Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

pf pf pf (lav snorking)

Noen ganger er det mer irriterende enn høylydt snorking



Anonymous poster hash: 1f66b...9dd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke en tråd man skal diskutere på, det er rett å slett bare å få ut ting som irriterer oss eller går oss på nervene.

Man skal heller ikke komme med usaklige kommentarer som "barnslig", "umoden", "grinete" osv. Man får rett å slett bare respektere det at folk er forskjellige og lar seg irritere av forskjellige ting.

Skulle gjerne ramset opp min liste, men det får vente til jeg har bedre tid, da den er en smule lang :P

det er ikke herfra. han har fått ganske mange beskjeder nå.

Anonymous poster hash: 12ccc...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke herfra. han har fått ganske mange beskjeder nå.

Anonymous poster hash: 12ccc...cc2

Det der irriterte meg litt, fordi jeg ikke vet hva du snakker om.

-

Jeg irriterer meg over en liten dings jeg laget for å drive gjøn med noen for over et år siden.

Han fant den, og har gjemt den her hos meg noe sted og jeg finner den ikke.

I samme stil som den her omtrent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Sokker uten partner. En klassisk ting å irritere seg over, men jeg er lei av at sokkene forsvinner. Utgiften vi bruker på nye sokker er urimelig.

I samme kategori er det ALLTID nye hull å finne i min manns sokker. De etser nærmest bort etter ei uke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KlippKlapp

Saker på nettaviser som av forsiden ser ut til å være tekst, men når du klikker deg inn på dem er det videoer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som MÅ lage alle slags ulyder rundt i huset og gjøre så mye ut av seg. Ja, jeg vet du er her.

Da snakker jeg om slik høylytt gjesping etterfulgt av oooh hhhjaa, knipsing, klapping :grine: , knekke alt av ledd, klokking (slik lyd fra munnen med tungen) komme med lyder som: jajaja, off, hhhjaada, NEI (ut av det blå), ååhh, hmmmm.

Minner meg om Sid fra istid når han skal sove på den steinen :glare:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal se en video fra tv2, tror jeg det var, og må først se en jævla reklame, og når videoen skal starte blir det bare helt svart. Når jeg prøver å refreshe må jeg se reklamen på nytt og fortsatt ingen video. :bond:

Folk som åpner snusbokser på bussen. Det stinker jævlig selvom snus-elskere sier at ikke andre lukter det. Sitter man et sete bak meg, eller vedsiden av meg så blir jeg kvalm resten av bussturen. :kvalm: Ekle lukt. Hvertfall den hvite.

Når man er inne på snus; folk som legger snusen sin overalt. Jævlig ekkelt. Legg den i boksen eller søppelet med en gang. Sykt ille når jeg har hatt besøk og må ta i den stinkbomben med ildtang når de glemmer den på bordet. Den skal ikke være på bordet in the first place. Skal aldri bo i kollektiv der grunn nummer 1 er om det ligger snus på kjøkkenbenken osv. Blir så kvalm lenge etter.

Når ungdomsskolen slutter og hele fjortisgjengen brøyter seg inn på bussen. Jeg sitter alltid alene uten noen kjendte på bussen og kjenner at jeg får veldig sosial angst for akkurat det. Når de snakker fra ene enden i bussen til andre og verst av alt; sitter seg med meg og de som sitter foran snur seg og snakker.

Og når de da skal snakke med henda med full innlevelse og treffer meg for å så fjortisknise. Jeg stirrer sikkert hull i vinduet når fjortis vedsiden av meg, gjerne med en annen på fanget, holder talkshow for hele bussen. Med utvalgte ''gjester'' som er offer for å bli snakket med.

Oi, jeg måtte virkelig utdype mye for å få ut min frustrasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når heimesjukepleien ikkje kjem på tida og eg må vente og vente og vente



Anonymous poster hash: aaa2b...571
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dem viser sport istedenfor Hotel Cæsar og utsetter. Argh!

Eller når dem generelt utsetter en tv serie pågrunn av sport. Vi har en egen kanal for sport...

Når folk misbruker ordet "henne" og "dem".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er superirriterende med folk som ikke vasker hendene etter å ha vært på do! Urk!

Anonymous poster hash: b2702...dc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På bussen er det mange irriterende vesener, ja.

-De som måå bølle seg inn før folk kommer seg ut.

-De som sitter med sin bråkete musikk på jordskjelvvolum og plager alle andre.

-De som sitter og snakker i telefonen -skikkelig høyt, om hva de gjorde i helga og puling her og puling der, dildoer og gud vet hva de ikke lirer av seg.

Skikkelig sure kassafolk som klasker kvitteringa i disken, og som så klart ikke har sagt hei eller noe som helst. Gidder ikke engang spørre om man skal ha kvittering, eller pose.

Og ja, sånne ungjenter som står halvnakne bak kassen i klesbutikker og slafser på en svææær tyggis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne gulp - og snørrvideoer på America's Funniest Home Videos som bare hjernedøde småbarnsforeldre synes er morsomme... :kvalm:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som poster to ganger etter hverandre når de heller burde redigere innlegget. Ikke myntet på deg Summers, selvsagt med unntak når det har gått en stund mellom hvert innlegg og hensikten er å dra opp tråden igjen.

Ellers er det veldig irriterende å møte jenter første gang som venner og de er fysisk attraktive, og det blir umulig å endre status fra "ute-venn" til "senge-venn". Har veldig lyst å bli fysisk med henne men blir helt feil å sjekke henne opp når man møtes under helt andre forutsetninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...