Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fuglekvittring som begynner kl 01:30 og holder på resten av natta og dagen. Og jeg må jo ikke glemme kråke/skjære. Fy faen, for et bråk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kveldshimmel skrev (Akkurat nå):

Fuglekvittring som begynner kl 01:30 og holder på resten av natta og dagen. Og jeg må jo ikke glemme kråke/skjære. Fy faen, for et bråk!!!!

Enig, må lukke vindu og verandadør her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

En gang når jeg var 6 år så klemret jeg alle fingrene mine utenom tommelen 😱 da hylskrek jeg :P  

Stakkars 😱😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ungene i etasjen over meg leker med noe som kastes i gulvet - gang på gang på gang på gang...... jeg blir småsprø av den lyden. Jeg har klaget på ting 3 ganger i løpet av det 1½ årene de har bodd her, men jeg kunne funnet ti ting til å klage på. Men jeg prøver å la være, vil jo helst ikke være bitchy klagekjerring. 

Men åhhhhhhh f..... så mye bråk de lager! Han tullebukken av en far de har, kunne finne på å skru popmusikk på FULL GUFFE kl 07.15 en vanlig hverdagsmorgen!!? Hva i h.... jeg raste opp og spurte hva søren han drev på med som hadde det volumet på musikk nå. Å han ville bare vekke ungene og holde dem våkne, for eldste skulle på skolen... 

Så da vekker han hele blokka eller i alle fall nærmeste naboer i samme slengen. DET tenkte han tydeligvis ikke på, eller brydde seg ikke om. Jeg glødet av irritasjon over forklaringa hans...ville "holde ungene våkne"..!?? Jeg ba han finne på en annen metode for å holde dem våkne og gi faen i den musikken til slike tider på døgnet.

Noen måneder senere gjorde han det samme igjen. Skrudde musikken på fullt, klokka var litt over sju om morgenen. Denne gangen sendte jeg han en sms og ba han skru ned, "find another way to wake up your kids!" skrev jeg. (han kan ikke norsk) Et halvt minutt etterpå senket musikken seg til knapt hørbar. Håper det var siste gang.

 

Dette er altså ting som har gått meg på nervene etter at de flyttet inn. De bråker så himla mye!

Endret av Million
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (4 minutter siden):

Når ungene i etasjen over meg leker med noe som kastes i gulvet - gang på gang på gang på gang...... jeg blir småsprø av den lyden. Jeg har klaget på ting 3 ganger i løpet av det 1½ årene de har bodd her, men jeg kunne funnet ti ting til å klage på. Men jeg prøver å la være, vil jo helst ikke være bitchy klagekjerring. 

Men åhhhhhhh f..... så mye bråk de lager! Han tullebukken av en far de har, kunne finne på å skru popmusikk på FULL GUFFE kl 07.15 en vanlig hverdagsmorgen!!? Hva i h.... jeg raste opp og spurte hva søren han drev på med som hadde det volumet på musikk nå. Å han ville bare vekke ungene og holde dem våkne, for eldste skulle på skolen... 

Så da vekker han hele blokka eller i alle fall nærmeste naboer i samme slengen. DET tenkte han tydeligvis ikke på, eller brydde seg ikke om. Jeg glødet av irritasjon over forklaringa hans...ville "holde ungene våkne"..!?? Jeg ba han finne på en annen metode for å holde dem våkne og gi faen i den musikken til slike tider på døgnet.

Noen måneder senere gjorde han det samme igjen. Skrudde musikken på fullt, klokka var litt over sju om morgenen. Denne gangen sendte jeg han en sms og ba han skru ned, "find another way to wake up your kids!" skrev jeg. (han kan ikke norsk) Et halvt minutt etterpå senket musikken seg til knapt hørbar. Håper det var siste gang.

 

Dette er altså ting som har gått meg på nervene etter at de flyttet inn. De bråker så himla mye!

Så ufattelig glad for at jeg bor på toppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 timer siden):

Fint du har en snill hund til å trøste deg 😊

Ja☺️ Ja, nå er hun i tenårings-fasen da, så ikke alltid hun er så snill:fnise: Men hun er en fining❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå knapp skrev (8 minutter siden):

Ja☺️ Ja, nå er hun i tenårings-fasen da, så ikke alltid hun er så snill:fnise: Men hun er en fining❤️

Så bra 😊 var redd hunder som barn men har lært meg å like de 😊

Vet at en tante av meg fikk et mye finere liv med hund 🥰 hunden er litt overvektig og veldig bortskjemt men snill, sosial, glad og lykkelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Så ufattelig glad for at jeg bor på toppen

Det skjermer for mye lyd, ja, å ikke ha noen boende over seg. Det er uten tvil mest lyd som forplanter seg nedover. Jeg hører jo naboene under meg også, men ikke i like stor grad. Mye mindre lyd derfra, selv om de også har unger (jeg kan høre ungene, men det er ikke samme som over)

Sukk. Kunne ønske jeg vant noen millioner så jeg kunne flytte og bosette meg øverst i en fin og ny fancy blokk! (vil ikke ha enebolig)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Million said:

Når ungene i etasjen over meg leker med noe som kastes i gulvet - gang på gang på gang på gang...... jeg blir småsprø av den lyden. Jeg har klaget på ting 3 ganger i løpet av det 1½ årene de har bodd her, men jeg kunne funnet ti ting til å klage på. Men jeg prøver å la være, vil jo helst ikke være bitchy klagekjerring. 

