Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Huden fjeset mitt får om sommeren.. får lettere kviser i ansikt. Fordi.. jeg er litt rar kanskje.. men har intet i fjeset resten av året. Ikke kremer eller sminke eller noe. Så når jeg schmakker i solkrem hver dag roter jeg til balansen tror jeg. Men, man ser avslappet ut i ferietid og fjeset ser ut som det har fått ferie. Og sol. Og jeg ser uthvilt ut. Det dekker over😎

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De derre jævla småkakene (cookies) som man må godkjenne HVER. JÆVLA. GANG! man går inn på en nettside! Og at nettsider man er inne på ofte/daglig ikke husker at man har godkjent cookies tidligere :kjempesinna: Men det er irriterende uansett om man er inne på siden daglig eller nesten aldri. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

De derre jævla småkakene (cookies) som man må godkjenne HVER. JÆVLA. GANG! man går inn på en nettside! Og at nettsider man er inne på ofte/daglig ikke husker at man har godkjent cookies tidligere :kjempesinna: Men det er irriterende uansett om man er inne på siden daglig eller nesten aldri. 

Om du har Chrome (fungerer kanskje andre steder og), kan du laste ned et tillegg som heter Consent-O-Matic. Det godkjenner de aller fleste sider for deg. Genialt om du spør meg. Ting på data som du irriterer deg over, finnes det nesten alltid et tillegg for, siden det er andre som irriterer seg over det samme 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (Akkurat nå):

Om du har Chrome (fungerer kanskje andre steder og), kan du laste ned et tillegg som heter Consent-O-Matic. Det godkjenner de aller fleste sider for deg. Genialt om du spør meg. Ting på data som du irriterer deg over, finnes det nesten alltid et tillegg for, siden det er andre som irriterer seg over det samme 😄 

Tuuusen takk for tips! 🤩 Jeg bruker Safari, håper det funker på det også. Hehe, ja jeg er vel ikke akkurat alene om å irritere meg over cookies :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Tuuusen takk for tips! 🤩 Jeg bruker Safari, håper det funker på det også. Hehe, ja jeg er vel ikke akkurat alene om å irritere meg over cookies :fnise:

Og hvis man ikke godtar så fortsetter de å plage deg 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Klegg, som går til angrep når jeg prøver å plante. 

Klegg er noe skikkelig dritt.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Entern skrev (På 29.6.2022 den 23.33):

Klegg er noe skikkelig dritt.

Flekkeflue er hakket verre,det gjør dritvondt  når de biter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Flekkeflue er hakket verre,det gjør dritvondt  når de biter

Det gjør kleggen og, de biter av en bit og blir stor hevelse etterpå som svir og klør. Og de går hardt til angrep. De har forresten flekkete vinger så kan være noen kaller de flekkflue...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Det gjør kleggen og, de biter av en bit og blir stor hevelse etterpå som svir og klør. Og de går hardt til angrep. De har forresten flekkete vinger så kan være noen kaller de flekkflue...

Ja mulig det, det jeg kaller klegg er den store svarte, den kan bite men er ikke like aggressiv som flekkeflua. Men mulig jeg blander noen fluer her nå😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Ja mulig det, det jeg kaller klegg er den store svarte, den kan bite men er ikke like aggressiv som flekkeflua. Men mulig jeg blander noen fluer her nå😄

Fluer er fluer, og generelt irriterende. Dumme spyfluer som ikke kommer seg ut, og som ikke står stille lenge nok til å klare å kverke dem er og irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Flekkeflue er hakket verre,det gjør dritvondt  når de biter

 

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Det gjør kleggen og, de biter av en bit og blir stor hevelse etterpå som svir og klør. Og de går hardt til angrep. De har forresten flekkete vinger så kan være noen kaller de flekkflue...

