Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Fuglekvittring har først nå nylig begynt å irritere meg, ingen anelse hvorfor :vetikke:

Jeg tror det handler om at fugler kan fly. De går rundt på tynne ben og rugger hodet frem og tilbake, før de plutselig flyr. De trenger ikke skryte i tillegg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helene1982 skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det handler om at fugler kan fly. De går rundt på tynne ben og rugger hodet frem og tilbake, før de plutselig flyr. De trenger ikke skryte i tillegg.

Jeg er lydsensitiv så lyder generelt kan ofte irritere meg, dumt det ikke finnes en kur mot det, hadde vært deilig å slippe å ha det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Når det åpner en ny kasse så er det førstemann til mølla :) jeg er alltid rask med å gå over til ny kasse, men sniker aldri i køer og hvis jeg har mange varer mens personen bak meg bare har et par varer så bruker jeg å tilby de å få gå før meg :)

Nja.. syns ikke helt det da. Men ikke så ille snikings det, enig, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (1 time siden):

Men er ikke det sniking? Eller er alle regler nullstilt om det åpnes en ny kasse?

Jeg er litt rigid her og mener litt nei her, ikke heeelt null

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Nja.. syns ikke helt det da. Men ikke så ille snikings det, enig, 

Oppdaterte innlegget nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (7 timer siden):

Ja, etter jeg startet med briller skjønte jeg også når synet ble dårligere.  Nå har det stabilisert seg på -2 på begge øynene mine. 
 

Jeg tør ikke bruke linser. Eneste jeg misliker med briller er at det ser ut som om jeg går med slike kostymebriller med falsk nese. :hoho:
 

Slike:

image.jpeg.7a1d3c02c7fbe3ad93b46c750792ead5.jpeg

Haha! Neida, du er sikkert helt fin. Syns folk med briller pleier være det.

har linser på en måned i strekk, natt og dag og i basseng. Elsker det. Glemmer at jeg ser dårlig💙🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Oppdaterte innlegget nå

Hehe, mulig jeg er litt streng da, jeg er ikke den raskeste av meg så jeg taper litt sånne ny-kasse-races🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg er lydsensitiv så lyder generelt kan ofte irritere meg, dumt det ikke finnes en kur mot det, hadde vært deilig å slippe å ha det 

Jeg er likedan! Jeg kan høre alarmer før alle andre, og har vekkeklokke som kun er vibrasjon mot håndleddet. Jeg er også mye reddere for brannalarm enn brann for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Jeg er likedan! Jeg kan høre alarmer før alle andre, og har vekkeklokke som kun er vibrasjon mot håndleddet. Jeg er også mye reddere for brannalarm enn brann for eksempel.

Uff tenk å ha tinnitus 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Ja, gud bedre 🤪

Du virker som en trivelig person forresten, glad for at du er blitt aktiv her på sosial prat :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Du virker som en trivelig person forresten, glad for at du er blitt aktiv her på sosial prat :) 

Takk 🥰 jeg er glad for at jeg fant dere. jeg liker å diskutere å prøve å forstå andre mennesker, men det blir mye verbal juling av og til, og da er det godt å ha en eller to tråder der det er tull og fjas og hyggelige mennesker.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Takk 🥰 jeg er glad for at jeg fant dere. jeg liker å diskutere å prøve å forstå andre mennesker, men det blir mye verbal juling av og til, og da er det godt å ha en eller to tråder der det er tull og fjas og hyggelige mennesker.

Verden hadde vært trist uten tøys og moro av og til 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Verden hadde vært trist uten tøys og moro av og til 😄 

Enig. Jeg kom hit fordi jeg hadde lyst til å si noe om Johnny Depp-saken, etter at ungdommen på kontoret aksepterte tiktok som en faktakilde, og ble på grunn av at jeg liker mennesker.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (5 minutter siden):

Enig. Jeg kom hit fordi jeg hadde lyst til å si noe om Johnny Depp-saken, etter at ungdommen på kontoret aksepterte tiktok som en faktakilde, og ble på grunn av at jeg liker mennesker.

Var det du som skrev den jeg rakk å like om depp før du fjerna den etter sånn 30 sek?😃😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Var det du som skrev den jeg rakk å like om depp før du fjerna den etter sånn 30 sek?😃😂

Jeg har aldri fjernet en dritt 😂 Mod derimot … neida. Jeg tror ikke de har fjernet det jeg skrev … men hvem vet …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frysepinne
Hesliw skrev (13 timer siden):

Folk som kjører under fartsgrensen. Feks ikke holder farten i oppoverbakker. Har inntrykk av at dette er typisk norsk! 

Ha, ha, bilen min har ikke motorkapasitet til mer 😂 (Og det er fortsatt lov for oss med billige drittbiler å kjøre i oppoverbakker. Også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går folk som er helt idioter ut egentlig? Hun jeg deler hage med, hadde hørt at eddik dreper ugress. Så da var det helt logisk for henne å gå rundt på plenen og helle eddik på ugress.  Det hun ikke helt forsto var at eddik ikke vet forskjell på ugress og gress🙄 så nå er det svære gule flekker på plenen.  Jeg mener helt seriøst at så dumme mennesker får holde seg innendørs og ikke vise seg😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (11 timer siden):

Alle foran er jo ikke hele køen. Se for deg en glidlås. eller eventuelt at det er én kø og at den som er først går til første ledige kasse. Jeg skulle ønske jeg var mer easy going 😅 for dette er ikke en mening-ting

Det verste er når folk ikke forstår glidelås-prinsippet i rundkjøring!😒

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepinne
Blå knapp skrev (6 minutter siden):

Det verste er når folk ikke forstår glidelås-prinsippet i rundkjøring!😒

 

Mhm, det ville være den rareste glidelåsen jeg har sett noen gang. Hva mener du egentlig?

Men når du er inne på glidelås i trafikken, det også irriterer meg veldig, at folk bruker blinklås når det er glidelåssystem til for eksempel motorvei. Nei, det er IKKE behov for å bruke blinklys da. Men ellers må dere gjerne bruke blinklys mye oftere, alle mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...