Jædersylte  :mrgreen:

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nazimodereringen på KåGe

(Regner med dette også snart blir slettet)

Anonymous poster hash: d7ea6...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som kaller barna sine mirakel....



Anonymous poster hash: ec970...9da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest imperio

Insekter!!! Har støvsugd opp minst 4 edderkopper og 7 andre uidentifisere småkryp. Glemte at vinduet sto åpent og her er det full belysning. Grrr stygge insekter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Alt av innsekter irriterer meg

 

 

Edderkopper er ikke insekter.

 

(Det irriterer meg ikke; bare til opplysning.)

Ikke insekter? o.O

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke innsekter? o.O

 

Edderkopper er edderkoppdyr, og nærmere i slekt med skorpioner enn med insekter. Insekt skrives dessuten med én n  :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...