 

lurven skrev (1 minutt siden):

Ja mulig det, det jeg kaller klegg er den store svarte, den kan bite men er ikke like aggressiv som flekkeflua. Men mulig jeg blander noen fluer her nå😄

Diger kjøttetende flue som biter = klegg

Hater klegg

Men de fluene som spruter larver i øya dine er verre

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg påkjørt av en fyr med barnevogn. Det var en smal passasje hvor jeg sto på den ene siden og kikket på noe, og han kjører f*en meg rett i beina mine. Så sier han "Unnskyld", men ikke som i "Unnskyld for at jeg kjørte på deg" - som i "Unnskyld, kan du flytte deg?".

Det ironiske er at jeg er høygravid (man ser det ganske godt - jeg er en pinnefigur med ei svær kule til mage), og jeg sto med hele kroppen klint opptil det jeg så på nettopp for å lage plass til at folk kunne gå forbi. Og han hadde MER ENN NOK plass på sin side til å gå forbi meg uten å måtte kræsje i meg.

Gravidhormoner eller ei - DET IRRITERTE MEG I DAG! 

  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

 

 

Diger kjøttetende flue som biter = klegg

Hater klegg

Men de fluene som spruter larver i øya dine er verre

Wtf???? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Wtf???? 

Je veit.

Heldigvis aldri møtt de. Er visst ikke direkte farlige for mennesker.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eun skrev (2 minutter siden):

I dag ble jeg påkjørt av en fyr med barnevogn. Det var en smal passasje hvor jeg sto på den ene siden og kikket på noe, og han kjører f*en meg rett i beina mine. Så sier han "Unnskyld", men ikke som i "Unnskyld for at jeg kjørte på deg" - som i "Unnskyld, kan du flytte deg?".

Det ironiske er at jeg er høygravid (man ser det ganske godt - jeg er en pinnefigur med ei svær kule til mage), og jeg sto med hele kroppen klint opptil det jeg så på nettopp for å lage plass til at folk kunne gå forbi. Og han hadde MER ENN NOK plass på sin side til å gå forbi meg uten å måtte kræsje i meg.

Gravidhormoner eller ei - DET IRRITERTE MEG I DAG! 

Huff 😢

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eun skrev (7 minutter siden):

I dag ble jeg påkjørt av en fyr med barnevogn. Det var en smal passasje hvor jeg sto på den ene siden og kikket på noe, og han kjører f*en meg rett i beina mine. Så sier han "Unnskyld", men ikke som i "Unnskyld for at jeg kjørte på deg" - som i "Unnskyld, kan du flytte deg?".

Det ironiske er at jeg er høygravid (man ser det ganske godt - jeg er en pinnefigur med ei svær kule til mage), og jeg sto med hele kroppen klint opptil det jeg så på nettopp for å lage plass til at folk kunne gå forbi. Og han hadde MER ENN NOK plass på sin side til å gå forbi meg uten å måtte kræsje i meg.

Gravidhormoner eller ei - DET IRRITERTE MEG I DAG! 

Herregud🤦‍♀️ Skjønner godt at du ble irritert ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Entern skrev (11 minutter siden):

 

 

Diger kjøttetende flue som biter = klegg

Hater klegg

Men de fluene som spruter larver i øya dine er verre

😲 de finnes vel ikke I Norge vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

😲 de finnes vel ikke I Norge vel?

Hørte om dem på et P2 program så usikker :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Eun skrev (12 minutter siden):

I dag ble jeg påkjørt av en fyr med barnevogn. Det var en smal passasje hvor jeg sto på den ene siden og kikket på noe, og han kjører f*en meg rett i beina mine. Så sier han "Unnskyld", men ikke som i "Unnskyld for at jeg kjørte på deg" - som i "Unnskyld, kan du flytte deg?".

Det ironiske er at jeg er høygravid (man ser det ganske godt - jeg er en pinnefigur med ei svær kule til mage), og jeg sto med hele kroppen klint opptil det jeg så på nettopp for å lage plass til at folk kunne gå forbi. Og han hadde MER ENN NOK plass på sin side til å gå forbi meg uten å måtte kræsje i meg.

Gravidhormoner eller ei - DET IRRITERTE MEG I DAG! 

For en dust, hvis jeg var der skulle han få høre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...