Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir kvalm av alt jeg spiser😐

Også glemmer jeg av det litt, og tenker at jeg skal kose meg med noe god mat, men så er det bare kvalmende.

Og legetime får jeg ikke før i august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Hørte om dem på et P2 program så usikker :sjokk:

Den heter elgbremsflua, og forveksler menneskeøyne med elgnesebor😳 Har blitt sett noen få ganger i Norge også😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Blå knapp skrev (14 minutter siden):

Den heter elgbremsflua, og forveksler menneskeøyne med elgnesebor😳 Har blitt sett noen få ganger i Norge også😨

For en dum flue, må da kunne gå an å se forskjell på elgnesbor og menneskeøyne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (12 minutter siden):

For en dum flue, må da kunne gå an å se forskjell på elgnesbor og menneskeøyne 

Ja!😧 Hadde skjønt det hvis det var øynene de prøvde å treffe, men det skal godt gjøres å forveksle øyne med nesebor🤦‍♀️
 

Men var litt søt da..🙂 Søtere enn de fleste innsekt.

AF6C84A8-D928-4F4A-BF4A-0339258450F1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (44 minutter siden):

Huff 😢

 

Blå knapp skrev (36 minutter siden):

Herregud🤦‍♀️ Skjønner godt at du ble irritert ja!

 

lurven skrev (35 minutter siden):

For en dust, hvis jeg var der skulle han få høre det

Det var ikke veldig vondt eller noe, men fy så forbanna jeg ble 😅 Jeg er av typen som ikke kommer på hva jeg skal si før lenge etterpå, men jeg gav han det styggeste blikket jeg kunne oppdrive 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At all normal folkeskikk ang støy går ut av vinduet så fort gradestokken bikker over 20, plutselig skal vulgær musikk spilles på max hele døgnet fordi noen sommerkåte festidioter har sin høytid. Er muligens litt ekstra irritert ettersom det var en usalig bass som jomet gjennom kåken fra natt til morges. Jeg som ellers er glad i ordentlig musikk og sosialt samvær i sømmelige former blir arg av denne respektløse adferden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Jegern Puahate said:

At all normal folkeskikk ang støy går ut av vinduet så fort gradestokken bikker over 20, plutselig skal vulgær musikk spilles på max hele døgnet fordi noen sommerkåte festidioter har sin høytid. Er muligens litt ekstra irritert ettersom det var en usalig bass som jomet gjennom kåken fra natt til morges. Jeg som ellers er glad i ordentlig musikk og sosialt samvær i sømmelige former blir arg av denne respektløse adferden.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova

Folk som klemmer på avocadoer og ferskener, tar å flytter på jordbær i kurvene. Irriterer meg skikkelig.

Folk som kjenner hverandre igjen på butikken mens de står i kø, og "inviterer" vennen sin til seg i køen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eun skrev (13 minutter siden):

 

 

Det var ikke veldig vondt eller noe, men fy så forbanna jeg ble 😅 Jeg er av typen som ikke kommer på hva jeg skal si før lenge etterpå, men jeg gav han det styggeste blikket jeg kunne oppdrive 😂

😂👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinne som aldri blir ferdig med eit tema i samtale, ho dreg inn att gamle tema lenge etter at vi andre har gått vidare. Frustrerende og veldig irriterende! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunder som ikke klarer å legge en vare tilbake der de fant dem. Bure ikke være så vanskelig å få til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrankDrebin skrev (1 minutt siden):

Kunder som ikke klarer å legge en vare tilbake der de fant dem. Bure ikke være så vanskelig å få til. 

Og plutselig ligger toro vaffelrøre i lag med bind 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Og plutselig ligger toro vaffelrøre i lag med bind 

Mmm, O.B. Vafler. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lurven
Blå knapp skrev (2 timer siden):

Ja!😧 Hadde skjønt det hvis det var øynene de prøvde å treffe, men det skal godt gjøres å forveksle øyne med nesebor🤦‍♀️
 

Men var litt søt da..🙂 Søtere enn de fleste innsekt.

AF6C84A8-D928-4F4A-BF4A-0339258450F1.gif

Naaaiii,jeg synes alle insekter ser fæle ut, mange bein, hårete og rare øyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (4 timer siden):

Mmm, O.B. Vafler. :P 

Hver 2.gratis? 😃😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (5 timer siden):

Kunder som ikke klarer å legge en vare tilbake der de fant dem. Bure ikke være så vanskelig å få til. 

Eller, om man har kommet for langt i butikken, gi varen til den i kassen på vei ut. Det verste er ikke en pakke tørr vaffelrøre i bindhyllen, men fryse-/kjølevarer langt fra en frysedisk. Legg det isdisken da, i hvert fall, så er det en liten mulighet for at det kan selges til noen andre 😠

Endret av sofie777
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (13 timer siden):

Eller, om man har kommet for langt i butikken, gi varen til den i kassen på vei ut. Det verste er ikke en pakke tørr vaffelrøre i bindhyllen, men fryse-/kjølevarer langt fra en frysedisk. Legg det isdisken da, i hvert fall, så er det en liten mulighet for at det kan selges til noen andre 😠

Det er verre, ja. Det hender jeg finner noen kjøl- og frysevarer blant  tørrvarer, og det er trist. Det hadde vært fint om de i det minste kunne ha lagt dem i nærmeste kjøleskap eller fryser så det ikke blir ødelagt. :( 

Frøkenfryden skrev (14 timer siden):

Hver 2.gratis? 😃😂

Det burde det være. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...