Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som nekter å innse at alle andre ikke har nøyaktig samme meninger og synspunkter som dem.

 

""Jeg opplever det ikke på denne måten, og dermed gjør garantert ingen andre det heller!!!""



Anonymous poster hash: 625e4...0c5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Eeeeeeniiiiig!!!! Og kan folk putte den forbanna skillepinnen bak varene sine med det samme..?

Jeg trodde man skulle legge den foran varene sine, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde man skulle legge den foran varene sine, jeg...

 

Hvis alle legger skillepinnen bak sine varer er det alltid en skillepinne mellom hver kundes varer  :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tulling jeg kjenner som mener at hans egen tid er noe av det mest "dyrebare" som finnes. Samtidig gir han jo blanke pokker i tiden til alle andre. Så han kan finne på å dukke opp til avtaler fleire timer for seint, fordi han heller vil spille dataspill og se noen filmer fremfor å faktisk møte opp til avtalt tid. Dermed blir jo alle sammen  sittende og vente bare på ham. I tillegg gidder han ikke å gi beskjed om at han ikke kommer, og han gidder aldri svare på tekstmeldinger / epost eller mobiltelefonen hvis noen prøver å kontakte ham og sjekke om han faktisk skal komme eller ikke.

 

Så det er nesten aldri noen som gidder å vente på ham lenger, fordi det tar så lang tid før han faktisk somler seg til møter og avtaler. Så alle fortsetter  heller uten ham. Men da blir han potte sur, fordi ingen gadd å vente i alt fra tretti minutter til ett par timer på at han dukker opp. Samtidig blir han fly forbanna hver eneste gang noen ikke har tid eller lyst til å gjøre ett eller annet for ham. Hver eneste gang han foreslår noe, så forventer han at alle andre skal stille opp for ham på pletten. For alle andre sin tid er selvfølgelig fullstendig "verdiløs" med mindre dem skal gjøre noe "kjempe viktig" for ham....



Anonymous poster hash: 625e4...0c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som drikker andres drikke på fest enten de "spør" eller bare tar.

 

Men jeg trodde det var til alle  :sjokkert:

 

DET irriterer meg, at jeg i vanvare tar noen andres mat/drikke i den tro at det var felles  :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk (gjerne middelaldrende damer av en eller annen grunn) som tror det på magisk vis alltid er plass til å rygge tre skritt bakover i butikken selv i lørdagsrushet. For eksempel at de vil ha større overblikk over melkeskapet, og uten forvarsel rygger bakover en meter. (Og attpåtil blir nesten sure fordi de da kræsjer inn i noen).



Anonymous poster hash: dcaff...b58
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver "for" dyret sitt i annonser hvor de skal selge/gi vekk dyret. 

 

"Hei, jeg heter Trampe og er en kjempesøt kaninfrøken som gjerne vil bo hos deg. Jeg tror jeg er 3 år gammel. Jeg er kjempeflink til å være renslig, men jeg synes barn er så skumle og tør ikke være med dem. Hvis du vil ha meg så ta kontakt med matmoren min." 

 

Blir så utrolig flau av å lese sånt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Køsnikere av alle slag. Har også lagt merke til at de eldre er verst. Kanskje man blir mer ego på sine gamle dager? 



Anonymous poster hash: 86566...def
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Køsnikere av alle slag. Har også lagt merke til at de eldre er verst. Kanskje man blir mer ego på sine gamle dager? 

Anonymous poster hash: 86566...def

 

 

 

eller kanskje eldre mennesker ikke har råd til å betale så mye som det koster å reise med buss eller trikk? Man får jo fint lite i pensjon i disse dager....

Anonymous poster hash: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

eller kanskje eldre mennesker ikke har råd til å betale så mye som det koster å reise med buss eller trikk? Man får jo fint lite i pensjon i disse dager....

Anonymous poster hash: 625e4...0c5

 

Joda. Men nå tenker jeg mest på køer på butikker. De sniker seg liksom "ubemerket" inn ca midtveis i en laang kø. Rygger liksom inn. Gjerne mens de snakker i mobilen, er veldig opptatt av noe (mobilen, se på noe, prate med noen)  eller kjenner noen i køen som de "må" prate med - og vips så har sluppet unna å stille seg bakerst.

 

Har opplevd dette mange, mange ganger og har lagt merke til at disse ofte er litt opp i årene. Har blitt irritert og sagt i fra et par ganger. En gang på Coop Obs der ei dame rundt 65-70 liksom "tilfeldig" gled inn foran mange andre i ei kjempelang kø - sidelengs - og blant annet foran en ung, svært høygravid kvinne.

Og en gang på Ikea - et par i dessertgenerasjonen (noen og seksti).

 

Litt påfallende at man sjelden ser yngre mennesker gjøre dette. Synes køsniking er ekstremt usolidarisk (ingen liker vel å stå i kø?) og temmelig egoistisk.

Er din tid viktigere enn andres? Really??

 

Synes det sier mye om et menneske.

Anonymous poster hash: 86566...def

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man på lister og den slags står oppnevnt med etternavnet først. Virker så tåpelig når det faktisk heter fornavn og etternavn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg poster et nytt innlegg i en tråd og kommer tilbake til forsiden, så ser jeg at tråden ligger øverst på denne live-listen og trykker i ivrig på den - bare for å innse at det er mitt eget innlegg :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg poster et nytt innlegg i en tråd og kommer tilbake til forsiden, så ser jeg at tråden ligger øverst på denne live-listen og trykker i ivrig på den - bare for å innse at det er mitt eget innlegg :fnise:

Det er jo bare skikkelig humoristisk :fnise:

 

 

Folk som "knekker" fingrene sine :glare:

Men det er så deilig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah! Folk som snufser kontinuerlig. Puss nesen, for tusan!

åhh der minte du meg på noe!

folk som snyter ut halve hjernen i offentlig rom! sitter man flere på en plass så kan man snyte seg diskre eller gå ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...