Men åhhhhhhh f..... så mye bråk de lager! Han tullebukken av en far de har, kunne finne på å skru popmusikk på FULL GUFFE kl 07.15 en vanlig hverdagsmorgen!!? Hva i h.... jeg raste opp og spurte hva søren han drev på med som hadde det volumet på musikk nå. Å han ville bare vekke ungene og holde dem våkne, for eldste skulle på skolen... 

Så da vekker han hele blokka eller i alle fall nærmeste naboer i samme slengen. DET tenkte han tydeligvis ikke på, eller brydde seg ikke om. Jeg glødet av irritasjon over forklaringa hans...ville "holde ungene våkne"..!?? Jeg ba han finne på en annen metode for å holde dem våkne og gi faen i den musikken til slike tider på døgnet.

Noen måneder senere gjorde han det samme igjen. Skrudde musikken på fullt, klokka var litt over sju om morgenen. Denne gangen sendte jeg han en sms og ba han skru ned, "find another way to wake up your kids!" skrev jeg. (han kan ikke norsk) Et halvt minutt etterpå senket musikken seg til knapt hørbar. Håper det var siste gang.

 

Dette er altså ting som har gått meg på nervene etter at de flyttet inn. De bråker så himla mye!

Føler med deg!

3 hours ago, Cid said:

Så ufattelig glad for at jeg bor på toppen

Jeg også. Dette med å bo øverst var ett av få kritier jeg hadde da jeg valgte sted å bo. Passet også på å ikke bo i nabolag med mye støy.  Jeg blir svært lett irritert over bråk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Føler med deg!

Jeg også. Dette med å bo øverst var ett av få kritier jeg hadde da jeg valgte sted å bo. Passet også på å ikke bo i nabolag med mye støy.  Jeg blir svært lett irritert over bråk. 

Å bo helt nede kunne jeg aldri tenkt siden da er det mulig for folk å kunne stå rett utenfor vinduet, det er noe jeg har hatt frykt for hele livet 😅 tenk å våkne opp midt på natten og så står det en fremmed mann utenfor soveromsvinduet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Å bo helt nede kunne jeg aldri tenkt siden da er det mulig for folk å kunne stå rett utenfor vinduet, det er noe jeg har hatt frykt for hele livet 😅 tenk å våkne opp midt på natten og så står det en fremmed mann utenfor soveromsvinduet 

En medarbeider bodde sånn en periode som student, i belastet strøk. Var kjipt 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (10 minutter siden):

Føler med deg!

Jeg også. Dette med å bo øverst var ett av få kritier jeg hadde da jeg valgte sted å bo. Passet også på å ikke bo i nabolag med mye støy.  Jeg blir svært lett irritert over bråk. 

Jeg bor også øverst, men i bygård/lavblokk da, har bodd i 3. etasje alltid etter at jeg flyttet hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Cid said:

Å bo helt nede kunne jeg aldri tenkt siden da er det mulig for folk å kunne stå rett utenfor vinduet, det er noe jeg har hatt frykt for hele livet 😅 tenk å våkne opp midt på natten og så står det en fremmed mann utenfor soveromsvinduet 

Samme her, jeg hadde aldri turt å bo i første etasje. Hadde vært redd både for innsyn og innbruddstyver. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (14 minutter siden):

Samme her, jeg hadde aldri turt å bo i første etasje. Hadde vært redd både for innsyn og innbruddstyver. 

Jeg hadde leilighet med en lang trapp ned til bakgården fra en liten terrasse, når jeg våknet en dag satt en nakris og spiste kebab utenfor terassedøra mi. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daryl Dixon said:

Jeg hadde leilighet med en lang trapp ned til bakgården fra en liten terrasse, når jeg våknet en dag satt en nakris og spiste kebab utenfor terassedøra mi. 

:sjokkbla:

Jeg hadde nok begynt å gråte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Blå knapp skrev (4 timer siden):

Ja☺️ Ja, nå er hun i tenårings-fasen da, så ikke alltid hun er så snill:fnise: Men hun er en fining❤️

Puberts hunder er fæle 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (22 minutter siden):

Jeg hadde leilighet med en lang trapp ned til bakgården fra en liten terrasse, når jeg våknet en dag satt en nakris og spiste kebab utenfor terassedøra mi. 

Huff 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (19 minutter siden):

:sjokkbla:

Jeg hadde nok begynt å gråte. 

Han var så stakkarslig så var ikke noe skummelt ved han. Hjalp han tilbake dit han skulle. Men glad det ikke var noen verre som satt der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon said:

Han var så stakkarslig så var ikke noe skummelt ved han. Hjalp han tilbake dit han skulle. Men glad det ikke var noen verre som satt der. 

Skjønner og flott du hjalp han!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...