Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Blå knapp skrev (7 timer siden):

Nei, hun vil ikke snakke om det😧 Men hannene i nabolaget, er mye eldre enn henne, roligere, og opptatt av helt andre ting. Hun virker ikke særlig interessert:vetikke:

Bekymrer meg egentlig bare for en Samoyed, som bor noen gater over oss.. Er redd han kan ha dårlig innflytelse på henne, og han er unghund han også😬

Jeg får bare passe godt på, framover nå:unsure:

Er hunder mer bevisste på sånn enn katter? Har ikke så mye peil på hunder sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (16 minutter siden):

Er hunder mer bevisste på sånn enn katter? Har ikke så mye peil på hunder sånn.

Aner ikke, haha:vetikke:😅 Nå var det jo for det meste bare tull, det jeg skrev da :P  Også har jeg ikke peil på katter, så det blir vanskelig å sammenligne:fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (3 minutter siden):

Aner ikke, haha:vetikke:😅 Nå var det jo for det meste bare tull, det jeg skrev da :P Også har jeg ikke peil på katter, så det blir vanskelig å sammenligne:fnise:

😀😀😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (9 minutter siden):

:fnise:

Jeg har så lite peil på hund at det er vanskelig å si hva som er sant og hva som er tull 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (3 minutter siden):

Jeg har så lite peil på hund at det er vanskelig å si hva som er sant og hva som er tull 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Du kunne helt sikkert ha lurt meg med noen «fakta» om katter, du også!😂😂😂🙈

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 minutt siden):

Du kunne helt sikkert ha lurt meg med noen «fakta» om katter, du også!😂😂😂🙈

Neida 😀😀😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Nattero skrev (21 minutter siden):

Enkelte folk og innlegg på KG...😏😅

Huff, ja 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattero skrev (25 minutter siden):

Enkelte folk og innlegg på KG...😏😅

JA 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 4.7.2022 den 0.25):

At jeg begynner å føle meg trøtt men jeg vil ikke legge meg 😒

Kjenner til den. Endelig helg etter en lang uke, endelig kan jeg sitte oppe en stund og gjøre det jeg liker, men nei da. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (Akkurat nå):

Kjenner til den. Endelig helg etter en lang uke, endelig kan jeg sitte oppe en stund og gjøre det jeg liker, men nei da. :P 

Er 30 år men jeg gamer fortsatt om natten 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nattero skrev (På 4.7.2022 den 8.49):

Enkelte folk og innlegg på KG...😏😅

En spesiell tråd du tenkte på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er 30 år men jeg gamer fortsatt om natten 😅 

Selv er jeg 47 år, og gjør det fortsatt. :ler: Men jeg må opp før 6 om morgenen på hverdager, så da kan jeg ikke sitte så lenge. :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (Akkurat nå):

Selv er jeg 47 år, og gjør det fortsatt. :ler: Men jeg må opp før 6 om morgenen på hverdager, så da kan jeg ikke sitte så lenge. :)

Jeg liker veldig godt rollespill, med all den dype historien de bruker å ha :) spilte nylig igjennom Mass Effect, vanskelig å ikke bli rørt innen det tredje spillet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nimbus2000

Folk som ikke klarer å innrømme at de har tatt feil. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (19 minutter siden):

Jeg liker veldig godt rollespill, med all den dype historien de bruker å ha :) spilte nylig igjennom Mass Effect, vanskelig å ikke bli rørt innen det tredje spillet 

Det er en god serie, og vanskelig å løsrive seg fra. :) Derfor er det sykt irriterende når jeg f.eks. spiller det spillet, og endelig kan sitte til langt på natt om jeg vil, og så detter øynene igjen på meg før kl. 11 om kvelden. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (1 minutt siden):

Det er en god serie, og vanskelig å løsrive seg fra. :) Derfor er det sykt irriterende når jeg f.eks. spiller det spillet, og endelig kan sitte til langt på natt om jeg vil, og så detter øynene igjen på meg før kl. 11 om kvelden. :P 

Jeg klarer ikke alltid  å konsentrere meg like bra om natta så da går det noen ganger utover spillingen :P Verst om timed commandoes dukker opp 😣 Likte ikke det med 2 og 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (39 minutter siden):

Jeg liker veldig godt rollespill, med all den dype historien de bruker å ha :) spilte nylig igjennom Mass Effect, vanskelig å ikke bli rørt innen det tredje spillet 

 

FrankDrebin skrev (18 minutter siden):

Det er en god serie, og vanskelig å løsrive seg fra. :) Derfor er det sykt irriterende når jeg f.eks. spiller det spillet, og endelig kan sitte til langt på natt om jeg vil, og så detter øynene igjen på meg før kl. 11 om kvelden. :P 

Aldri vært borti 😳

Men må jo være bra når dere liker det 😊

Har vurdert de Dark Souls greiene men tror kanskje det hadde blitt litt stressete for meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...